Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Fredericia - OB Pokalkamp 22/09/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis du ikke kunne se på lang afstand, at vi satte os selv op til at rende direkte ind i en kontrakniv, så må du være blind.

    Naiv tilgang af Kent igen, som vi så det imod Randers, AaB og Esbjerg. Den kynisme Ove fik banket ind i holdet, er desværre totalt forduftet.
    Ja, men forskellen på mange af vores spillere og mange af Freders er desværre bare ikke så stor, som du vil gøre det til.

    Man skal være uhyggeligt boldsikker som hold for helt at undgå kontrachancer mod et hold, der står meget dybt, når man gerne selv vil være spilstyrende.

    Og større er forskellen altså heller ikke på et midterhold i suppen og et subtophold fra 1. division.

    Hvad synes du Kent skulle have gjort anderledes? Spillet mere afventende? Og ville det ikke også være galt..?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Den hører under osv
      Sammen med Lund's elendige indlæg ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Sammen med Lund's elendige indlæg ?
        Manden skal lige igang. Ro på Magge
        Syntes han gjorde det fint

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Hulu bulu - Vinder typerne, hvor er I henne?

          MvH ChrisOB
          Bekymrende at det ikke engang ser ud til at Falk sådan rigtig er en vindertype. Det virker som om han hellere vil lave "lækre detaljer" langt væk fra målet end at blive chanceskabende.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Ja, men forskellen på mange af vores spillere og mange af Freders er desværre bare ikke så stor, som du vil gøre det til.

            Man skal være uhyggeligt boldsikker som hold for helt at undgå kontrachancer mod et hold, der står meget dybt, når man gerne selv vil være spilstyrende.

            Og større er forskellen altså heller ikke på et midterhold i suppen og et subtophold fra 1. division.

            Hvad synes du Kent skulle have gjort anderledes? Spillet mere afventende? Og ville det ikke også være galt..?
            1 . Greve er ikke kantspiller .
            2. Falk er ikke angriber .
            3. Dødbolde , træner vi overhovedet det ?
            4. Skud udefra .

            Det var lidt at starte med .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Manden skal lige igang. Ro på Magge
              Syntes han gjorde det fint
              Ha ja for god ordens skyld må jeg hellere skynde mig at fastslå det selvfølgelig er Oliver Lund
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                1 . Greve er ikke kantspiller .
                2. Falk er ikke angriber .
                3. Dødbolde , træner vi overhovedet det ?
                4. Skud udefra .

                Det var lidt at starte med .
                1. Greve trækker ind i banen og deltager på midten, ligesom Thomsen gør/gjorde i AaB. Hvor ville du ellers placere ham?
                2. Falk spiller 10'er i dag. Det er hans position - det var det, der fungerede mod Hobro, som er samme "slags" hold. Men enig i, at vi skulle have haft 2 angribere inde.
                3. Dødboldene vil forventeligt være ringe når man kun har Lasse og Zohore som potentielle trusler. Ove har ekstremt stor fokus på dødbolde og er gode på dem, men som jeg husker det, så var du ikke nogen stor fan af hans defensive tilgang til kampene. Man kan ikke få det hele.
                4. Enig, og det havde vi også. Både Emil, Azer og Lund forsøgte sig udefra. Men SKYD nu noget oftere i stedet for det trilleri.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ha ja for god ordens skyld må jeg hellere skynde mig at fastslå det selvfølgelig er Oliver Lund
                  Nåhhhh
                  Syntes nu han var i top 3 idag og stadig ligner fremtidens HB i OB hvis intet bedre dukker op

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Ja, men forskellen på mange af vores spillere og mange af Freders er desværre bare ikke så stor, som du vil gøre det til.

                    Man skal være uhyggeligt boldsikker som hold for helt at undgå kontrachancer mod et hold, der står meget dybt, når man gerne selv vil være spilstyrende.

                    Og større er forskellen altså heller ikke på et midterhold i suppen og et subtophold fra 1. division.

                    Hvad synes du Kent skulle have gjort anderledes? Spillet mere afventende? Og ville det ikke også være galt..?
                    Der tager du tilgengæld fejl. Forskellen på kvaliteten af de OB-spillere vi så i dag, og det Fredericia kom med, er betragtelig! Trænerkvaliteten hos Fredericia gør så i den grad noget for at udviske forskellene.

                    At undgå at få kontrachancer imod sig, handler jo ikke udelukkende om at være boldsikre. Det handler om ikke at blive fanget i ubalance og have styr på sit restforsvar, når man mister bolden. Bolden skal selvfølgelig sættes på spil og der skal tages nogle chancer, men den skal helst ikke tabes med 4-5 mand foran bolden, og en central midtbane og backs der er helt ude af position.

                    Hvad jeg synes, man skulle have gjort anderledes? Jeg synes ikke, at man skulle have gjort vold på den centrale midterakse, som vi har haft gevaldige problemer med i sæsonen. Med Mo ude var vi i forvejen i problemer, og så vælger man at tage Azer ud, som med afstand er vores næstbedste balancespiller pt. selvom det bestemt ikke siger meget. En central midtbane med JJT og Matti, som ikke har spillet sammen før, og som har deres forcer i det offensive, er i den grad et vovet eksperiment i mine øjne. De kender ikke hinanden, og har naturligvis ikke afstemt deres defensive aftaler endnu og eftersom, at ingen af dem er defensive af natur, synes jeg godt noget, at det var noget af en omgang hazardspil, som vi så også blev straffet eftertrykkeligt for.

                    Jeg synes sgu det er skidt trænerarbejde, når man kender de dyder Ove P bringer, og vil slå modstanderen på, så er det decideret naivt at spille så hasarderet offensivt mod slutningen af kampen, når vi ikke ligefrem stod i nogen dårlig situation.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Der tager du tilgengæld fejl. Forskellen på kvaliteten af de OB-spillere vi så i dag, og det Fredericia kom med, er betragtelig! Trænerkvaliteten hos Fredericia gør så i den grad noget for at udviske forskellene.

                      At undgå at få kontrachancer imod sig, handler jo ikke udelukkende om at være boldsikre. Det handler om ikke at blive fanget i ubalance og have styr på sit restforsvar, når man mister bolden. Bolden skal selvfølgelig sættes på spil og der skal tages nogle chancer, men den skal helst ikke tabes med 4-5 mand foran bolden, og en central midtbane og backs der er helt ude af position.

                      Hvad jeg synes, man skulle have gjort anderledes? Jeg synes ikke, at man skulle have gjort vold på den centrale midterakse, som vi har haft gevaldige problemer med i sæsonen. Med Mo ude var vi i forvejen i problemer, og så vælger man at tage Azer ud, som med afstand er vores næstbedste balancespiller pt. selvom det bestemt ikke siger meget. En central midtbane med JJT og Matti, som ikke har spillet sammen før, og som har deres forcer i det offensive, er i den grad et vovet eksperiment i mine øjne. De kender ikke hinanden, og har naturligvis ikke afstemt deres defensive aftaler endnu og eftersom, at ingen af dem er defensive af natur, synes jeg godt noget, at det var noget af en omgang hazardspil, som vi så også blev straffet eftertrykkeligt for.

                      Jeg synes sgu det er skidt trænerarbejde, når man kender de dyder Ove P bringer, og vil slå modstanderen på, så er det decideret naivt at spille så hasarderet offensivt mod slutningen af kampen, når vi ikke ligefrem stod i nogen dårlig situation.
                      Jeg giver dig ret. Det har også at gøre med, at Diarra ikke er god nok. Den kan også tørres af på Lasse, men det er Diarra der skubber aaalt for langt op og giver oceaner af plads til Oliver. Og så er det altså også holdet! Midtbanen (måske JJT var helt død?) ydede INTET pres efter vores boldtab, 30s efter ligger bolden i målet.

                      Men at Diarra er 3. valg til midterforsvaret, falder udelukkende tilbage på JH!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Jeg giver dig ret. Det har også at gøre med, at Diarra ikke er god nok. Den kan også tørres af på Lasse, men det er Diarra der skubber aaalt for langt op og giver oceaner af plads til Oliver. Og så er det altså også holdet! Midtbanen (måske JJT var helt død?) ydede INTET pres efter vores boldtab, 30s efter ligger bolden i målet.

                        Men at Diarra er 3. valg til midterforsvaret, falder udelukkende tilbage på JH!
                        Enig, det er i den grad et problem, at vores forsvarere er så ringe individuelt. Derfor skal de heller ikke sættes i situationer, hvor de kan blive udstillet, som vi nu ser igen i dag. Så længe vi er så vanvittigt ringe besat defensivt, må målet være at få skabt et bare nogenlunde defensivt fundament, ud af de stumper vi har, indtil at vi forhåbentlig en dag får noget kvalitet. Så må Kent sætte sin lid til, at de offensive kræfter vi har, er så gode individuelt, at de nok skal skabe chancerne. Det tror jeg også på, at de er. Så må den centrale midtbane og vores backs spille med mindre risiko, indtil at der bare er noget der ligner et fundament at bygge ud fra.

                        Med den offensive produktion eller mangel på samme, som vi får fra vores backs pt., er vi næsten også bedst tjent med, at de bare stopper ved midterlinjen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Enig, det er i den grad et problem, at vores forsvarere er så ringe individuelt. Derfor skal de heller ikke sættes i situationer, hvor de kan blive udstillet, som vi nu ser igen i dag. Så længe vi er så vanvittigt ringe besat defensivt, må målet være at få skabt et bare nogenlunde defensivt fundament, ud af de stumper vi har, indtil at vi forhåbentlig en dag får noget kvalitet. Så må Kent sætte sin lid til, at de offensive kræfter vi har, er så gode individuelt, at de nok skal skabe chancerne. Det tror jeg også på, at de er. Så må den centrale midtbane og vores backs spille med mindre risiko, indtil at der bare er noget der ligner et fundament at bygge ud fra.

                          Med den offensive produktion eller mangel på samme, som vi får fra vores backs pt., er vi næsten også bedst tjent med, at de bare stopper ved midterlinjen.
                          Jeg så gerne en 5-back kæde for at lukke bedre af, men det gør Kent reelt aldrig. Vi er (igen) i en opbygningsfase, og jeg tror slet ikke på, at Kent vil spille grimt i en periode for at få lidt flere point. Dertil er han for ambitiøs. Eller naiv, vil nogen sige.

                          Hvis man bare kunne få defensiv stabilitet som under Ove, og hurtig pasningsfodbold a lá Kent på en gang.

                          Comment


                            Hvis du sender et hip til en som mig, så bider jeg gerne på. Det var en absolut godkendt første halvleg, havde frygtet en tonserkamp m tusind nærkampe, i stedet dominerer vi klart. Men: vi nipser for meget og afslutter svagt. Anden omgang bliver mere rodet, og til sidst betaler vi prisen.
                            Synes jeg der er grund til at fyre JH og-eller Kent og konkludere at alt er ad helved til i OB? Næh, stadig ikke. Jeg er fortsat positiv, tror det går den rigtige vej. Det sker bare ikke på et par måneder, og det kan sagtens gå galt på mange måder.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Hvis du sender et hip til en som mig, så bider jeg gerne på. Det var en absolut godkendt første halvleg, havde frygtet en tonserkamp m tusind nærkampe, i stedet dominerer vi klart. Men: vi nipser for meget og afslutter svagt. Anden omgang bliver mere rodet, og til sidst betaler vi prisen.
                              Synes jeg der er grund til at fyre JH og-eller Kent og konkludere at alt er ad helved til i OB? Næh, stadig ikke. Jeg er fortsat positiv, tror det går den rigtige vej. Det sker bare ikke på et par måneder, og det kan sagtens gå galt på mange måder.

                              +1
                              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                              Comment


                                Var der ikke noget med at Kim Brink engang kunne have nappet Robert Lewandowski? Nu har han lige vendt 0-1 til 2-1 på 40 sekunder, efter at have været på banen i 6 minutter...

                                Nå, det var vist et sidespring...

                                edit: Og hattrick efter 9 minutter

                                Og 4 mål efter 12 minutter. Hvad sker der, Wolfsburg?
                                Last edited by ScouserTommy; 22-09-2015, 20:15.

                                Comment

                                Working...
                                X