Sidder med en ting i hovedet fra første halvleg: SÅ SKYD DOG, FOR HELVEDE!! Hvis man insisterer på at drible bolden over steegen, så skal det jo gå galt.
Enig og her er Falk altså den allerstørste synder - jeg magter snart ikke at se på det ineffektive lort mere. Alt for mange angreb bliver ikke afsluttet fordi chancerne skal spilles så store så vi står 3 meter fra stregen og afslutter.
5 et halv år fremme og intet har rykket sig...total kollaps og fallit erklæring...taber mentaliteten lever i beste velgående...alt i alt falder hele denne store nedtur tilbage på ledelsen!
PRÆCIST! Var desværre/heldigvis forhindret i dag, så det blev ikke til en udebanetur til Fredericia for mig.. Det blev det dog til for præcist 4 år siden, hvor jeg så et OB hold være total fraværende, som de også var det i dag, i anden halvleg i dag
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment