Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB Pokalkamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Tror nu ikke Ari er sat af, men han har haft et lidt strammere program end de fleste andre i truppen, med landskampe og generelt tæt kampprogram, så han bliver nok bare sparet. Omvendt var hans præstation så skidt sidst, at spiller Kirke stærkt i dag, så er der da muligheder for han spiller sig foran og også starter på fredag. Det forlyder at kampen om VB er ret tæt
    Helt enig

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Tror nu ikke Ari er sat af, men han har haft et lidt strammere program end de fleste andre i truppen, med landskampe og generelt tæt kampprogram, så han bliver nok bare sparet. Omvendt var hans præstation så skidt sidst, at spiller Kirke stærkt i dag, så er der da muligheder for han spiller sig foran og også starter på fredag. Det forlyder at kampen om VB er ret tæt
      Tror heller ikke han er sat af. Jeg har heller ikke været imponeret af ham i de seneste kampe, men defensivt og teknisk synes jeg han er et niveau over Kirkeskov. Kirkeskov har fart og drive med bolden som Ari ikke har, men ellers ser jeg ikke det store lys i ham. Foretrækker forholdsvist klart Ari af de to.

      Comment


        #33
        Er gevaldigt ked af at Kirkeskov ikke er blevet et kæmpe hit.. De fleste AGF fans jeg kender (og det er en del når man har boet 12 år i Århus) havde latterkrampe over at vi ville have ham...

        Comment


          #34
          Håber Matti og JJT danner midtbane duoen idag

          Comment


            #35
            Ved man om Matti endnu har fået sin spilletilladelse?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Thingholm Se indlæg
              Er gevaldigt ked af at Kirkeskov ikke er blevet et kæmpe hit.. De fleste AGF fans jeg kender (og det er en del når man har boet 12 år i Århus) havde latterkrampe over at vi ville have ham...
              Han har vel reelt ikke været så dårlig, at det kan retfærdiggøre latterkrampe. Han har haft, som man vidste på forhånd, et højt top og et tilsvarende lavt bundniveau.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                Ved man om Matti endnu har fået sin spilletilladelse?
                Ja det har han

                Comment


                  #38
                  Kan ikke forstå så mange er imod momo. Synes han er den mest boldsikre forsvarsspiller vi har. Tænker han bliver brugt idag da vi får meget boldbesiddelse og han derfor kommer til at fungere som den 6 han er. Tror han laver et par gyldne afleveringer idag.

                  Comment

                  Working...
                  X