Ifølge Ove P. Vil Fredericia også spare nogle spillere i den kamp, så måske vi alligevel har en chance.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fredericia - OB Pokalkamp
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSer så på ingen måde Greve som kantspiller , syntes ikke han har speed og færdigheder til den plads .
Comment
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...il-det-vaerste
Ove P - Der er flere aspekter i det. Jeg hører rygter om, at OB vil stille i stærkeste opstilling, men jeg kommer til at ændre en del på vores hold. Der er nogle reserver, der fortjener at få chancen, men det handler også om at finde den rette balance i antallet af ændringer, siger han inden opgøret mellem 1. divisions nummer fire og Superligaens nummer seks.
Jeg tror nu at Fredericia kommer til at stille op i noget nær stærkeste, og jeg er bange for at OB som allerede skal i ilden igen på fredag, kommer til at spare en mand eller to udover Haddi, Festersen og Makrini som vi allerede kender til. Det bliver godt nok spændende!
Last edited by RASH; 21-09-2015, 20:12.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægSå lidt af træningen. De var delt i to hold, som var ret blandede, men det lignede, at det var rødt hold, som skulle spille kampen fra start i morgen.
Koval
Lund - Diarra - Lasse - Kirkeskov
Greve - Azer - Thomasen - Emil
Falk - Zohore
Comment
-
Hallgrimur og Festersen kan vi klare os uden, men Makrini - ikke godt.
Lad os opsummere: vi skal til Jylland - ikke godt. Vi skal spille imod et stærkt organiseret defensivt hold - ikke godt. Vi skal op imod Ove p - ikke godt. Vi kommer til at mangle min en nøglespiller, som udgør forskellen mellem superliga-midt og top 1.div - ikke godt.
Nogen der har en kraftig anti-jinx bat-spray??!
Comment
-
det liver helt sikkert "en tåf kamp"...FCF stiller som som os uden nogen af de normale startere, i flg. OP, men han mener dog at der bliver et par fynboer i starteren. det kan bl.a. være EPJ der er udset til e cf. i et 3-5-2 Ove systemBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægIfølge FS bliver opstillingen:
Koval
Lund Diarra LN Kirke
Greve Azer JJT Larsen
Zohore Falk
Hallgrimur og Makrini spares efter slagskader de fik mod Viborg.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægIfølge FS bliver opstillingen:
Koval
Lund Diarra LN Kirke
Greve Azer JJT Larsen
Zohore Falk
Hallgrimur og Makrini spares efter slagskader de fik mod Viborg.
Det var også på tide.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlægInteressant. Ari er sat af - givet at der ikke en skade eller en karantæne, jeg ikke er bekendt med.
Det var også på tide.
Comment
Comment