Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Odense Boldklub - Viborg Fodsportsforening

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg synes, at det er lidt sjovt med Koval.

    Plusser: han er ikke bange for at gå ud og forsøge at dominere feltet
    Minusser: han bokser i 2 situationen ikke langt nok væk, hvilket kan udløse en meget farlig situation, fordi han står / ligger på 11-meterpletten. Han taber en fuldstændig harmløs bold på en langskud der rammer 2-3 meter foran ham. Hans lange hurtigt udførte udspark er for høje og rammer ikke OBeren særlig præcist.

    Bedømt på denne kamp isoleret synes jeg ikke, at vi har fået en specielt god målmand. Da VFF praktisk talt ingen chancer havde, får han ikke vist eneste reel redning. Så det har vi til gode at se og vurdere. Han skal steppe op og det kommer han forhåbentligt også til.

    Det er lidt pudsigt, at folk kalder det skønhedsfejl. Hvad ville man have kaldt disse fejl, hvis Tørnes havde lavet dem? Nu husker jeg ikke hvordan de som kalder det skønhedsfejl vurderede Tørnes´ fejl. Men ret beset var Koval vel ikke bedre end Tørnes i denne første kamp. Eneste forskel var vel, at der ikke gik mål ind, fordi VFF var bovlamme og OB-forsvaret havde besluttet sig for at heade væk og dække op i feltet ved indlæg. Koval var i hvert fald på ingen måde kampafgørende.
    ret enig dog ser vi et Viborg skud gå lige forbi hjørne og Kovak har faktisk i flyvende stil dækket hjørnet.. og synes også hans indgreb i feltet gør at Viborg ikke bliver farlige hvor Tørnes står og venter på stregen.

    Tilgengæld havde Tørnes nogle super gode redninger imod FCK men det trække ned at han står på stregen og venter på afslutningen. Jeg kan godt lide Kovaks still selvom det blev lidt farligt men som Lasse Nielsen siger bagefter det er bedre at han kommer ud at at de header væk fordi Kovak får bolden længere ud af zone end forsvarsspillerne gør.

    Comment


      #47
      Lasse på ugens hold i Tipsbladet

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-9-spillerunde

      Comment

      Working...
      X