Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ok, ja så kan det selvfølgelig hurtigt blive en semantisk diskussion, men når du skriver "mange på Sjælland" opfatter jeg det altså som om at der menes væsentligt flere end 5, men det kan selvfølgelig bare være mig.

    Hvorom alting er, har Skoubo i hvert fald aldrig været i nærheden af en månedsløn på 350K i OB (kan ikke huske om det også var dig som skrev det).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
      Der har aldrig eksisteret en tid "hvor mange på Sjælland fik 400-450kr om måneden"!

      DD fik på hans sidste kontrakt ganske rigtigt omkring 400K., men han var også blandt de 5 bedst lønnede spillere i ligaen på den kontrakt. Ift Skoubo er det da rigtigt at han fik en aaaalt for stor løn, men det er ligesom om at hver gang historien bliver genfortalt stiger det lige med 100K om måneden.. Sandheden er at Skoubo fik under 200K om måneden (før bonusser etc), hvilket jo selvfølgelig også er alt, alt, alt for meget - men dog ikke i nærheden af de absurde beløb som omtales her i tråden.

      Nogen spurgte hvor meget Troels får, jeg ved det ikke, men EB har i sin tid skrevet at han var ligaens næstbedst betalte træner med en årsløn på 1,5 mill - men den virkelige skandale er vel nærmere at vi betalte Silkeborg 4 millioner for ham..

      ift. JC er der ingen tvivl om at han har fået en check med ud af døren, jeg tror dog ikke helt den har ramt den million som der gættes på her, nok nærmere det halve - men beløbet her er kun et gæt.

      Edit: ved ikke lige hvorfor Hanz citat ikke er med? Men han har i sit indlæg citeret en som skrev de beløb jeg omtaler i mit første afsnit, blot for forståelsens skyld.
      Ekstra Bladet skrev i sin tid, at vi betalte tre millioner for TB.

      Silkeborg opjusterede med to millioner efter salget. Men der var vist noget med at der på samme tid var nogle indtægter, der var lidt lavere end forventet. Så mon ikke Ekstra Bladets tal er tæt på

      På den anden side stod bankmand Poul Hansen bag købet, så det er ikke umuligt, at han har givet et sindssygt beløb.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
        Ok, ja så kan det selvfølgelig hurtigt blive en semantisk diskussion, men når du skriver "mange på Sjælland" opfatter jeg det altså som om at der menes væsentligt flere end 5, men det kan selvfølgelig bare være mig.

        Hvorom alting er, har Skoubo i hvert fald aldrig været i nærheden af en månedsløn på 350K i OB (kan ikke huske om det også var dig som skrev det).
        Nej jeg skrev ca 250.000. Det var hvad jeg havde hørt i sin tid.

        Comment


          JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, vi slap af med Jepser bøs !!!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Ekstra Bladet skrev i sin tid, at vi betalte tre millioner for TB.

            Silkeborg opjusterede med to millioner efter salget. Men der var vist noget med at der på samme tid var nogle indtægter, der var lidt lavere end forventet. Så mon ikke Ekstra Bladets tal er tæt på

            På den anden side stod bankmand Poul Hansen bag købet, så det er ikke umuligt, at han har givet et sindssygt beløb.
            fuldstændig latterligt

            Comment


              Det er egentlig vildt nok at næsten samtlige af de spillere PH hentede har været decideret byrder for økonomien i OB.

              Comment


                3 millioner til SIF, og så 4.5. mio. til TB... Puha...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Fint nok at JC får lov at søge nye græsgange.
                  Jeg var blot så naiv i min tro og mit håb, at jeg troede OB i et sådan tilfælde ville lave et "step up" hvad angår kvalitet på netop den post... I stedet henter man en mand retur der tidligere er blevet kasseret i OB og som absolut intet kvalitet har vist i AGF. Det giver ingen mening. Absolut ingen mening.

                  OB styrer i alle handlinger direkte mod 1. div
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Fint nok at JC får lov at søge nye græsgange.
                    Jeg var blot så naiv i min tro og mit håb, at jeg troede OB i et sådan tilfælde ville lave et "step up" hvad angår kvalitet på netop den post... I stedet henter man en mand retur der tidligere er blevet kasseret i OB og som absolut intet kvalitet har vist i AGF. Det giver ingen mening. Absolut ingen mening.

                    OB styrer i alle handlinger direkte mod 1. div
                    enig det er noget af en spareøvelse OB og Jesper H er ude i. Måske vi lige kan redde den hjem denne sæson hvis ellers der findes et par kompetente angribere (og noget gejst, fightervilje og tro på tingene)

                    Men hvad så? Jo der er da blevet sparet nogle lønkroner men det vil næppe være nok til at lave de nødvendige investeringer der kan bringe OB tilbage mod toppen, altså bare den bedre halvdel til at begynde med.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Fint nok at JC får lov at søge nye græsgange.
                      Jeg var blot så naiv i min tro og mit håb, at jeg troede OB i et sådan tilfælde ville lave et "step up" hvad angår kvalitet på netop den post... I stedet henter man en mand retur der tidligere er blevet kasseret i OB og som absolut intet kvalitet har vist i AGF. Det giver ingen mening. Absolut ingen mening.

                      OB styrer i alle handlinger direkte mod 1. div
                      Fuldstændig enig! Jeg begynder virkelig at tvivle på Jesper Hansen's motiver! Har Horsens givet ham en bunden opgave, der hedder, få sendt OB i 1.Div?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Fint nok at JC får lov at søge nye græsgange.
                        Jeg var blot så naiv i min tro og mit håb, at jeg troede OB i et sådan tilfælde ville lave et "step up" hvad angår kvalitet på netop den post... I stedet henter man en mand retur der tidligere er blevet kasseret i OB og som absolut intet kvalitet har vist i AGF. Det giver ingen mening. Absolut ingen mening.

                        OB styrer i alle handlinger direkte mod 1. div
                        Jeg tror ikke, der er råd til at købe en ny førstekeeper samtidig med, at der skal hentes et par offensive folk ind.

                        Mon ikke en ny målmand står højt på prioriteringslisten, når de offensive folk er købt ind. Jo mindre man selvfølgelig tror på, at Radza er klar til sommer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                          Det er egentlig vildt nok at næsten samtlige af de spillere PH hentede har været decideret byrder for økonomien i OB.
                          Det kan ikke siges ofte nok, både PH og TC er hovedpersonerne bag vores økonomiske problemer, de har handlet med hovedet oppe i røven

                          Får stadig gåsehud når jeg hører PH på tv som kommentator, første tanke er altid: "dumme svin, du har kostet min klub dyrt!!"

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
                            Det kan ikke siges ofte nok, både PH og TC er hovedpersonerne bag vores økonomiske problemer, de har handlet med hovedet oppe i røven

                            Får stadig gåsehud når jeg hører PH på tv som kommentator, første tanke er altid: "dumme svin, du har kostet min klub dyrt!!"
                            og når han så snakker om OB, hvor man tænker, ja PH det var jo dig der startede med de latterlige indkøb :P

                            Comment


                              http://www.fyens.dk/sport/Ophaever-k...rtikel/2548292

                              Alt dette er vel taget her inde fra når man ser hvad tid den er skrevet

                              Comment


                                http://www.bold.dk/nyt/krueger-aastr...resse-jesper-c

                                Comment

                                Working...
                                X