Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
    Det er ikke umuligt. Vi kan gætte herfra og til OB rykker ned i 1. division. Men set fra OBs side er 50 procent af JCs løn en god besparelse. Det kan da også være at man kun har betalt ham 40 procent. Men jeg tror ikke på, at han tager til Vendsyssel alene i jagt på spilletid. Han er 36 år og render sgu ikke rundt i 1. division på en pædagogløn. Så hellere tage et år i OB til millionhyre.
    Når du regner Ousagers løn oven i giver det bare ingen mening. Så kunne vi lige så godt have beholdt ham..
    det er så tydeligt her at det er JC der er gået til JH. Og ikke omvendt.
    JC ville spille fodbold. Og så måtte han steppe ned. Økonomisk og ambitions mæssigt..
    Man går da ikke til sin arbejdsgiver og beder om at blive frigivet med løn.

    Det var måske anderledes hvis det var omvendt ligesom det var med N' Koum

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Når du regner Ousagers løn oven i giver det bare ingen mening. Så kunne vi lige så godt have beholdt ham..
      det er så tydeligt her at det er JC der er gået til JH. Og ikke omvendt.
      JC ville spille fodbold. Og så måtte han steppe ned. Økonomisk og ambitions mæssigt..
      Man går da ikke til sin arbejdsgiver og beder om at blive frigivet med løn.

      Det var måske anderledes hvis det var omvendt ligesom det var med N' Koum
      Enig. Hvis der ikke er penge i det for OB, giver det ingen mening at ophæve kontrakten.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Når du regner Ousagers løn oven i giver det bare ingen mening. Så kunne vi lige så godt have beholdt ham..
        det er så tydeligt her at det er JC der er gået til JH. Og ikke omvendt.
        JC ville spille fodbold. Og så måtte han steppe ned. Økonomisk og ambitions mæssigt..
        Man går da ikke til sin arbejdsgiver og beder om at blive frigivet med løn.

        Det var måske anderledes hvis det var omvendt ligesom det var med N' Koum
        Jeg kan ikke se Ousager få en krone over 60.000 i månedsløn. Han er arbejdsløs og kommer med 16 kampe uden clean sheets og en meget lidt imponerende karriere. JC lå vel ikke under 200.000 i månedsløn (og det tror jeg er lavt sat).

        200.000 / 2 = 100.000

        Ousager får 60.000 og dermed har OB sparet 40.000 på månedsbasis. Det tal kan i virkeligheden være nærmere 75.000 eller 100.000 hvis JC fik mere i løn end 200.000 og hvis han har fået mindre end 50 procent af sin løn.

        Hertil kommer eventuelle personlige bonusordninger, hvor JC med garanti har ligget højere end Ousager kommer til.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
          Jeg kan ikke se Ousager få en krone over 60.000 i månedsløn. Han er arbejdsløs og kommer med 16 kampe uden clean sheets og en meget lidt imponerende karriere. JC lå vel ikke under 200.000 i månedsløn (og det tror jeg er lavt sat).

          200.000 / 2 = 100.000

          Ousager får 60.000 og dermed har OB sparet 40.000 på månedsbasis. Det tal kan i virkeligheden være nærmere 75.000 eller 100.000 hvis JC fik mere i løn end 200.000 og hvis han har fået mindre end 50 procent af sin løn.

          Hertil kommer eventuelle personlige bonusordninger, hvor JC med garanti har ligget højere end Ousager kommer til.
          lyder som meget fair tal. Men det ændrer ikke logiske facts. JC ville ud af kontrakten og er derfor den part den måtte strække sig.
          50% nægter jeg at tro på. 1-2 måneders løn. Max

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            lyder som meget fair tal. Men det ændrer ikke logiske facts. JC ville ud af kontrakten og er derfor den part den måtte strække sig.
            50% nægter jeg at tro på. 1-2 måneders løn. Max
            Jeg håber, du har ret. For bliver Toppel ikke skadet har OB gjort en rigtig god forretning, der giver penge til at hente en god angriber. Ikke en der nødvendigvis spiller i 1. div. til daglig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
              Jeg håber, du har ret. For bliver Toppel ikke skadet har OB gjort en rigtig god forretning, der giver penge til at hente en god angriber. Ikke en der nødvendigvis spiller i 1. div. til daglig.
              Ja det ville være klart bedst for klubben at jeg har ret
              Det her frigiver mega meget i lønbudgettet

              Comment


                Lad os bare sige at de sparer 100.000 pr. måned. Så kan der vel godt bruges 1 mio. til en ny angriber i årsløn for de første 12 måneder + 200.000 i sign-on. Så går det lige op de første 12 måneder.

                Det må være muligt at finde gode angribere til sådan en løn - også uden for den danske 1. division.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                  Lad os bare sige at de sparer 100.000 pr. måned. Så kan der vel godt bruges 1 mio. til en ny angriber i årsløn for de første 12 måneder + 200.000 i sign-on. Så går det lige op de første 12 måneder.

                  Det må være muligt at finde gode angribere til sådan en løn - også uden for den danske 1. division.
                  Jeg tror det ligger mellem 125.000-150.00 det vi sparer...
                  det burde man kunne få en super god angriber for

                  Comment


                    Jeg mener at skoubo og JC fik omkring 160.000 om måneden. Jeg tror at Vendsyssel har overtaget hele lønforpligtelsen for JC, således at OB ikke skal betale ham løn fremover. Fordi han har været transferfri, så er der ikke noget salg imellem klubberne og derfor kan OB ikke skulle betale ham løn. Jeg er ret sikker på det er sådan det er løst.

                    Men jeg kan så godt forestille mig at JC har fået en engangssum for at ophæve sin kontrakt, som virker indirekte som kompensation for den lønnedgang han nødvendigvis får ved klubskiftet. Og der er det typisk en beregening af hvor meget løn han ville have fået i sin resterende kontrakt uden bonusser, hvor man så typisk trækker 40-50% fra det beløb og udbetaler det samlet. Så et forsigtigt bud er at JC har fået en lille milion med sig fra OB i dag.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                      Jeg mener at skoubo og JC fik omkring 160.000 om måneden. Jeg tror at Vendsyssel har overtaget hele lønforpligtelsen for JC, således at OB ikke skal betale ham løn fremover. Fordi han har været transferfri, så er der ikke noget salg imellem klubberne og derfor kan OB ikke skulle betale ham løn. Jeg er ret sikker på det er sådan det er løst.

                      Men jeg kan så godt forestille mig at JC har fået en engangssum for at ophæve sin kontrakt, som virker indirekte som kompensation for den lønnedgang han nødvendigvis får ved klubskiftet. Og der er det typisk en beregening af hvor meget løn han ville have fået i sin resterende kontrakt uden bonusser, hvor man så typisk trækker 40-50% fra det beløb og udbetaler det samlet. Så et forsigtigt bud er at JC har fået en lille milion med sig fra OB i dag.
                      Jeg har fra flere forskellige sider hørt, at Skoubo lå omkring 300.000 - 350.000 i månedsløn.

                      Comment


                        Okay, det er jo milevidt fra det jeg troede. Der kan selvfølgelig indgå en masse bonusser i kontrakten, så måske har grundlønnen været den jeg hørte om.

                        Comment


                          Som sagt er det noget jeg har hørt - men dog fra flere forskellige. OB er i store problemer fordi man i flere år betalte alt for høje lønninger.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                            Jeg mener at skoubo og JC fik omkring 160.000 om måneden. Jeg tror at Vendsyssel har overtaget hele lønforpligtelsen for JC, således at OB ikke skal betale ham løn fremover. Fordi han har været transferfri, så er der ikke noget salg imellem klubberne og derfor kan OB ikke skulle betale ham løn. Jeg er ret sikker på det er sådan det er løst.

                            Men jeg kan så godt forestille mig at JC har fået en engangssum for at ophæve sin kontrakt, som virker indirekte som kompensation for den lønnedgang han nødvendigvis får ved klubskiftet. Og der er det typisk en beregening af hvor meget løn han ville have fået i sin resterende kontrakt uden bonusser, hvor man så typisk trækker 40-50% fra det beløb og udbetaler det samlet. Så et forsigtigt bud er at JC har fået en lille milion med sig fra OB i dag.
                            JC: Jeg vil gerne ophæve min kontrakt da jeg gerne vil spille..
                            JH: Nåh. Okey.
                            JC: jeg har allerede fundet klubben og de har samlet sponsorer til det meste af min løn..
                            JH: jammen det lyder da fint..
                            JC: Men syntes du ikke også at det er mest fair at jeg får 1 mill kroner med mig?
                            JH: Jo deeeet.




                            Håber snart der kommer en på banen med lidt facts for det her er ude i hampen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                              Som sagt er det noget jeg har hørt - men dog fra flere forskellige. OB er i store problemer fordi man i flere år betalte alt for høje lønninger.
                              Helt sikkert, ingen tvivl om, at lønniveauet i klubben er på kraftig nedgang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                                Jeg har fra flere forskellige sider hørt, at Skoubo lå omkring 300.000 - 350.000 i månedsløn.
                                Og jeg har hørt midt i mellem

                                Comment

                                Working...
                                X