Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - Viborg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægBare de fem bageste kommer til at se sådan her ud, så er vi nået langt.
Koval
Lund, HJ, LN, Ari
Det er vildt trist, men vi kan ikke tåle en eneste fraværende af de fem, ikke en.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlægKunne godt tænke mig vi prøvede at stille op sådanne;
May
HJ OL LN JBL
LJ EM Ari RFJ
Zohore AK
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHar folkemængden helt dømt Kirkeskov ude?
Jeg har ikke.
MvT
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHar folkemængden helt dømt Kirkeskov ude?
Jeg har ikke.
MvT
Hans bundniveau er skræmmende lavt.
Synes Ari gør det bedre på venstre back, og JBL er der åbenbart ikke meget tiltro til..
Comment
-
AK
http://www.bold.dk/nyt/ak-sejr-mod-v...e-paa-humoeret
Jeg kalder den nu. Ham Demblé scorer sit første SL. Og nok også 2..
Jeg håber så bare at vi kan lave en 3-4 stykker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAK
Halleluja for vores "proces"....
...eller også kan vi forsøge at bevare vores tro på, at angrebet er godt nok til at bære resten. Og at Makrini viste lyset med sin præstation i 2. halvleg imod Esbjerg.
Det bliver en svær kamp; for Viborg er ikke FCK, så der er risiko for, at der er nogen på vores hold, der ubevidst ikke lige koncentrerer sig lige så meget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDéblé hedder han; og det er vist det man kan kalde et sandsynligt bet. Det er set før. Vi får enten mere af det samme eller en trodsreaktion á la FCK-kampen; og bagefter får vi en snitter i Haderslev, hvor vi ikke er klar fra start.
...eller også kan vi forsøge at bevare vores tro på, at angrebet er godt nok til at bære resten. Og at Makrini viste lyset med sin præstation i 2. halvleg imod Esbjerg.
Det bliver en svær kamp; for Viborg er ikke FCK, så der er risiko for, at der er nogen på vores hold, der ubevidst ikke lige koncentrerer sig lige så meget.
MvH ChrisOB
Kunne vi få en trodsreaktion hveranden gang med sejr til følge ville det give en solid midterplacering
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDéblé hedder han; og det er vist det man kan kalde et sandsynligt bet. Det er set før. Vi får enten mere af det samme eller en trodsreaktion á la FCK-kampen; og bagefter får vi en snitter i Haderslev, hvor vi ikke er klar fra start.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAK
Comment
Comment