Hvem i vores fantastisk trup kan vi takke for Nr. 3?
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
ja jeg vil så stille spørgsmålstegn ved vores træner.
Hvordan kan man sætte holdet så dårligt op mod AAB, efterfulgt af en flot kamp mod FCK - og så igen falde i endnu et kæmpe hul - hvad fanden sker der??
Troede sgu da spillerne efterhånden var ovre det der Bechs'sk syndrom med at svinge alt alt for meget.....
Okay, jeg er heller ikke JH-fan, men det er sgu ikke kun ham. At være bagud med 3 efter så kort tid, så er der sgu noget galt med spillernes indstilling, og det er fanme ikke sportsirektørens job!
Vi er ligeså uoplagte som imod TPI. Det her er bare en anden modstander. Er de holdt op med at træne ordentligt i landskampspauserne igen eller hvad?
Jeg må bare holde på, at det intet positivt bringer, at lade spillerne rende rundt til en kamp, de ikke gider spiller. Det skaber ingen energi i truppen. Den slattenhed, har vi så taget med til denne kamp, hvad fanden laver kN?
ja jeg vil så stille spørgsmålstegn ved vores træner.
Hvordan kan man sætte holdet så dårligt op mod AAB, efterfulgt af en flot kamp mod FCK - og så igen falde i endnu et kæmpe hul - hvad fanden sker der??
Troede sgu da spillerne efterhånden var ovre det der Bechs'sk syndrom med at svinge alt alt for meget.....
De fik to nemme med flotte mål. Og så har de fået vinger og selvtillid.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment