Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens opvisningskamp (03-09-15)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dagens opvisningskamp (03-09-15)

    Casper Radza - Lucas Jensen, Lasse Nielsen, Magnus Pedersen, Mikkel Kirkeskov - Alexander Nicolaisen, Jens Jakob Thomasen, Azer Busuladzic, Anders Thomsen - Anders K. Jacobsen, Lasse Kryger.

    Foreløbig:

    1-0 AK - 11 min.
    2-0 Kryger - 20 min.
    3-0 AK - 23 min.
    4-0 Thomsen - 28 min.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    5-0 Nicolaisen 34 min.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Tak for updates...

      Ser måske ud til Matti får tid sammen med Makrini. Det kan være et tilfælde, men........

      Comment


        #4
        6-0 Thomsen - 49 min.
        7-0 Thomsen - 56 min.
        8-0 Falk - 64 min.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Fra 2. halvleg start:

          Michael Tørnes - Oliver Lund, Magnus Pedersen, Alexander Hemmingsen, Jacob Barrett - Martin Høgstad, El Makrini, Matti Lund, Rasmus Falk - Rasmus Festersen, Anders Thomsen.

          Matti får 2. halvleg...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            9-0 JBL - 70 min.
            10-0 Høgstad - 72 min.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Hvordan spiller vores kære ven, Matti? :)

              Comment


                #8
                11-0 Falk - 75 min.
                12-0 Fester - 76 min.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Hvordan spiller vores kære ven, Matti? :)
                  Det kan jeg desværre ikke hjælpe med... Satser på der kommer en fyldig rapport fra en af de udsendte...

                  Kampen er slut...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Altid dejligt at OB altid opdatere feta de her kampe på Twitter :-)

                    Comment


                      #11
                      Sammendrag her

                      http://www.ob.dk/artikel/fest-paa-vestfyn.aspx

                      Comment


                        #12
                        Er der slet ikke nogen, som var ude og "se giraffen"? (Læs: Matti…).
                        Nu er han jo blevet talt gevaldig varm herinde - så ville det da være meget fedt at høre lidt om ham fra kampen.
                        Jeg synes ikke rigtig, at der står noget om ham nogen steder. Stiften har ikke skrevet noget på nettet (læser først den fysiske avis til frokost…) og OB har heller ikke rigtig skrevet noget om ham.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                          Er der slet ikke nogen, som var ude og "se giraffen"? (Læs: Matti…).
                          Nu er han jo blevet talt gevaldig varm herinde - så ville det da være meget fedt at høre lidt om ham fra kampen.
                          Jeg synes ikke rigtig, at der står noget om ham nogen steder. Stiften har ikke skrevet noget på nettet (læser først den fysiske avis til frokost…) og OB har heller ikke rigtig skrevet noget om ham.

                          der er kun det at fortælle at han jo ikke er i træning og kampform og derfor er det vel kun kent nielsen der kan vurdere om han er noget værd ?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                            der er kun det at fortælle at han jo ikke er i træning og kampform og derfor er det vel kun kent nielsen der kan vurdere om han er noget værd ?
                            Var du nede og se kampen , nogen ide om hvor langt han er fra formen ?
                            Jeg syntes at han skal have et væsentligt højt niveau hvis vi skal smide en kontrakt efter ham , han spiller trods alt en plads hvor det ikke er tvingende nødvendigt med flere spillere . Var han center forsvarer havde det været en helt anden snak .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Var du nede og se kampen , nogen ide om hvor langt han er fra formen ?
                              Jeg syntes at han skal have et væsentligt højt niveau hvis vi skal smide en kontrakt efter ham , han spiller trods alt en plads hvor det ikke er tvingende nødvendigt med flere spillere . Var han center forsvarer havde det været en helt anden snak .
                              Er med på, at centerforsvaret er det store åbne blødende sår, men dernæst mener jeg bestemt, at den centrale midtbane er problematisk. I alt for mange kampe, har vi svært ved at holde i bolden, styre tempoet og generelt være i kontrol. Det ville styrke både angreb og forsvar, hvis vi havde en bedre midtbane.

                              Comment

                              Working...
                              X