Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Matti Lund træner med

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    Rent og skær HÅB baseret på en drøm
    Jeg håber med dig, så!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
      Jeg håber med dig, så!
      count me in....dogmed præsentation førpokalkampen senere idag
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Jeg håber den manglende signing skyldes at JH har en CF i baghånden som vi hører om meget snart - som BIFs Austin i dag.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Matti har efterhånden trænet med i nogle dage efterhånden, hvis der ikke var en chance for en kontrakt, mon ikke han var smuttet? Hvis vi sender en kontrakt hans vej, så må man gå ud fra, at det bliver inden mandagskampen, det ville da ikke give nogen mening at gøre det efter? Hvis han har niveauet og vi vil have ham, må vi vel gå ud fra at de ordner det inden kampen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Matti har efterhånden trænet med i nogle dage efterhånden, hvis der ikke var en chance for en kontrakt, mon ikke han var smuttet? Hvis vi sender en kontrakt hans vej, så må man gå ud fra, at det bliver inden mandagskampen, det ville da ikke give nogen mening at gøre det efter? Hvis han har niveauet og vi vil have ham, må vi vel gå ud fra at de ordner det inden kampen.
            Han har vel trænet med en uges tid nu. Men hvis der kun er bud fra fx 1.div er det jo muligt at tålmodigheden er lidt længere..
            Men "I got a bad feeling about this"... Tror desværre ikke at det ender lykkeligt for OB og Matti.. Bare et gæt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Matti har efterhånden trænet med i nogle dage efterhånden, hvis der ikke var en chance for en kontrakt, mon ikke han var smuttet? Hvis vi sender en kontrakt hans vej, så må man gå ud fra, at det bliver inden mandagskampen, det ville da ikke give nogen mening at gøre det efter? Hvis han har niveauet og vi vil have ham, må vi vel gå ud fra at de ordner det inden kampen.
              hvorfor ikke?? Medmindre man så ham som en klar forstærkning der gik direkte ind på holdet - men var det tilfældet så var han nok signet nu.

              Lad os da håbe det lykkedes (hvis ellers han er god nok) Mest af alt så jeg dog hellere at JH fandt en midtstopper.....asap

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                hvorfor ikke?? Medmindre man så ham som en klar forstærkning der gik direkte ind på holdet - men var det tilfældet så var han nok signet nu.

                Lad os da håbe det lykkedes (hvis ellers han er god nok) Mest af alt så jeg dog hellere at JH fandt en midtstopper.....asap
                Enig. tror også man lige ser tiden an med Matti for at tjekke hans niveau an når han er oppe i tempo igen. Gætter på at Matti er indforstået med det.
                Angående forsvarssituationen, tror jeg at KN har sagt god for at vente til vinter-vinduet, da den rigtige forsvarer til pengene, en klar forstærkning, ikke har været at finde. Der er ikke nogen af os der ønsker en halvdårlig lappeløsning.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  hvorfor ikke?? Medmindre man så ham som en klar forstærkning der gik direkte ind på holdet - men var det tilfældet så var han nok signet nu.

                  Lad os da håbe det lykkedes (hvis ellers han er god nok) Mest af alt så jeg dog hellere at JH fandt en midtstopper.....asap
                  Hvis han er god nok, og kan spille en rolle mod Esbjerg, hvorfor skulle man så vente til efter kampen? Hvis han ikke er god nok til at kunne spille en rolle i mod Esbjerg, så kan vi jo ikke bruge ham. Så hvis vi ikke har signet ham inden kampen, så tror jeg ikke det bliver til noget.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                    Enig. tror også man lige ser tiden an med Matti for at tjekke hans niveau an når han er oppe i tempo igen. Gætter på at Matti er indforstået med det.
                    Angående forsvarssituationen, tror jeg at KN har sagt god for at vente til vinter-vinduet, da den rigtige forsvarer til pengene, en klar forstærkning, ikke har været at finde. Der er ikke nogen af os der ønsker en halvdårlig lappeløsning.
                    det er vi helt enige i....men mener også der må findes en mellemting mellem en erstatning der er dyrere end den spiller man lige har solgt, og så et dårligt panik køb. Fenger og ham horsens manden folk snakker så meget om bliver næppe billigere - så JH skal stadig ud og undersøge uudforsket territorium.

                    Og så mener jeg også der er noget at sige for bredden i forsvaret - havde jo også styrket selv om det ikke var en der kunne gå direkte ind i start 11.....men en kompetent back up ville i mine øjne også være en god ting.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Hvis han er god nok, og kan spille en rolle mod Esbjerg, hvorfor skulle man så vente til efter kampen? Hvis han ikke er god nok til at kunne spille en rolle i mod Esbjerg, så kan vi jo ikke bruge ham. Så hvis vi ikke har signet ham inden kampen, så tror jeg ikke det bliver til noget.
                      jo - men hvorfor har man så ikke allerede signet? Hvorfor trække den lige op til kampstart som det jo næsten er......tror sagtens det kan blive til noget selv hvis han ikke signes inden EFB kampen.....tror ud over hans niveau at de også kigger på hvor langt væk fra kampform han er.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        det er vi helt enige i....men mener også der må findes en mellemting mellem en erstatning der er dyrere end den spiller man lige har solgt, og så et dårligt panik køb. Fenger og ham horsens manden folk snakker så meget om bliver næppe billigere - så JH skal stadig ud og undersøge uudforsket territorium.

                        Og så mener jeg også der er noget at sige for bredden i forsvaret - havde jo også styrket selv om det ikke var en der kunne gå direkte ind i start 11.....men en kompetent back up ville i mine øjne også være en god ting.
                        Enig. Det er klart et gamble at man ikke har signet en backup CB. En skade og en karantæne, så ser det tyndt ud. Man skulle bare ikke ud i en dyr og lang kontrakt til en spiller som ikke er tilfreds med bænken.

                        Comment


                          Kan man ikke tænkes at KN godt vil se ham i nogle kampe.

                          Man kan så vidt jeg ved, godt bruge ham i reserve-holdskampe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Kan man ikke tænkes at KN godt vil se ham i nogle kampe.

                            Man kan så vidt jeg ved, godt bruge ham i reserve-holdskampe.
                            Kunne jeg sagtens forestille mig kunne ske hvis det er tilladt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Kunne jeg sagtens forestille mig kunne ske hvis det er tilladt
                              Det tror jeg det er.

                              Vi har før haft spillere fra FC Fyn med (dengang de eksisterede) samt fornylig nogen fra vores venskabs klubber for at se spillere an.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Kan man ikke tænkes at KN godt vil se ham i nogle kampe.

                                Man kan så vidt jeg ved, godt bruge ham i reserve-holdskampe.
                                Som jeg kan se det er næste reserveholdskamp d. 28/9 - venter vi så lang tid? Og mere interessant: venter Matti så lang tid?

                                Comment

                                Working...
                                X