Oprindeligt indsendt af Schneider
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Matti Lund træner med
Collapse
X
-
Matti har efterhånden trænet med i nogle dage efterhånden, hvis der ikke var en chance for en kontrakt, mon ikke han var smuttet? Hvis vi sender en kontrakt hans vej, så må man gå ud fra, at det bliver inden mandagskampen, det ville da ikke give nogen mening at gøre det efter? Hvis han har niveauet og vi vil have ham, må vi vel gå ud fra at de ordner det inden kampen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægMatti har efterhånden trænet med i nogle dage efterhånden, hvis der ikke var en chance for en kontrakt, mon ikke han var smuttet? Hvis vi sender en kontrakt hans vej, så må man gå ud fra, at det bliver inden mandagskampen, det ville da ikke give nogen mening at gøre det efter? Hvis han har niveauet og vi vil have ham, må vi vel gå ud fra at de ordner det inden kampen.
Men "I got a bad feeling about this"... Tror desværre ikke at det ender lykkeligt for OB og Matti.. Bare et gæt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægMatti har efterhånden trænet med i nogle dage efterhånden, hvis der ikke var en chance for en kontrakt, mon ikke han var smuttet? Hvis vi sender en kontrakt hans vej, så må man gå ud fra, at det bliver inden mandagskampen, det ville da ikke give nogen mening at gøre det efter? Hvis han har niveauet og vi vil have ham, må vi vel gå ud fra at de ordner det inden kampen.
Lad os da håbe det lykkedes (hvis ellers han er god nok) Mest af alt så jeg dog hellere at JH fandt en midtstopper.....asap
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvorfor ikke?? Medmindre man så ham som en klar forstærkning der gik direkte ind på holdet - men var det tilfældet så var han nok signet nu.
Lad os da håbe det lykkedes (hvis ellers han er god nok) Mest af alt så jeg dog hellere at JH fandt en midtstopper.....asap
Angående forsvarssituationen, tror jeg at KN har sagt god for at vente til vinter-vinduet, da den rigtige forsvarer til pengene, en klar forstærkning, ikke har været at finde. Der er ikke nogen af os der ønsker en halvdårlig lappeløsning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvorfor ikke?? Medmindre man så ham som en klar forstærkning der gik direkte ind på holdet - men var det tilfældet så var han nok signet nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlægEnig. tror også man lige ser tiden an med Matti for at tjekke hans niveau an når han er oppe i tempo igen. Gætter på at Matti er indforstået med det.
Angående forsvarssituationen, tror jeg at KN har sagt god for at vente til vinter-vinduet, da den rigtige forsvarer til pengene, en klar forstærkning, ikke har været at finde. Der er ikke nogen af os der ønsker en halvdårlig lappeløsning.
Og så mener jeg også der er noget at sige for bredden i forsvaret - havde jo også styrket selv om det ikke var en der kunne gå direkte ind i start 11.....men en kompetent back up ville i mine øjne også være en god ting.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHvis han er god nok, og kan spille en rolle mod Esbjerg, hvorfor skulle man så vente til efter kampen? Hvis han ikke er god nok til at kunne spille en rolle i mod Esbjerg, så kan vi jo ikke bruge ham. Så hvis vi ikke har signet ham inden kampen, så tror jeg ikke det bliver til noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet er vi helt enige i....men mener også der må findes en mellemting mellem en erstatning der er dyrere end den spiller man lige har solgt, og så et dårligt panik køb. Fenger og ham horsens manden folk snakker så meget om bliver næppe billigere - så JH skal stadig ud og undersøge uudforsket territorium.
Og så mener jeg også der er noget at sige for bredden i forsvaret - havde jo også styrket selv om det ikke var en der kunne gå direkte ind i start 11.....men en kompetent back up ville i mine øjne også være en god ting.
Comment
Comment