Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Matti Lund træner med

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
    Er tre rutinerede - Matti medregnet - plust ét talent da for meget til de to centrale pladser? Ari har intet at gøre centralt. En signing af Matti vil give balance.
    Amen brother

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
      Er tre rutinerede - Matti medregnet - plust ét talent da for meget til de to centrale pladser? Ari har intet at gøre centralt. En signing af Matti vil give balance.
      det er det på ingen måde.....og så vil jeg endda mener der stadig mangler noget kvalitet derinde.....makrini begynder at se bedre ud, jjt er talent - men azer - argh så er han heller ikke bedre. Og matti er lige pt et stort spørgsmålstegn for mig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        det er det på ingen måde.....og så vil jeg endda mener der stadig mangler noget kvalitet derinde.....makrini begynder at se bedre ud, jjt er talent - men azer - argh så er han heller ikke bedre. Og matti er lige pt et stort spørgsmålstegn for mig.
        Men hvis nu Matti er god skal vi bare have erstattet Azer med en klassemidt til sommer. Så ser det okay ud i motor rummet..

        preceed with Operation Defence

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Men jeg ser ikke Matti være mere boldsikker end Azer og Thomasen og efterhånden viser Makrini også dyder på den front, der sagtens kan matche hvad jeg har set fra Matti i Italien (indrømmet, mest længere filmbidder). Men så er spørgsmålet om han overall er en bedre spiller på andre punkter - altså om hans generelle niveau er højere. Det kan jeg ikke vurdere, men jeg frygter det ikke er meget, hvis noget.
          Som så meget an, må det jo bero på en fornemmelse, for ingen af os har det fulde overblik over niveauet. Mit syn på Matti er selvfølgelig præget af hans ungdomstid i klubben, derfra kender jeg hans kompetencer og mentalitet. Formoder, at han har bygget ovenpå siden og har fået en masse erfaring af livet i Italien. Min vurdering er, på en tynd baggrund, at han har de ting, som kan styrke os. Azer mener jeg ikke har slået til (der har Matti altså alt andet bevist sig på højere niveau), Thomasen er stadig for ung, så vi har reelt kun Makrini lige nu på den centrale midt.

          Bekymringen er naturligvis, at Matti aldrig rigtig har bidt sig fast nogen steder, som om han lige mangler nogle procenter til at være rigtig god. Men et OB hold i nuværende forfatning, og en ret svag superliga, tror jeg altså, det er rigeligt, hvad han kan. Plus, at han er en OB dreng med den rigtige OB dna, den som klubben er gjort af: Stolt og ydmyg. Han kan alene med sin tilstedeværelse, sin erfaring, sin karisma, sin indstilling, rykke ret meget på de andre, det er jeg helt overbevist om.

          Men vi må se, sandheden siges jo på banen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Men hvis nu Matti er god skal vi bare have erstattet Azer med en klassemidt til sommer. Så ser det okay ud i motor rummet..

            preceed with Operation Defence
            Ja.....hvis.....og hvis JH får forlænget

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Ja.....hvis.....og hvis JH får forlænget
              HVIS han er god nok er jeg ikke i tvivl om at man forlænger. Matti ligner en der bare VIL slå igennem i OB

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                HVIS han er god nok er jeg ikke i tvivl om at man forlænger. Matti ligner en der bare VIL slå igennem i OB
                vilje og ærgerrighed er 2 gode ting at have med, også her. Jeg husker tydeligt at et blandt mange udsagn at man fremover ville hente spillere "der VIL OB"...han er velkommen hjem
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  vilje og ærgerrighed er 2 gode ting at have med, også her. Jeg husker tydeligt at et blandt mange udsagn at man fremover ville hente spillere "der VIL OB"...han er velkommen hjem
                  Enig. Der findes nok ikke mange der vil OB mere end ham. Vi må håbe at evnerne følger med...

                  Comment


                    FS har en artikel i dag hvor der beskrives som formaliteter inden Matti er OB'er igen (no surprise) Det giver mening med Matti der imø giver lidt mere offensivt end Azer (og Skula, hvis han regnes som cm)
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      vilje og ærgerrighed er 2 gode ting at have med, også her. Jeg husker tydeligt at et blandt mange udsagn at man fremover ville hente spillere "der VIL OB"...han er velkommen hjem
                      HELT enig - viljen vejer op for så meget - og vil da være fedt at se ham lykkedes, og forhåbenligt være med til at hæve bundniveauet bare en smule.

                      Min eneste bekymring er den korte kontrakt - for der må jo være en grund til man ikke tilbyder en længere - det vi har hørt hidtil er kun året ud - ikke engang for resten af sæsonnen.
                      Så der må jo være nogle forbehold.....men det kan jo være de hurtigt ryger når han kommer i tilpas kampform....

                      Comment


                        Sys der stadig er stille fra OB's side omkring Matti

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Matti er ikke nogen messias. Jeg synes rigtig godt om fyren, men jeg ser ham desværre ikke løfte vores midtbane væsentligt og det tillidsknæk som truppen og Kent led for mig i mandags ændrer det her ikke på. Jeg har rigtig svært ved at se mig selv få tilliden tilbage i denne sæson.
                          Jeg husker ham som teknisk stærk og god i pasningsspillet, og det bekræfter videoen med alle Matti`s berøringer, stadig holder stik.
                          Men han ser godt nok tung ud ... laaangsom.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jeg husker ham som teknisk stærk og god i pasningsspillet, og det bekræfter videoen med alle Matti`s berøringer, stadig holder stik.
                            Men han ser godt nok tung ud ... laaangsom.
                            Og så er han meget 1-benet vurderet ud fra videoen. De få gange han bruger venstre går det ikke godt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Sys der stadig er stille fra OB's side omkring Matti
                              En smuk tanke jeg har fået, er at han præsenteres på stadion i morgen. Han er jo en populær skikkelse, så det ville være oplagt at gøre det på den måde

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Og så er han meget 1-benet vurderet ud fra videoen. De få gange han bruger venstre går det ikke godt.
                                Hans venstreben var nu fint nok sidste gang han var på besøg på Odense Stadion...

                                http://www.ob.dk/kampe/spillet-kamp.aspx?id=32522

                                http://www.superliga.dk/superligaen/hoejdepunkter.html

                                Comment

                                Working...
                                X