Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EFB - OB, man 14. sep 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/ob-ukrainer-k...re-mod-esbjerg

    Azer og Magnus er ude af truppen mod EfB så midtbanen giver nærmest sig selv nu med Ari centralt, og Kirkeskov på vb og Momo på hb...
    Den havde jeg godt nok ikke set komme! Jeg troede faktisk at Magnus var andetvalg efter Lund og tredjevalg til CB. Så forstår jeg heller ikke at Azer er udeladt efter hans rigtige gode kamp i mod FCK. Med vores karantæner og i forvejen tynde forsvar, så forstår jeg heller ikke at JBL er udeladt. Jeg forstår heller ikke, hvorfor man kun udtager 17 spillere.

    Er der nogen der kan gøre mig klogere? Nogen der har set dagens træning?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Den havde jeg godt nok ikke set komme! Jeg troede faktisk at Magnus var andetvalg efter Lund og tredjevalg til CB. Så forstår jeg heller ikke at Azer er udeladt efter hans rigtige gode kamp i mod FCK. Med vores karantæner og i forvejen tynde forsvar, så forstår jeg heller ikke at JBL er udeladt. Jeg forstår heller ikke, hvorfor man kun udtager 17 spillere.

      Er der nogen der kan gøre mig klogere? Nogen der har set dagens træning?
      Et par stykker får pauser, Lund har karantæne, og Timmi er ikke en del af planerne ligner det, evt. skadet igen... og så er der ikke så meget mere at tage af...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Et par stykker får pauser, Lund har karantæne, og Timmi er ikke en del af planerne ligner det, evt. skadet igen... og så er der ikke så meget mere at tage af...
        Vi må krydse fingre for, at vi ikke løber ind i flere skader!

        Comment


          #49
          Den her kamp står for mig som en ekstremt vigtig kamp i sæsonen. EfB ligger sidst, og kan med en sejr stryge op på 9. pladsen, mens vi med en sejr kan komme á point med andenpladsen. Vi har altså for alvor muligheden for at hænge på i toppen med en sejr, hvor vi med et nederlag vil hænge fast i bunden. Desuden tror jeg, at moralen for alvor vil få et nyk opad, hvis vi napper to sejre i træk. Vi har Viborg hjemme kampen efter, og den bør i hvert fald også ryste nogle point af sig. Derfor er det en nøglekamp mod EfB, som vi, i deres nuværende forfatning taget i betragtning, bør kunne slå, selv på udebane. Vi må for alt i verden ikke tabe, så er bundkampen HELT åben, mens vi kan komme hele 7 point fri med en sejr.

          Comment


            #50
            Azer MÅ være skadet eller syg. Han var vel blandt banens bedste mod FCK, så hvis det "belønnes" med ikke engang at være med i truppen forstår jeg ingenting. Jeg forstår bare ikke, hvorfor OB ikke melder ud at han enten er syg eller skadet, så vi undgår alle os, der ikke forstår hvorfor han ikke er med.
            Nægter at tro på han bare er sat af.

            Comment


              #51
              Det kan da umulig være at vore midtbane muligheder er tynde til i morgen Med alle den kvalitet vi har rendende rundt når der ikke er plads til Matti

              Comment


                #52
                Og ja, jeg er helt enig i, at det er helt væk, at Azer ikke engang er i truppen, hvis ikke han er skadet eller lign.

                Comment


                  #53
                  Øhm, ifølge denne artikel er Azer altså med i truppen?

                  http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-esbjerg-24783.aspx

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Øhm, ifølge denne artikel er Azer altså med i truppen?

                    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-esbjerg-24783.aspx

                    tror de har haft lavet en trykfejl og så rettet den. da jeg checkede den tidligere var der kun 17 spillere og ingen azer
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Den havde jeg godt nok ikke set komme! Jeg troede faktisk at Magnus var andetvalg efter Lund og tredjevalg til CB. Så forstår jeg heller ikke at Azer er udeladt efter hans rigtige gode kamp i mod FCK. Med vores karantæner og i forvejen tynde forsvar, så forstår jeg heller ikke at JBL er udeladt. Jeg forstår heller ikke, hvorfor man kun udtager 17 spillere.

                      Er der nogen der kan gøre mig klogere? Nogen der har set dagens træning?
                      Jeg deler dine spørgsmål og kan kun håbe, at det måske er en skrivefejl ...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                        tror de har haft lavet en trykfejl og så rettet den. da jeg checkede den tidligere var der kun 17 spillere og ingen azer
                        Jep, må det være. 18 spillere i truppen er vel standard.

                        Håber satme på Azer centralt, hvis Ari SKAL spille så sæt ham for h.... på VB, da.

                        Comment


                          #57
                          Lidt om skades situationen her

                          http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-esbjerg-24783.aspx

                          Comment


                            #58
                            Tørnæs ikke lovet pladsen i morgen

                            http://www.fyens.dk/sport/Gyser-valg...rtikel/2785143

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Jeg deler dine spørgsmål og kan kun håbe, at det måske er en skrivefejl ...
                              At Azer manglede var en skrivefejl, og han er med i morgen. Magnus er desværre skadet.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                At Azer manglede var en skrivefejl, og han er med i morgen. Magnus er desværre skadet.
                                Fint at have Azer med efter sin god kamp mod FCK.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X