Er der nogen spillere tilbage at træne i den klub..?
Herligt med en gigantisk FC nedtur, det er snart plastik det hele, det fylder allerede godt i toppen af ligaen igen i denne sæson... Ærgerligt det skal gå ud over MH, men væk med dem, fortid, tak... og det tror jeg også, den virker helt smadret den klub...
Men jeg vil gerne tage et væddemål på dit udsagn. Kurt Andersen er på vej ud af klubben, de har solgt alle profilerne, og de har ret begrænset tilskuer- og sponsoropbakning. Jeg tror der er større chance for, at de spiller i 2. division/er gået konkurs om 2 år, end at de spiller SL. De har levet på Kong Kurts nåde, og med hans exit er der ingen penge.
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Men jeg vil gerne tage et væddemål på dit udsagn. Kurt Andersen er på vej ud af klubben, de har solgt alle profilerne, og de har ret begrænset tilskuer- og sponsoropbakning. Jeg tror der er større chance for, at de spiller i 2. division/er gået konkurs om 2 år, end at de spiller SL. De har levet på Kong Kurts nåde, og med hans exit er der ingen penge.
FCV er død i dansk fodbold. Det er ikke AGF. Der er intet grundlag at falde tilbage på. Nyoprykkede Næstved har flere tilskuere end FCV kan drømme om. Inden for tre år er der kun moderklubben tilbage og DS-bold.
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Er der ikke noget med der rykker 3-4 hold op fra 1. div. i år.
Jo, der rykker 3 hold op, men med 3 uafgjorte og 3 nederlag i de første 6 kampe er de allerede 9 points efter Lyngby på trediepladsen.
Det ligner en klub i frit fald.
Jo, der rykker 3 hold op, men med 3 uafgjorte og 3 nederlag i de første 6 kampe er de allerede 9 points efter Lyngby på trediepladsen.
Det ligner en klub i frit fald.
Det er det også. De skal være glade for bare at redde livet i 1.div
Comment