Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Mener du helt oprigtigt, at JH har valgt at overhøre sin bestyrelse; eller mener du, at han har fået uklar besked om råderum, og så har valgt det sikre - ikke at bruge for mange penge?

    Der er jo den mulighed - som på mig virker mest sandsynlig, med mindre JH får et mega los i røven ved først givne lejlighed - at Thorborg og co. simpelthen har sagt, at 1.prioritet er at begrænse underskuddet - måske endda nærme sig en balance. Det er jo sådan set ikke noget urimeligt krav at stille, når man tænker på, hvor meget Thorborg har lagt i de senere år. Det er tæring efter næring: No money, No funny.

    Hvis det er kroner det handler om; så er spørgsmålet, om JH er dygtig nok til at få noget ud af lidt (mindre). Den synes jeg blæser lidt i vinden (selv om jeg sikkert er meget alene med den betragtning); generelt mener jeg også vinduet er bestået ok; hvis altså stram økonomi har været i førersædet.
    Jeg har også svært ved at gennemskue hvad der sker... Der er følgende scenarier, som jeg ser det:

    1)
    JH og KN er rent faktisk tilfredse med truppen som den er - og det må betyde at KN mener han kan gøre en habil CB ud af Diarra, Pedersen eller en 3., som vi allerede har i truppen. Og det bliver en mere end spændende (læs: neglebidende skræmmende) proces at følge.

    2)
    JH og KN er IKKE tilfredse med truppen, men JH har ikke pengene/tilladelsen til at hente kvalitet til CB - og så er der virkelig stor forskel på hvad der bliver meldt ud, og hvad der sker i OB, hvilket de burde kigge på at få afstemt fremadrettet.

    3)
    JH og KN er IKKE tilfredse med truppen, og har pengene til at hente en forstærkning, men har ikke fundet en spiller at hente - og det er nærmest den mest skræmmende mulighed. Dels fordi det betyder at vi reelt ikke har en kvalificeret sportsdirektør, hvilket i sig selv er katastrofalt, men også fordi vi snart skal have en ny sportsdirektør, for det kan bestyrelsen naturligvis ikke leve med, og vil skifte ham ud ved første lejlighed. Især da han på rygteplan kun har forhørt sig på én spiller (Fenger), og meldte sig ud af transferjagten et par timer før lukketid, hvor han ellers skulle have haft mest travlt.

    Jeg hælder personligt mest til mulighed nummer 2, da jeg dels ikke kan forestille mig at JH og KN reelt ikke kan se problemet i forsvaret, og dels ikke kan forestille mig at det ikke skulle kunne lykkedes JN at hente en ok forsvarsspiller, der kunne være backup på pladsen.

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Jeg har også svært ved at gennemskue hvad der sker... Der er følgende scenarier, som jeg ser det:

      1)
      JH og KN er rent faktisk tilfredse med truppen som den er - og det må betyde at KN mener han kan gøre en habil CB ud af Diarra, Pedersen eller en 3., som vi allerede har i truppen. Og det bliver en mere end spændende (læs: neglebidende skræmmende) proces at følge.

      2)
      JH og KN er IKKE tilfredse med truppen, men JH har ikke pengene/tilladelsen til at hente kvalitet til CB - og så er der virkelig stor forskel på hvad der bliver meldt ud, og hvad der sker i OB, hvilket de burde kigge på at få afstemt fremadrettet.

      3)
      JH og KN er IKKE tilfredse med truppen, og har pengene til at hente en forstærkning, men har ikke fundet en spiller at hente - og det er nærmest den mest skræmmende mulighed. Dels fordi det betyder at vi reelt ikke har en kvalificeret sportsdirektør, hvilket i sig selv er katastrofalt, men også fordi vi snart skal have en ny sportsdirektør, for det kan bestyrelsen naturligvis ikke leve med, og vil skifte ham ud ved første lejlighed. Især da han på rygteplan kun har forhørt sig på én spiller (Fenger), og meldte sig ud af transferjagten et par timer før lukketid, hvor han ellers skulle have haft mest travlt.

      Jeg hælder personligt mest til mulighed nummer 2, da jeg dels ikke kan forestille mig at JH og KN reelt ikke kan se problemet i forsvaret, og dels ikke kan forestille mig at det ikke skulle kunne lykkedes JN at hente en ok forsvarsspiller, der kunne være backup på pladsen.

      Mvh

      MaxHH
      jeg hælder desværre til nummer 3

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        jeg hælder desværre til nummer 3
        Det er heller ikke umuligt. Men så MÅ bestyrelsen fyre ham, for det kan jeg ikke forestille mig at en resultatorienteret mand som Mr. L'easy kan eller vil acceptere...

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Det er heller ikke umuligt. Men så MÅ bestyrelsen fyre ham, for det kan jeg ikke forestille mig at en resultatorienteret mand som Mr. L'easy kan eller vil acceptere...

          Mvh

          MaxHH
          Det syntes jeg også de burde. Nu er vi økonomisk styret i havn og har fået tilrettet virksomheden. Det har JH en store ære af på godt og ondt..

          Nu er tiden kommet hvor vi skal tilbage til toppen af dansk fodbold. Der ser jeg bare overhovedet ikke JH som den rigtige mand... By far

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Men Magnus er, så vidt jeg ved, primært back. Altså ville et indkøb til vores meget tynde midterforsvar holde lige præcis nul af vores egne talenter på bænken...
            Han spillede i midterforsvaret da han kom ind mod Randers og så vidt jeg ved bruges han vist primært også i midterforsvaret på reserveholdet. Så det at vi ikke har hentet ind til midterforsvaret og den centrale midtbane må, udover sparede kroner, være en pæn stor tillidserklæring til folk som Magnus P og JJT.
            Last edited by OleKBH; 01-09-2015, 07:25.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Men det forhindrer stadig ikke JH i at bruge MP som påskud for ikke at forstærke midtforsvaret
              jeg vil absolut ikke lægge hovedet på blokken, men jeg mener at MP har spillet cf det meste af tiden på u-holdene. Det er der sikkert andre der ved mere om end jeg gør...SU1978 måske.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det syntes jeg også de burde. Nu er vi økonomisk styret i havn og har fået tilrettet virksomheden. Det har JH en store ære af på godt og ondt..

                Nu er tiden kommet hvor vi skal tilbage til toppen af dansk fodbold. Der ser jeg bare overhovedet ikke JH som den rigtige mand... By far
                Så er spørgsmålet om det har været bestyrelsens plan fra start af, eller om de troede/håbede at han kunne mere end køre en sparerunde igennem?

                Uanset hvad, så må vi snart se en reaktion fra bestyrelsen, hvis det er scenarie nummer 3 vi er ude i. Det bliver en spændende tid...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Jeg har også svært ved at gennemskue hvad der sker... Der er følgende scenarier, som jeg ser det:

                  1)
                  JH og KN er rent faktisk tilfredse med truppen som den er - og det må betyde at KN mener han kan gøre en habil CB ud af Diarra, Pedersen eller en 3., som vi allerede har i truppen. Og det bliver en mere end spændende (læs: neglebidende skræmmende) proces at følge.

                  2)
                  JH og KN er IKKE tilfredse med truppen, men JH har ikke pengene/tilladelsen til at hente kvalitet til CB - og så er der virkelig stor forskel på hvad der bliver meldt ud, og hvad der sker i OB, hvilket de burde kigge på at få afstemt fremadrettet.

                  3)
                  JH og KN er IKKE tilfredse med truppen, og har pengene til at hente en forstærkning, men har ikke fundet en spiller at hente - og det er nærmest den mest skræmmende mulighed. Dels fordi det betyder at vi reelt ikke har en kvalificeret sportsdirektør, hvilket i sig selv er katastrofalt, men også fordi vi snart skal have en ny sportsdirektør, for det kan bestyrelsen naturligvis ikke leve med, og vil skifte ham ud ved første lejlighed. Især da han på rygteplan kun har forhørt sig på én spiller (Fenger), og meldte sig ud af transferjagten et par timer før lukketid, hvor han ellers skulle have haft mest travlt.

                  Jeg hælder personligt mest til mulighed nummer 2, da jeg dels ikke kan forestille mig at JH og KN reelt ikke kan se problemet i forsvaret, og dels ikke kan forestille mig at det ikke skulle kunne lykkedes JN at hente en ok forsvarsspiller, der kunne være backup på pladsen.

                  Mvh

                  MaxHH
                  1. Det vil undre mig hvis KN er tilfreds med det vi har , dels fordi han kun af nød brugte LN mod FCK og dels fordi han burde kunne se Diarra er for svag og Magnus for grøn . JH holder jeg udenfor da jeg tvivler stærkt på hans evner til at se mangler i truppen og den enkelte spiller .

                  2. Syntes vi gentagne gange har fået udmeldinger i øst og handlinger i vest , det er for mig at se skadeligt for klubben .




                  3. Jeg syntes vi i samtlige vinduer har set beviser på at det kniber for JH at finde de rette spillere til de rette priser , hvorefter der må lappes i næst følgende vindue . Vi så også med Dalgaard da man forhørte sig i VFF og skambød dem med noget som lignede et alibi bud .
                  Højre back og angrebet er først nu 2 år efter JH's tiltrædelse blevet løst med noget holdbart og langsigtet .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Han spillede i midterforsvaret da han kom ind mod Randers og så vidt jeg ved bruges han vist primært også i midterforsvaret på reserveholdet. Så det at vi ikke har hentet ind til midterforsvaret og den centrale midtbane må, udover sparede kroner, være en pæn stor tillidserklæring til folk som Magnus P og JJT.
                    Inden hans indhop mod Randers har hans optrædender for reserveholdet været primært på højre men mindre jeg husker helt forkert..
                    Ikke at han ikke må spille midtforsvarer. Det må han hjertens gerne hvis de ser lyset der..
                    Men det er da perverst af JH først på vinduet siger at Magnus er højreback og fordi han så lige skal please bestyrelsen med et stort transfer overskud her til sidst er han nu midtforsvarer.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg vil absolut ikke lægge hovedet på blokken, men jeg mener at MP har spillet cf det meste af tiden på u-holdene. Det er der sikkert andre der ved mere om end jeg gør...SU1978 måske.
                      Den har han vidst nok ja. Men man meldte jo ud tidligere i vinduet at han var hentet op som HB

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Så er spørgsmålet om det har været bestyrelsens plan fra start af, eller om de troede/håbede at han kunne mere end køre en sparerunde igennem?

                        Uanset hvad, så må vi snart se en reaktion fra bestyrelsen, hvis det er scenarie nummer 3 vi er ude i. Det bliver en spændende tid...

                        Mvh

                        MaxHH
                        Tror bare ikke det er nok til en fyring. De har fået en masse penge ind i kassen og er vel tilfredse fordi KN udadtil siger at han også er..
                        Men man burde begynde at se sig om efter en ny

                        Comment


                          JH løste det allervigste - en målmand, men jeg er da lidt betænkelig ved at en 22-årig ukrainer skal råbe til Lasse. Og omvendt. Sproget.

                          Men den manglende CF kan ikke under nogen omstændigheder forsvares, synes jeg. Vi har kun 2 der er ok, og den ene, Lasse, har Kent jo sagt ikke passer til en del kampe (!?). Jeg ved heller ikke hvad planen er, hvis der er nogen, men vil ikke dømme noget der ligner ud før vi ser resultatet. Sejler CF igen er det PINLIGT.
                          Mon Kryger også skal prøves der :-)
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Inden hans indhop mod Randers har hans optrædender for reserveholdet været primært på højre men mindre jeg husker helt forkert..
                            Ikke at han ikke må spille midtforsvarer. Det må han hjertens gerne hvis de ser lyset der..
                            Men det er da perverst af JH først på vinduet siger at Magnus er højreback og fordi han så lige skal please bestyrelsen med et stort transfer overskud her til sidst er han nu midtforsvarer.
                            Gav han øgenavnet Komiske Ali sidste år ;-) .
                            Det lever han vel meget godt op til , hvis han meldt ud at den unge mand er hb , for få uger senere melde ud at nu er han med få minutters spilletid omskolet til cf ...
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tror bare ikke det er nok til en fyring. De har fået en masse penge ind i kassen og er vel tilfredse fordi KN udadtil siger at han også er..
                              Men man burde begynde at se sig om efter en ny
                              Hvis man ansætter en mand til at hente spillere, og han ikke engang kan finde en dårlig spiller, så kan man ikke sidde på hænderne og ignorere problemet. Så hvis han ikke bliver fyret, hælder jeg stadig mest til at bestyrelsen har været inde over beslutningen om ikke at bruge af transferoverskuddet i denne omgang. Og det kan være fornuftigt nok ikke at satse, hvis man har planlagt langsigtet, og i år "bare" skal overleve, indtil de sidste "dårlige" kontrakter udløber, og de endelig kan opbygge det "rigtige" hold.

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Gav han øgenavnet Komiske Ali sidste år ;-) .
                                Det lever han vel meget godt op til , hvis han meldt ud at den unge mand er hb , for få uger senere melde ud at nu er han med få minutters spilletid omskolet til cf ...
                                Den mand skal bare væk fra min klub hurtigst muligt

                                Comment

                                Working...
                                X