Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    4. man har én i kikkerten, som man kan signe væsentligt billigere om 1 halvt eller helt år (kontraktudløb etc.)- og ser denne sæson som en opbygningsæson, hvor der højere grad er meget fokus på at komme ud med et godt årsregnskab. Man holder sig til 3 års-planen (læs evt. JHs oplæg til FCK kampen i kampprogrammet)
    Den ligger vel også under 2... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Den ligger vel også under 2... ,o)

      Mvh

      MaxHH
      Så har jeg læst "2" forkert!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Så har jeg læst "2" forkert!
        2)
        JH og KN er IKKE tilfredse med truppen, men JH har ikke pengene/tilladelsen til at hente kvalitet til CB - og så er der virkelig stor forskel på hvad der bliver meldt ud, og hvad der sker i OB, hvilket de burde kigge på at få afstemt fremadrettet.

        Det kan også være mig der formulerer mig kluntet. Det er i hvert fald ikke tilfældigt at jeg skriver "har pengene/tilladelsen"... og med det mener jeg at det ikke er nu der skal hentes flere spillere ind, fordi planen er en anden. Om det er at imponere nogen med sorte tal i regnskabet, eller at have ekstra meget at skyde med når en lang række kontrakter udløber, og opbygningen går ind i sidste fase, det ved jeg ikke... ,o)

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          2)
          JH og KN er IKKE tilfredse med truppen, men JH har ikke pengene/tilladelsen til at hente kvalitet til CB - og så er der virkelig stor forskel på hvad der bliver meldt ud, og hvad der sker i OB, hvilket de burde kigge på at få afstemt fremadrettet.

          Det kan også være mig der formulerer mig kluntet. Det er i hvert fald ikke tilfældigt at jeg skriver "har pengene/tilladelsen"... og med det mener jeg at det ikke er nu der skal hentes flere spillere ind, fordi planen er en anden. Om det er at imponere nogen med sorte tal i regnskabet, eller at have ekstra meget at skyde med når en lang række kontrakter udløber, og opbygningen går ind i sidste fase, det ved jeg ikke... ,o)

          Mvh

          MaxHH
          Jeg tænkte, at der lidt som AK står en mand eller to på listen, som man kan få "gratis" til sommer. Det er ikke umuligt - slet ikke fordi det virker som om at JH ikke kaster om sig med penge, hvis han kan undgå det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Jeg tænkte, at der lidt som AK står en mand eller to på listen, som man kan få "gratis" til sommer. Det er ikke umuligt - slet ikke fordi det virker som om at JH ikke kaster om sig med penge, hvis han kan undgå det.
            Også fair nok. Men hvis det ikke kan undgåes ville det pynte at han gjorde..
            Det er vel kun Festersen til 2-3 mill der er en "stor" transfer i dette vindue.. Resten er købt hundredetusinde kroners klassen...
            Det burde have været plads til en CF transfer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Også fair nok. Men hvis det ikke kan undgåes ville det pynte at han gjorde..
              Det er vel kun Festersen til 2-3 mill der er en "stor" transfer i dette vindue.. Resten er købt hundredetusinde kroners klassen...
              Det burde have været plads til en CF transfer
              Jeg er enig - jeg prøver bare at "forstå" JH :o) Der burde være hentet en CFŽer!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Jeg er enig - jeg prøver bare at "forstå" JH :o) Der burde være hentet en CFŽer!
                Enig.
                Jeg er ret sikker på. at trænerudgifterne er steget væsentligt og det giver naturligvis færre penge at købe for. Den manglende CF'er minder mig om de halvsæsoner og vel også hele sæsoner hvor vi ganske simpelt ikke havde en angriber med kvalitet - og slet ikke to. Det har vi først fået igen nu. Men vi husker vel hvordan tidligere forsvar har klynket over at knokle succesfuldt uden at der var nogen, der kunne lave et mål. Nu kan det blive det modsatte - at angriberne laver mål, men forsvaret lukker flere ind.
                Jeg vælger dog at være behersket optimist - også af nød. Orker ikke at biive ved med at være negativ.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Jeg har flere steder læst at OB's ledelse har takket nej til Matti. Men så vidt jeg kan se (ved en sen gennemlæsning i går aftes), så bygger det alt samme på, at Matti er citeret for følgende i Tipsbladet "Nej, jeg skal desværre ikke til OB. Jeg ville ellers gerne."

                  Det lyder selvfølgelig som om, at det eneste der manglede var et ja, men ved vi noget mere om det?

                  For mig lyder det præcis, som når jeg afviser en invitation fra en person, som jeg godt kan lide: Nej, jeg kommer desværre ikke, men jeg ville gerne...

                  Og så er det i øvrigt min sag hvorfor.

                  Kan det ikke lige så godt være fordi han er blevet tilbudt nogle millioner et andet sted, som OB ikke kan matche? Eller at kæresten ikke vil flytte fra Italien? Eller han ikke synes, at det er tid til at vende tilbage til Suppen endnu? Osv...

                  Comment


                    Jeg forstår ikke helt hypen om Matti og så stort er behovet på midtbanen altså ikke. Ingen tvivl om at Matti er en rigtig OB dreng og at det i det lys er oplagt at han hører til her i Odense med striberne på - Man er vel lidt romantiker:-) Dog så tvivler jeg helt ærligt på at han ville være så oplagt en forstærkning, som mange gør ham til. Da han tog afsted var han vel ikke engang rigtig fast mand i Nordsjælland og selvom han formodentlig har løftet niveauet en smule, så tvivler jeg på at det er tilstrækkeligt til at gøre en betydelig forskel ift. eks. Azer, som spillede en rigtig stærk kamp mod en af ligaens stærkeste midterakser. Derudover kommer Desler snart tilbage og jeg ser helt sikkert ham som et stærkere kort end Matti og også Azer for den sags skyld. Han vil være oplagt at smide ind i maskinrummet, nu hvor Falk og Emil stadig er i truppen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Rundström og Nyren - nej vel!
                      Jo... I sæsonen 08-09 da de begge startede i OB(Nyren først fra Nytår) garnede de to 15 kasser sammenlagt... Runstrøm/Fall var den mest scorende duo i ligaen det efterår, og Nyren/Utaka den mest scorende i foråret...

                      Det synes jeg var PÆNT godt lavet...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jo... I sæsonen 08-09 da de begge startede i OB(Nyren først fra Nytår) garnede de to 15 kasser sammenlagt... Runstrøm/Fall var den mest scorende duo i ligaen det efterår, og Nyren/Utaka den mest scorende i foråret...

                        Det synes jeg var PÆNT godt lavet...
                        Runstrøm scorede 7 mål i 30 kampe fordelt over 1,5 år. Ikke imponerende.
                        Nyren scorede 12 mål på 53 kampe fordelt over 2 år. Slet ikke imponerende.

                        De var middelmådige - og især i sammenligning med Utaka med 52 mål i 108 kampe og Fall 20 mål i 41 kampe i den periode du omtaler.

                        De overbeviste aldrig: Nyren havde øjensynligt problemer med det mentale - men havde et kæmpe potentiale - som aldrig blev forløst og Runström var jo bare en hårdtarbejdende spiller, som scorede et mål i ny og næ.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          De overbeviste aldrig: Nyren havde øjensynligt problemer med det mentale - men havde et kæmpe potentiale - som aldrig blev forløst og Runström var jo bare en hårdtarbejdende spiller, som scorede et mål i ny og næ.
                          Jeg kan huske hvor frustrerende det var at se Nyren i de fleste af kampene hvor han lallede rundt og ikke fik så meget ud af det, når man vidste hvor højt hans top niveau var.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                            Jeg kan huske hvor frustrerende det var at se Nyren i de fleste af kampene hvor han lallede rundt og ikke fik så meget ud af det, når man vidste hvor højt hans top niveau var.
                            Lige præcis!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Runstrøm scorede 7 mål i 30 kampe fordelt over 1,5 år. Ikke imponerende.
                              Nyren scorede 12 mål på 53 kampe fordelt over 2 år. Slet ikke imponerende.

                              De var middelmådige - og især i sammenligning med Utaka med 52 mål i 108 kampe og Fall 20 mål i 41 kampe i den periode du omtaler.

                              De overbeviste aldrig: Nyren havde øjensynligt problemer med det mentale - men havde et kæmpe potentiale - som aldrig blev forløst og Runström var jo bare en hårdtarbejdende spiller, som scorede et mål i ny og næ.
                              Jeg skrev blot: "Fall/Utaka/Runstrøm/Nyren, synes jeg nu gjorde det godt"

                              38 mål fra positionen af 4 spillere i den sæson, de 2 mest målscorende duoer den sæson... beviser længe at angrebet gjorde det godt... 2 af dem var her endda kun det halve af den sæson...

                              At Runstrøm blev syltet da han var allermest varm(hvilket bestemt IKKE var et mål i ny og næ) og senere fik ophævet, og at Nyren gik ned sæsonen efter, uden at man i øvrigt prøvede Runstrøm igen, ja det ændre ikke på at, Fall/Utaka/Runstrøm/Nyren, synes jeg nu gjorde det godt...

                              Og om vi så smed Runa og Nyren væk, så er det stadig overdrevet helt at glemme Utaka og Fall...(den er så ikke ment til dig den her)
                              Last edited by Kaspernon; 01-09-2015, 15:51.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det syntes jeg også de burde. Nu er vi økonomisk styret i havn og har fået tilrettet virksomheden. Det har JH en store ære af på godt og ondt..

                                Nu er tiden kommet hvor vi skal tilbage til toppen af dansk fodbold. Der ser jeg bare overhovedet ikke JH som den rigtige mand... By far
                                Meget enig... Tror ikke at han har det der skal til at få os frem i ligaen ... Og håbløst at han ikke arbejder vinduet til ende ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X