Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Hvis man ansætter en mand til at hente spillere, og han ikke engang kan finde en dårlig spiller, så kan man ikke sidde på hænderne og ignorere problemet. Så hvis han ikke bliver fyret, hælder jeg stadig mest til at bestyrelsen har været inde over beslutningen om ikke at bruge af transferoverskuddet i denne omgang. Og det kan være fornuftigt nok ikke at satse, hvis man har planlagt langsigtet, og i år "bare" skal overleve, indtil de sidste "dårlige" kontrakter udløber, og de endelig kan opbygge det "rigtige" hold.

    Mvh

    MaxHH
    Jeg henviser til en post jeg lavede i tråden Holdet 2015/2016

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg henviser til en post jeg lavede i tråden Holdet 2015/2016
      Hvilken af dem? "Den mand skal bare ud af min klub hurtigst muligt"?

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Hvilken af dem? "Den mand skal bare ud af min klub hurtigst muligt"?

        Mvh

        MaxHH
        Nej. Denne

        Gider du ikke holde dig væk med din sunde fornuft når jeg sidder her ovre i hjørnet og skaber mig som et barn der ikke har fået sin vilje

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nej. Denne

          Gider du ikke holde dig væk med din sunde fornuft når jeg sidder her ovre i hjørnet og skaber mig som et barn der ikke har fået sin vilje
          ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Der er slet ikke nogen som sætter pris på, at der ikke er forsvundet nogle profiler fra holdet i dette vindue eller hvad?
            Falk og en genfødt Emil er stadig i klubben og hjælper gevaldigt på kontinuiteten - som er SÅ vigtig. Hvem siger ikke, at der ligger en lille mulighed for 2 x 1 års forlængelser og venter der? Plus OBs offensiv har ikke set SÅ godt ud siden Højer-Miti dagene - og jeg vil vove den påstand, at med den midtbane som OB har nu, så ser offensiven endnu bedre ud.
            Bevares - selvfølgelig havde det været godt med en erstatning for Høegh/Larsen - men den kan stadig komme og som andre antyder, så efterlader det en åbning for egne talenter - som det også har været efterspurgt i lang tid herinde.
            Det' sgu'nte nemt at gøre folk tilfredse.
            Skal vi tale om amatør-sportchef arbejde så kig da lige på hvad Real Madrid og Manchester Utd. har haft gang i mht. De Gea transferen…. ;o)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Den mand skal bare væk fra min klub hurtigst muligt
              Styr dig!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                Der er slet ikke nogen som sætter pris på, at der ikke er forsvundet nogle profiler fra holdet i dette vindue eller hvad?
                Falk og en genfødt Emil er stadig i klubben og hjælper gevaldigt på kontinuiteten - som er SÅ vigtig. Hvem siger ikke, at der ligger en lille mulighed for 2 x 1 års forlængelser og venter der? Plus OBs offensiv har ikke set SÅ godt ud siden Højer-Miti dagene - og jeg vil vove den påstand, at med den midtbane som OB har nu, så ser offensiven endnu bedre ud.
                Bevares - selvfølgelig havde det været godt med en erstatning for Høegh/Larsen - men den kan stadig komme og som andre antyder, så efterlader det en åbning for egne talenter - som det også har været efterspurgt i lang tid herinde.
                Det' sgu'nte nemt at gøre folk tilfredse.
                Skal vi tale om amatør-sportchef arbejde så kig da lige på hvad Real Madrid og Manchester Utd. har haft gang i mht. De Gea transferen…. ;o)
                Skal jeg roser JH for at der ikke har været nogen seriøse klubber der har lagt et bud?
                Hvis det der i mod ikke lykkedes ham at forlænge med Falk så vi får en transfer på et senere tidspunkt vil jeg sige at han også er dumpet på den front

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Styr dig!
                  Gu vil jeg da not

                  Comment


                    Jeg synes umiddelbart, at I overdriver situationen herinde.

                    Hvis man ser objektivt på det, er målmandsposten (umiddelbart) væsentligt forbedret, midtbanen er forbedret (og profilerne er fastholdt) og angrebet er markant forbedret. Læg dertil at vi har fået en af ligaens dygtigste trænere.
                    I forsvaret har vi rigtig nok mistet Høegh, hvorfor vi er svækket i midterforsvaret. Men samtidig er Lund en bedre back end skogsied. Og hvis man kan holde nullet mod FCK, så er defensiven altså ikke elendig. Det var Nielsen og Hallgrimurs første kamp sammen i midterforsvaret under Kent. Og der var allerede markante forbedringer ift. de andre kampe uden Høegh/Larsen.

                    Så fra et objektivt syn er vi altså forstærket som hold - og burde også ende højere i tabellen med det her hold/træner.
                    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Skal jeg roser JH for at der ikke har været nogen seriøse klubber der har lagt et bud?
                      Hvis det der i mod ikke lykkedes ham at forlænge med Falk så vi får en transfer på et senere tidspunkt vil jeg sige at han også er dumpet på den front
                      Vi ved reelt ikke om der ikke har været bud fra seriøse klubber… Og vi finder jo nok aldrig ud af det.
                      Vi kan bare forholde os til, at der ikke er røget profiler fra holdet. Profiler som i den grad var salgsklare.
                      Og vi har trods alt hørt der har været bud på - specielt Emil. Tror muligvis også, at der har været bud på Falk - men der tør jeg ikke lægge hovedet på blokken.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                        Jeg synes umiddelbart, at I overdriver situationen herinde.

                        Hvis man ser objektivt på det, er målmandsposten (umiddelbart) væsentligt forbedret, midtbanen er forbedret (og profilerne er fastholdt) og angrebet er markant forbedret. Læg dertil at vi har fået en af ligaens dygtigste trænere.
                        I forsvaret har vi rigtig nok mistet Høegh, hvorfor vi er svækket i midterforsvaret. Men samtidig er Lund en bedre back end skogsied. Og hvis man kan holde nullet mod FCK, så er defensiven altså ikke elendig. Det var Nielsen og Hallgrimurs første kamp sammen i midterforsvaret under Kent. Og der var allerede markante forbedringer ift. de andre kampe uden Høegh/Larsen.

                        Så fra et objektivt syn er vi altså forstærket som hold - og burde også ende højere i tabellen med det her hold/træner.
                        Helt enig.
                        Balladen kommer selvfølgelig (og der bliver givetvis meget af den), hvis forsvaret fremadrettet kun kan holde niveauet fra AaB kampen. Og vi er også tyndt besat hvis der kommer en skade.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                          Jeg synes umiddelbart, at I overdriver situationen herinde.

                          Hvis man ser objektivt på det, er målmandsposten (umiddelbart) væsentligt forbedret, midtbanen er forbedret (og profilerne er fastholdt) og angrebet er markant forbedret. Læg dertil at vi har fået en af ligaens dygtigste trænere.
                          I forsvaret har vi rigtig nok mistet Høegh, hvorfor vi er svækket i midterforsvaret. Men samtidig er Lund en bedre back end skogsied. Og hvis man kan holde nullet mod FCK, så er defensiven altså ikke elendig. Det var Nielsen og Hallgrimurs første kamp sammen i midterforsvaret under Kent. Og der var allerede markante forbedringer ift. de andre kampe uden Høegh/Larsen.

                          Så fra et objektivt syn er vi altså forstærket som hold - og burde også ende højere i tabellen med det her hold/træner.
                          Jeg er enig i at verden ikke er gået under... men at Kent Nielsen ikke har lyst til at bruge Lasse Nielsen, og nærmest kun gør det af nød mod KB/03, fortæller alt om at vi desperat mangler en central forsvarsspiller. Vores start-11'er er faktisk udemærket, men hvis en af de to centrale forsvarere får skader eller karantæne, er vi i den grad på spanden...

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                            Jeg synes umiddelbart, at I overdriver situationen herinde.

                            Hvis man ser objektivt på det, er målmandsposten (umiddelbart) væsentligt forbedret, midtbanen er forbedret (og profilerne er fastholdt) og angrebet er markant forbedret. Læg dertil at vi har fået en af ligaens dygtigste trænere.
                            I forsvaret har vi rigtig nok mistet Høegh, hvorfor vi er svækket i midterforsvaret. Men samtidig er Lund en bedre back end skogsied. Og hvis man kan holde nullet mod FCK, så er defensiven altså ikke elendig. Det var Nielsen og Hallgrimurs første kamp sammen i midterforsvaret under Kent. Og der var allerede markante forbedringer ift. de andre kampe uden Høegh/Larsen.

                            Så fra et objektivt syn er vi altså forstærket som hold - og burde også ende højere i tabellen med det her hold/træner.
                            Jeg er enig i, at offensivt er OB markant forstærket. Det er lækkert.
                            Der hvor det, i mine øjne, halter gevaldigt er i forsvaret. Lasse og Jonasson er jeg trygge ved i forsvaret. Men hvad når der kommer en skade eller en karantæne? Så er forsvaret på røven. Rigtigt meget på røven. Det har vi jo set. Diarra skal bare ikke spille der. Og hvad har OB så? En ung og uprøvet forsvarsspiller, der mest af alt er højre back. Det går ikke. Jeg sidder og ikke råber og skriger på en eller anden forsvarsstjerne. Jeg ønsker bare en centerforsvarer, der kan stille sig foran Diarra i køen til den plads i tilfælde af skader og karantæner. Jeg synes helt ærligt, at JH leger med ilden og klubbens placering/indtjening ved ikke at hente i det mindste en backup til den plads. Dem vi har er ikke gode nok!
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                              Jeg synes umiddelbart, at I overdriver situationen herinde.

                              Hvis man ser objektivt på det, er målmandsposten (umiddelbart) væsentligt forbedret, midtbanen er forbedret (og profilerne er fastholdt) og angrebet er markant forbedret. Læg dertil at vi har fået en af ligaens dygtigste trænere.
                              I forsvaret har vi rigtig nok mistet Høegh, hvorfor vi er svækket i midterforsvaret. Men samtidig er Lund en bedre back end skogsied. Og hvis man kan holde nullet mod FCK, så er defensiven altså ikke elendig. Det var Nielsen og Hallgrimurs første kamp sammen i midterforsvaret under Kent. Og der var allerede markante forbedringer ift. de andre kampe uden Høegh/Larsen.

                              Så fra et objektivt syn er vi altså forstærket som hold - og burde også ende højere i tabellen med det her hold/træner.
                              Er da umiddelbart ikke uenig i det du skriver. Og har også selv rost JH for de handler han har indgået i dette vindue.. For der har været mange gode.
                              Men det undskylder ham ikke for at efterlade os med et tyndt og svagt midtforsvar...

                              Og mit udbrud skyldes ikke kun kun dette vindue. Det er en samlet vurdering samt det at jeg tror JH er bedst til: tilpasse budgetter, køre en økonomisk hård politik osv..
                              Ser ham slet ikke som en sportschef til et tophold. Og det er jo netop der vi er nu. Ude af krisen og klar til igen at skulle styre mod toppen...
                              Og så er manden jo mongol til at kommunikkere ud til os fans. Prøv at se hvordan TB i BIF for drejet stemning i en positiv retning i medierne på trods af at man også skal spare og ikke kan få alt det man vil have.. Ikke tilfældigt at han er hentet. Det var jo ikke for hans erfaring som sportsdirektør

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                                Vi ved reelt ikke om der ikke har været bud fra seriøse klubber… Og vi finder jo nok aldrig ud af det.
                                Vi kan bare forholde os til, at der ikke er røget profiler fra holdet. Profiler som i den grad var salgsklare.
                                Og vi har trods alt hørt der har været bud på - specielt Emil. Tror muligvis også, at der har været bud på Falk - men der tør jeg ikke lægge hovedet på blokken.
                                Syntes nu at både JH,Falk og Emil har sagt de sidste par dage i pressen at der simpelthen ikke har være noget af betydning.. Men nej. Vi ved det ikke med sikkerhed...

                                Comment

                                Working...
                                X