Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/matti-lund-fri-af-pescara <- hvis han er på fri, så kan han vel signes i morgen?
    I princippet jo, men han har allerede sagt, at han gerne ville, men desværre ikke skal til OB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Andre end mig som studsede over at JH sagde at han ikke havde set vores nye målmand live. Men kun via video klip.
      Forudsigeligt, lægger bare alen til min formodning om, at vores scouting er for meget præget af venstrehåndsarbejde. Det lød ikke en gang som om, at man havde set hele kampe med manden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Nææ det tror jeg ikke. Han er af den gamle skole, vil gerne gøre alting selv, derfor fik jo sparet scoutingen væk, så han kan køre lidt rundt og glo på spillere, de er så ikke gode nok, så må han ringe til vennerne ovre i KBH, og de havde sørme en ukrainsk målmand, som de alligevel ikke lige fik lejet, så den kunne OB da få.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Så ikke alene mener du ikke han kan finde den rigtige spiller, men også at han ikke kan finde en spiller, overhovedet?

          Mvh

          MaxHH
          alle kan finde spillere .. Det er trods alt bare at åbne øjnene men at finde den rigtige spillere med den givne kvalitet til den givne plads der gør at det samlede antal spillere bliver en enhed ... Nej det tror jeg ikke at han evner ...

          Hvis det er rigtigt at han end ikke har set vores nye målmand spille så er det jo endnu en gang tilfældighed fra en agents aktivitet og ikke egen scouting der er tilfældet. At han så læner sig op af FCK' s scouting gør det jo ikke kønnere ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Snakker JH ellers noget om forløbet med Kolav..?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Der er også den mulighed, at han ikke kan finde de rette spillere og lukke de handler. Han kan godt finde dårlige spillere, som han så ikke vil satse på, forståeligt nok, men de gode finder han ikke til den rette pris.
              Ja, jeg ved det ikke... Synes bare det virker mærkeligt, i forhold til hvad han ellers har hentet... af både gode og dårlige spillere, at han slet ikke kan finde NOGEN, og melder sig ud længe før lukketid, hvis der var penge at hente for, og tilladelse til at gøre det fra ledelsen.

              Kanske har ER amatør...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Jeg bemærkede det, men studsede nu ikke over det. Nogle af de spillere, man evt. kan få fat i her på sidstedagen, kan jo være spillere man aldrig har set live, og dermed heller ikke kan nå at se spille, inden en evt. kontrakt. Der må man ty til tv-optagelser og snakke med sit netværk.
                Det kan jeg sætte mig en smule ind i, men Koval er tydeligvis en spiller der har været på radaren i ugevis og som har været prioriteret, som JH fremlagde det, men det kunne så først blive her til sidst, at vi kunne få et svar. Jeg gad godt se, hvad scenariet havde været, hvis han havde glippet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Man har jo også kun haft et halvt års tid til at finde en ny 1. keeper
                  Nu har han så et helt år, så mon ikke han kan finde en denne gang? - Måske ham fra FC Vestsjælland.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Jeppe Kjær er blevet løst fra sin kontrakt i Agf. Var det ikke ham, der var en del, der så en stor "stjerne" i for et par sæsoner siden?
                    Jeg husker tydeligt der var nogle herinde der var ret begejstret for ham og gerne ville have haft ham til OB . Men som andre ikke kunne se lyset i og derfor var tilfredse med at vi ikke fik ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Snakker JH ellers noget om forløbet med Kolav..?
                      Ja at man havde lagt billet ind længe. Og havde man i sidste uge givet Kiev et ultimatum så var han ikke landet.. Så han var stolt over sin is i maven

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Jeg husker tydeligt der var nogle herinde der var ret begejstret for ham og gerne ville have haft ham til OB . Men som andre ikke kunne se lyset i og derfor var tilfredse med at vi ikke fik ;-)
                        Andre= Magge

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Ja, jeg ved det ikke... Synes bare det virker mærkeligt, i forhold til hvad han ellers har hentet... af både gode og dårlige spillere, at han slet ikke kan finde NOGEN, og melder sig ud længe før lukketid, hvis der var penge at hente for, og tilladelse til at gøre det fra ledelsen.

                          Kanske har ER amatør...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Måske har vi fået en træner som ikke stiller sig tilfreds med en Kyrger/Mikkelsen løsning ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja at man havde lagt billet ind længe. Og havde man i sidste uge givet Kiev et ultimatum så var han ikke landet.. Så han var stolt over sin is i maven
                            Takker.... Ja det lyder jo ikke meget af købsoption...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Tak for svar omkring Matti. Puuh, nå men vi bliver kloger i efteråret og kan se den store plan om og slutte i top 6.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Takker.... Ja det lyder jo ikke meget af købsoption...
                                Bestemt ikke nej. Blev også nævnt at han pt var 3. Målmand i Kiev inden skiftet

                                Comment

                                Working...
                                X