manglende scouting, netværk og evner samt en absolut arrogance ... Da Høegh blev solgt kaldte han Larsen for en erstatning og da Larsen blev solgt åbnede han op for at der skulle hentes en erstatning ... Der bliver snakket og snakket ....
Så ikke alene mener du ikke han kan finde den rigtige spiller, men også at han ikke kan finde en spiller, overhovedet?
Andre end mig som studsede over at JH sagde at han ikke havde set vores nye målmand live. Men kun via video klip.
Jeg bemærkede det, men studsede nu ikke over det. Nogle af de spillere, man evt. kan få fat i her på sidstedagen, kan jo være spillere man aldrig har set live, og dermed heller ikke kan nå at se spille, inden en evt. kontrakt. Der må man ty til tv-optagelser og snakke med sit netværk.
Jeg bemærkede det, men studsede nu ikke over det. Nogle af de spillere, man evt. kan få fat i her på sidstedagen, kan jo være spillere man aldrig har set live, og dermed heller ikke kan nå at se spille, inden en evt. kontrakt. Der må man ty til tv-optagelser og snakke med sit netværk.
Det kan du godt have ret i... men det forklarer jo så ikke hvorfor han ikke finder den forkerte spiller så? At han melder ud at vi er færdige længe før vinduet smækker i.
Så er vi tilbage ved to muligheder: Enten er JH, og Kent Nielsen, tilfredse med defensiven... eller også er de nødt til at være det, fordi bestyrelsen har sagt nej.
Mvh
MaxHH
Der er også den mulighed, at han ikke kan finde de rette spillere og lukke de handler. Han kan godt finde dårlige spillere, som han så ikke vil satse på, forståeligt nok, men de gode finder han ikke til den rette pris.
Nææ det tror jeg ikke. Han er af den gamle skole, vil gerne gøre alting selv, derfor fik jo sparet scoutingen væk, så han kan køre lidt rundt og glo på spillere, de er så ikke gode nok, så må han ringe til vennerne ovre i KBH, og de havde sørme en ukrainsk målmand, som de alligevel ikke lige fik lejet, så den kunne OB da få.
Man har jo også kun haft et halvt års tid til at finde en ny 1. keeper
Comment