Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-trøjer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB-trøjer

    En tråd hvor vi kan snakke om OBs trøjer, og alt hvad det indebærer.

    Først en lille artikel om, hvilke spillere der er de mest populære på ryggen af trøjerne i fanshops rundt om i landet. Hos os er det (ikke overraskende) Falk. Nummer to er Bashkim.
    Jeg har selv overvejet en Kadrii-trøje, men jeg har stået imod fordi han er så københavnsk som han er. Der er for stor chance for at han lander i FCK på et tidspunkt.

    Det varmer mit hjerte, når der til sidst i artiklen står: "I OB er det først og fremmest de unge eller lokale spillere, som er mest attraktive..."

    http://onside.dk/superligaen/superli...er-paa-troejer
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    En tråd hvor vi kan snakke om OBs trøjer, og alt hvad det indebærer.

    Først en lille artikel om, hvilke spillere der er de mest populære på ryggen af trøjerne i fanshops rundt om i landet. Hos os er det (ikke overraskende) Falk. Nummer to er Bashkim.
    Jeg har selv overvejet en Kadrii-trøje, men jeg har stået imod fordi han er så københavnsk som han er. Der er for stor chance for at han lander i FCK på et tidspunkt.

    Det varmer mit hjerte, når der til sidst i artiklen står: "I OB er det først og fremmest de unge eller lokale spillere, som er mest attraktive..."

    http://onside.dk/superligaen/superli...er-paa-troejer
    når du skriver chance for han lander i FCK, mener du så i virkeligheden risiko never mind jeg tror du har ret. Jeg har selv overvejet en Bashkim-trøje, men veg også fra det af samme grund. Jeg købte i stedet for en lysegrøn udetrøje (efter 4-1 over GF) med Diarra på. Jeg håber og tror han får et flot gennembrud på holdet i 2014, potentialet mener jeg klart er til stede, og meget gerne som klassisk 6'er, når gennembruddet forhåbentlig kommer håber jeg på en yderligere forlængelse med ham, selvom der er et par år i hans kontrakt endnu
    Last edited by manner; 11-01-2014, 07:45.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Fik min nye trøje igår :)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        når du skriver chance for han lander i FCK, mener du så i virkeligheden risiko never mind jeg tror du har ret. Jeg har selv overvejet en Bashkim-trøje, men veg også fra det af samme grund. Jeg købte i stedet for en lysegrøn udetrøje (efter 4-1 over GF) med Diarra på. Jeg håber og tror han får et flot gennembrud på holdet i 2014, potentialet mener jeg klart er til stede, og meget gerne som klassisk 6'er, når gennembruddet forhåbentlig kommer håber jeg på en yderligere forlængelse med ham, selvom der er et par år i hans kontrakt endnu
        R-E-S-P-E-C-T!
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Fik min nye trøje igår :)
          Hvad for én, og med hvem på ryggen?
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Helt enig i, at der skal satses på Diarra i 2014. Kunne stadig rigtigt gerne tænke mig at se ham på højre back. Ville være spændende at se hvordan han gjorde det, hvis han fik nogle kampe i streg på den plads.

            Comment


              #7
              http://www.gaffashop.dk/shop/bieber-...es-48271p.html

              Comment


                #8
                Har aldrig haft navn på en OB trøje og får aldrig navn på en OB-trøje. Jeg støtter ikke enkelt personer, men klubben. Forstå mig ret. Og jeg synes faktisk, at den nye trøje er ret fed - uanset om den har bævertænder eller ej...
                http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                  Har aldrig haft navn på en OB trøje og får aldrig navn på en OB-trøje. Jeg støtter ikke enkelt personer, men klubben. Forstå mig ret. Og jeg synes faktisk, at den nye trøje er ret fed - uanset om den har bævertænder eller ej...
                  Tjoo, men nogen personer er jo mere "OB'ere" end andre, så derfor kunne en trøje (ift. den øjeblikkelige trup), med tryk jo godt være fx. Falk, K. Larsen, Høegh eller måske endda Bassim..
                  De 3 første vil alle dage være OB'ere, på linje med dig og mig, så de kan godt komme bagpå..


                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                    Tjoo, men nogen personer er jo mere "OB'ere" end andre, så derfor kunne en trøje (ift. den øjeblikkelige trup), med tryk jo godt være fx. Falk, K. Larsen, Høegh eller måske endda Bassim..
                    De 3 første vil alle dage være OB'ere, på linje med dig og mig, så de kan godt komme bagpå..
                    Personligt har jeg aldrig set nogen bære en OB-trøje med mere ære, stolthed og hårdtkæmpende værdighed end David Löfquist!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Personligt har jeg aldrig set nogen bære en OB-trøje med mere ære, stolthed og hårdtkæmpende værdighed end David Löfquist!
                      Hvem?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Hvad for én, og med hvem på ryggen?
                        Den nye hjemmebane med Rasmussen på ryggen.
                        Det er så mig

                        Han forlader aldrig klubben nemlig(fik den også af min kone i julegave så havde ikke det store at sige
                        )

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Personligt har jeg aldrig set nogen bære en OB-trøje med mere ære, stolthed og hårdtkæmpende værdighed end David Löfquist!
                          Whaaaaaaattt

                          Comment


                            #14
                            Jeg har spekuleret på om der bliver præsenteret en ny udebanetrøje på søndag mod Randers? Den seneste udebanetrøje kom i 2011 og har været på udsalg i shoppen i hundrede år. Den koster nu sølle 178 kr. og der tages forbehold for udsolgt. Nogen som ved noget?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Eksil-OBer Se indlæg
                              Jeg har spekuleret på om der bliver præsenteret en ny udebanetrøje på søndag mod Randers? Den seneste udebanetrøje kom i 2011 og har været på udsalg i shoppen i hundrede år. Den koster nu sølle 178 kr. og der tages forbehold for udsolgt. Nogen som ved noget?
                              Har ikke hørt noget, men det må snart være tid til en ny.

                              Comment

                              Working...
                              X