Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    yep og det det giver faktisk lidt ekstra at Tørnes liige giver den lidt ekstra gas...dejligt han er tændt og han er godt klar over hans egen fine indsats og betydningen af denne sejr, ikke mindst for os fans
    Lund giver den også gas... mon ikke det er de 3 point og fansne...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Er der andre end mig der lagde mærke til at Lasse Nielsen gik ind i omklædningsrummet umiddelbart efter slutfløjtet havde lydt? Han kom dog ud igen og takkede fansne sammen med Haddi til sidst, men det undrede mig lidt.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
        Er der andre end mig der lagde mærke til at Lasse Nielsen gik ind i omklædningsrummet umiddelbart efter slutfløjtet havde lydt? Han kom dog ud igen og takkede fansne sammen med Haddi til sidst, men det undrede mig lidt.
        Mon ik bare han skulle ud og pisse?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
          Er der andre end mig der lagde mærke til at Lasse Nielsen gik ind i omklædningsrummet umiddelbart efter slutfløjtet havde lydt? Han kom dog ud igen og takkede fansne sammen med Haddi til sidst, men det undrede mig lidt.
          Mon ikke han skulle træde af på naturens vegne? Den slags sker jo for selv de bedste... ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Mon ik bare han skulle ud og pisse?
            "Great minds..." ,o)

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              "Great minds..." ,o)

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #22
                OB defensiv på rundens hold i tipsbladet

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-7-spillerunde
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                  OB defensiv på rundens hold i tipsbladet

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-7-spillerunde
                  Jeg forstår Lasse Nielsen. Den anden er Lund og det er for hans andel i målet. Det er hans 3. gang på Rundens Hold. Han ER god, men det siger jo også noget om de andre holds hb.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #24
                    Synes alle mand mere eller mindre levere varen i kampen.

                    Har selv været meget efter Lasse Nielsen, og mod FCK smider han også en del nemme bolde væk i opspillet, men må så bare erkende at han varetager de defensive roller meget bedre end de andre forsvare vi har, så han bør nok starte inde, medmindre vi henter en ind. God kamp fra ham.

                    Synes Azer tilspiller sig en plads i start 11'eren, han gør det godt både med og uden bold, og det så ud til at han har et godt sammenspil med El Makrini inde midtpå, god forståelse mellem de to. Og så kan man også sende Ari ned på backen, hvor han gør det bedre end Kirkeskov.

                    Og så er det dejligt med AK fremme med Fester, så Falk kan komme længere tilbage på banen og være med i vores opspil. Synes vi halter meget når Falk ligger helt fremme. Tror også AK og Fester får et fremragende samarbejde når de lige bliver spillet bedre sammen.

                    Oliver Lund laver en god assist i dag, men jeg er godt nok ikke tryk ved ham på den plads, og har ikke været det i nogen af kampene. Bevares, han startede okay i de første par kampe, men han smider så mange nemme bolde væk, og han er alt for let at komme fri af i en til en situationer. Havde han ikke lavet den assist i dag, havde han været vores klart dårligste mand på banen. Så kan man spørge sig selv om en assist kan redde det, men det er jo trods alt kampafgørende.

                    God kamp over hele linjen, og med vores nyes målmand, og en Lasse Nielsen i topform, kan vi forhåbentlig få stabiliseret defensiven, og med den offensiv vi har nu, ser det hele jo ikke så skidt ud endda. Ja meget kan ændre sig på en uge. Når jeg tænker en uge tilbage, havde jeg ikke helt de samme positive briller på.

                    Comment

                    Working...
                    X