Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt OB-FCK

    I mine øjne den bedste kamp under KN. Makrini og Lasse Nielsen spiller deres bedste kamp i OB nogensinde. Jeg tror faktisk, at jeg vil give Lasse Nielsen et 12-tal for præstationen. Han er uhyggeligt koncentreret og disciplineret i dag – en ren fornøjelse at se på! Jeg er normalt ikke den store Lasse Nielsen-fan. Indstilling etc. fejler aldrig noget. Men jeg tror ikke på, at OB kan blive helt gode nok med ham som fast mand pga. hans mangler i boldomgangen. Men som tingenes tistand er i øjeblikket i CF, må han være den ene der skal spille.

    Det er mig en gåde, at FCK ikke vælger at gå hårdt på fire-back-kæden. De presser dem nærmest ikke i store dele af kampen. Det har været holdets helt store achilleshæl. Men tak for det Ståle! En forklaring kunne være, at Ståle simpelthen har været for bange for vores offensive 4-kløver. Hold kæft de kan skabe noget – hvis det spiller for dem – og det gjorde det kun delvist i dag – men det var heldigvis nok. Det er lige ved at Fester er den svageste i øjeblikket.
    Han har ikke scoret et ”godt mål” i OB-trøjen endnu – altså et mål som han rigtig ”sparker” ind. Det skal han til nu!

    Makrini og Azer sætter sig rigtig tungt på midtbanen – Azer spiller ikke nipsspil, som han ellers kan have tendens til. Han går til den i nærkampene og Makrini er virkelig aggressiv og med meget bedre boldomgang (præcision og hurtighed) end set tidligere. Pilen peger opad. Det betyder naturligvis noget, at de ikke er oppe mod Delaney – for han er ikke rar at spille imod. Men hatten af for det niveau de viser sammen i dag!

    Tørnes er ikke en fantastisk målmand – men han står altså en god kamp i dag. Samtidig havde han mange redninger fra skarp vinkel, hvilket skyldes at forsvarsspillerne gør det de skal: tvinge afslutteren ud i spids vinkel (KNs kæphest til alle træninger jeg har set) – så bliver målet mindre og målmandens chance for at redde mangedobles! Tak til forsvaret for ikke at sælge deres målmand en hel kamp i dag!

    Konklusion:

    Hvis Makrini spiller sådan her eller bedre er det et super”køb” (han var ”gratis!) af JH – hatten af for det.

    De 750.000 kr. for AK kan næsten allerede være tjent ind i dag på den kampafgørende scoring. INGEN andre var i nærheden af at score i dag for OB. Stærkt gået af JH!

    En redningsprocent kan ændre sig lynhurtigt – 2 kampe er for tyndt at konkludere ud fra – det er 3 også, da udsvinget er latterligt højt på så lidt data.

    En målmand ser meget bedre ud, når hans forsvar gider dække op i feltet, forsøger at lukke ned for indlæg og tvinger afslutteren ud i spids vinkel.

    #2
    Bedste.......sejr.......længe.....

    Comment


      #3
      Jeg bliver nødt til at være en kætter: Lasse Nielsen er den fysisk og fightermæssigt stærkeste forsvarer, vi har. Derudover kan jeg faktisk godt se, hvorfor Kent Nielsen hellere ville prøve andre typer, som er bedre med bolden. Diarra er nok ikke løsningen; Daniel Høegh havde nok passet Kent allerbedst, fordi han netop kunne gå frem og deltage skabende i spillet. Det har vi ikke typerne til nu, derfor er Kents stil nok også sværere at føre ud i livet. Lasse Nielsen er en herlig fighter, der passer til et hold, der står meget af kampen i eget felt - og ja, det gør vi lige nu, men det er nok ikke det, Kent ønsker på sigt.
      I øvrigt virker FCK helt tom for inspiration i dag: ud på kanten og losse indlæg ind i feltet, håb på andenbolde. Jeg synes nok, at de lagde tryk; men det blev et underligt uinspireret losseri, og de lavede mange fejl i deres opspil.

      Comment


        #4
        Jeg kan ikke se et problem i Lasse måske ikke er den stærkeste fodbold spiller, men i forsvaret er han uden tvivl vores bedste mand pt. forrygende kamp i dag.

        Hele holdet spillede godt, Tørnes havde 1-2 skovture som undre mig lidt.

        Rasmus Falk syntes jeg virkelig var flyvende i dag, forsvare, kreative og det fremad rettede spil.

        Ari er bare bedre som venstre back.

        Meeen dejlig dejlig dejlig sejre, i dag.

        Comment


          #5
          Varmer helt ned i testiklerne at se dette

          http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-vild-...ark-24699.aspx

          Comment


            #6
            Reaktioner fra OB 'ere

            http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...fck-24703.aspx

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Varmer helt ned i testiklerne at se dette

              http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-vild-...ark-24699.aspx
              Kan kun sige det varmede helt ned i tekstiklerne at være der ;-) .
              Lad det blive et fast ritual på Tre-For Park efter hver eneste kamp .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Kan kun sige det varmede helt ned i tekstiklerne at være der ;-) .
                Lad det blive et fast ritual på Tre-For Park efter hver eneste kamp .
                Nok sjovest efter en sejr

                Comment


                  #9
                  Oliver Lund

                  http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-vi-st...men-i-dag.aspx

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nok sjovest efter en sejr
                    Jow jow , var også det jeg mente . Altså at vi skal vinde hver gang ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jow jow , var også det jeg mente . Altså at vi skal vinde hver gang ;-)

                      Comment


                        #12
                        Ove P i fodbold debatten nu på TV3 sport1
                        Spændende at se om han skal analysere os

                        Comment


                          #13
                          er der nogen her de lagde mærke til gutten der løb stille og roligt ned langs WUPTI tribunen og stillede sig 20 m. fra FCKs fans og smækkede 2 langefingre op fjæset på dem....inden han næsten frivilligt forlod stadion sammen med et par vagter
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Varmer helt ned i testiklerne at se dette

                            http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-vild-...ark-24699.aspx
                            yep og det det giver faktisk lidt ekstra at Tørnes liige giver den lidt ekstra gas...dejligt han er tændt og han er godt klar over hans egen fine indsats og betydningen af denne sejr, ikke mindst for os fans
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              er der nogen her de lagde mærke til gutten der løb stille og roligt ned langs WUPTI tribunen og stillede sig 20 m. fra FCKs fans og smækkede 2 langefingre op fjæset på dem....inden han næsten frivilligt forlod stadion sammen med et par vagter
                              Ja, der blev rystet en del på hovedet af fjolset omkring hvor jeg stod...

                              Comment

                              Working...
                              X