Azer overraskede mig posetivt i dag , rigtig god kamp af ham .
Azer var OK efter min mening, men han laver simpelthen så mange fejlaflevering, og dumme ting.. Heldigvis har han en tendens til selv at rydde op efter sit dårlige spil. Jeg synes stadigvæk kun han har bevist sig som værende 2. Valg.
Lasse Nielsen får min.
Manden formår at binde forsvaret sammen, så det går fra sejlene til solidt. Fantastisk præstation efter en lang periode uden kampe. Selvom vi giver 10 mio dødbolde væk, så får han hovedet på en masse og levner ikke Santander eller Corner nogle chancer. Dejligt at have ham tilbage.
Makrini er også god i dag og spiller sin suværent bedste kamp i ob-trøjen. AK laver et flot mål og Skula piller pynten af kusk
Lasse eller Makrini. Jeg tror jeg siger Makrini. Han fyldte meget idag.
Lagde folk mærke til, hvor godt Azer kan spille, når han har en ved siden af sig til at tage slagsmålene, btw?
Yessir, han levere også en rigtig god indsats i dag.
Forstår heller ikke han ikke bliver brugt mere.
Kirkeskov på bænken, Ari på bakken også Azer ind på midten med Makrini!
Lige siddet og set den på viaplay skippet liidt i den :) efter stadion.
Ingen falder rigtigt ud i dag, dog var det stort set kun ved målet at Lund sparker den fremad banen og ikke bag ud eller til siden.
BTW: Stiften i dag var sq også dejlig hele vejen rundt. Selv dem der ikke synger ret tit, gav den gas til sidste og gav det lille løft de havde brug for på banen!!
Yessir, han levere også en rigtig god indsats i dag.
Forstår heller ikke han ikke bliver brugt mere.
Kirkeskov på bænken, Ari på bakken også Azer ind på midten med Makrini!
Lige siddet og set den på viaplay skippet liidt i den :) efter stadion.
Ingen falder rigtigt ud i dag, dog var det stort set kun ved målet at Lund sparker den fremad banen og ikke bag ud eller til siden.
BTW: Stiften i dag var sq også dejlig hele vejen rundt. Selv dem der ikke synger ret tit, gav den gas til sidste og gav det lille løft de havde brug for på banen!!
Det manglede sgu da også bare med den indsats på banen :-)
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
Jeg er meget i tvivl i mellem Lasse, Makrini og Azer, men jeg tror den går til vikingen. Nu skal det være slut med Skulason på midtbanen og Diarra på center-back.
Lasse Nielsen var som Kent N sagde, som skabt til dette opgør. Han gjorde det også fortrinligt. Men jeg kan ikke lade være med at give den til AK, der var kampafgørende! Også Oliver Lund spillede sig op igen efter sin forfærdelige præstation i Aalborg..
Comment