Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB er det mest fair spillende hold

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB er det mest fair spillende hold

    http://www.bold.dk/nyt/ob-vandt-supe...-fairplay-pris

    Ved ikke om det ligefrem behøves sin egen tråd, men vidste ikke lige hvor jeg skulle ligge det. Desværre blev Danmark ikke udtrukket til en plads i EL igennem fair play, ellers havde vi skulle spille i Europa, og det er jo også en måde at komme der på.

    #2
    Lortepris. Fandme mange kampe jeg har savnet fight, blod, tårer og kort.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #3
      Dybt ned i lommen med dem Jesper Hansen

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Lortepris. Fandme mange kampe jeg har savnet fight, blod, tårer og kort.

        MvT
        Enig fairplay pris kan ikke bruges til en skid. ...slet ikke hvis den kommer på baggrund af et hold der ikke fighter igennem

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Lortepris. Fandme mange kampe jeg har savnet fight, blod, tårer og kort.

          MvT
          Spelmann er væk, DH, Lasse ude i kulden, Desler pt. ude... umiddelbart må vi være favoritter til den næste år... Skula, Hall, og Kirke er vores "skraldemænd" nu, og Makrini viser tegn... Har egentlig mest fidus til Makrini på den front...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Enig fairplay pris kan ikke bruges til en skid. ...slet ikke hvis den kommer på baggrund af et hold der ikke fighter igennem
            Og når der så ikke er nogen præmie længere, så er det jo helt ligegyldig...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Tillykke med at vinde den mest ligegyldige pris. Det viser jo bare at vi ikke er istand til at sætte os i respekt rent fysisk. Vi ender som løvemad i weekenden. Jeg frygter at det bliver værre end den bavianrøv vi endte med i Aalborg.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Dybt ned i lommen med dem Jesper Hansen
                Kakao efter træning igen!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                  Kakao efter træning igen!
                  Mon ikke at han selv kører til Tyskland og henter Nestlé cacao pulver for at spare lidt?

                  Comment


                    #10
                    Skandaløst! siger meget om tingenes tilstand.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Mon ikke at han selv kører til Tyskland og henter Nestlé cacao pulver for at spare lidt?
                      Det er ikke nødvendigt. Kan bringe dem med når jeg kommer næste gang til hjemmekampen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Det er ikke nødvendigt. Kan bringe dem med når jeg kommer næste gang til hjemmekampen.
                        Det kan du lige skrive til JH : jeha@ob.dk
                        Så bliver han glad. For 1 krone sparet er en krone tjent

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det kan du lige skrive til JH : jeha@ob.dk
                          Så bliver han glad. For 1 krone sparet er en krone tjent
                          Og måske en ny cf.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Lortepris. Fandme mange kampe jeg har savnet fight, blod, tårer og kort.

                            MvT
                            Arrghh. Nu var Hobro runner up til prisen, og det er sgu ikke fordi de ikke fighter. Vores kort, ligesom deres kort sidste sæson, var bare uddelt næsten udelukkende til forsvaret og vores midtbaneslider (Spelmann, eller Damborg for Hobros vedkommende).
                            Det er noget fis, at man nødvendigvis skal slagte igennem og høste mange kort for at fighte.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                              Tillykke med at vinde den mest ligegyldige pris. Det viser jo bare at vi ikke er istand til at sætte os i respekt rent fysisk. Vi ender som løvemad i weekenden. Jeg frygter at det bliver værre end den bavianrøv vi endte med i Aalborg.
                              Vi har vel historiens mest slatne OB hold ift at sætte sig igennem , hvilket vi så med det frøkenbold vi leverede i Aalborg . Kun 7 frispark begået selvom vi blev kørt rundt , tror faktisk Rasmus Wurtz begik flere end hele OB . Vi mangler i den grad en spiller som kan sætte sig i respekt og bryde modstandernes spil .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X