Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Status efter ca. 1/5 af sæsonen og med en uge tilbage af transfervinduet
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEr du sikker? Når jeg ser, hvad Kent gør med Lasse Nielsen ville jeg ikke blive overrasket, hvis LN sidder der med pakkede kufferter...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet der er kernen i det hele, det er at nogen er af den opfattelse at noget er rigtigt og noget er forkert... Feks. stemningen herinde, der står ingen steder at den hverken skal være sådan og sådan, eller at det er bedst når den er sådan og sådan...
Din Manager kommentar, eller, folk er nok påvirkede af AGF fans... er nok ikke måden du får den, efter din mening, nuancerede debat... Og hvis du ikke har plads til at glæde dig over de positive ting, så er det dit eget problem, og ikke andre der ødelægger det...
Jeg kan også se du skriver "et par stykker"... andre skriver "nogle få" eller "enkelte"... Så kan man jo spørge sig selv, er problemet nu også så stort..? Og derefter, om man ikke skulle lade være med at gå så meget op i at nogen
skriver sådan og sådan...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg er da ikke i tvivl om, at det har haft indflydelse på enkeltpersoner, men dit udsagn var "det kollektive humør". Og hvis man holder op med at komme på stadion p.g.a det, så har man aldrig rigtigt holdt med OB. Så må jeg desværre sige "tør øjnene" og kom ind i kampen. Er udtrykket ikke "The only thing necesary for the triumph of evil is for good men to do nothing"?
Vi har diskuteret det igennem så mange gange, at vi godt ved vi aldrig bliver enige.
MvH ChrisOB
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg er enig i dit citat... og det er derfor jeg fortsætte kampen... ,o)
Mvh
MaxHH
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDu har så større n..... end dem der så bare har givet op. Hvem ved? Måske jeg en dag ser lyset, antager mig en naiv, pragmatisk tilgang til OB, snakker konstant om "mellemsæsoner" og stiller mig tilfreds med for lidt. Eller jeg bare kommer i lidt bedre humør... ;-) Jeg glæder mig allerede til at komme på stadion på søndag!
MvH ChrisOB
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg syntes godt nok at det en gang imellem kan være svært at skelne imellem negativitet kontra bare at være kritisk...
Jeg ønsker ikke at være negativ men har i disse dage et behov for at være kritisk indstillet
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægDer er skrevet tykke bøger om effekten af få, men konsekvent negative menneskers effekt på f.eks. et arbejdsmiljø. Så antallet er sådan set ikke nær så vigtigt som effekten af at de er der... ,o)
Mvh
MaxHH
Nu er det her heldigvis ikke feks. et arbejdsmiljø det her, hvor du er tvunget til at bruge halvdelen af dine vågne timer, og hvor mange ikke gider at være i forvejen når det kommer til stykket...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOg hvis man så samtidig kan gøre det lidt værre end det er, så ser det jo "godt" ud...
Nu er det her heldigvis ikke feks. et arbejdsmiljø det her, hvor du er tvunget til at bruge halvdelen af dine vågne timer, og hvor mange ikke gider at være i forvejen når det kommer til stykket...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg har skam også holdt lange pauser herinde fra, i perioder hvor negativiteten begyndte at påvirke mit humør i privatlivet. Så jeg er hverken bedre eller stærkere end andre der lader sig suge ned i det sorte hul af negativt fokus.
mvh
MaxHH
Andre kapper over eller bliver helt væk.
Derfor synes jeg du er bedre. For du får folk til at reflektere.
Du skulle i øvrigt prøve at blive beskyldt for at være troll, hovedansvarlig for dårlig stemning på stadion, Brøndby-fan i forklædning, truet med både politianmeldelse, tæsk og andre gode ting fra såkaldte "positive" både på forum og i PM og så spørge dig selv, om det er det hele værd?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Er lige pt.lidt ærgelig over de point vi fik i starten af sæsonen, mener de har fået JH ( ledelsen ) til at læne sig for meget tilbage i sofaen og tro at alt var i fineste orden. KOM NU IND I KAMPEN JH. og helst i dag eller i morgen og ikke efter en ny snitter på søndag.
mvh
SchneiderJH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOg hvis man så samtidig kan gøre det lidt værre end det er, så ser det jo "godt" ud...
Nu er det her heldigvis ikke feks. et arbejdsmiljø det her, hvor du er tvunget til at bruge halvdelen af dine vågne timer, og hvor mange ikke gider at være i forvejen når det kommer til stykket...
Som sagt, der er ingen censur, og du finder ikke et eneste eksempel på at nogen er blevet smidt ud for at skrive deres mening... Jeg siger bare, at det har en effekt, når de "professionelle brokkere" frådende kaster sig over ethvert tilløb til nogen der smiler, og sørger for at gøre dem det klart at det er en gråvejrsdag, og alt lugter surt... ,o)
Mvh
MaxHH
Comment
Comment