Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MIndst ringe tråd AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hopper med på at give den til dem, der tog til Aalborg.

    Man kunne frygte det her slår os tilbage til 0. Hvor Kent må droppe opspils øvelser for i stedet at terpe sammenhæng i kæder og pres. Som Ove P måtte terpe for at få os til at overleve.

    MvH ChrisOB
    enig - jeg frygter lidt at Kent er ved at lave samme fejl som Troels - glemme fundamentet og tro man kan lege tikitaka og det er nok......Kent er dog kommet langt bedre fra land med sit offensive spil end Troels nogensinde nåede.

    Jeg tror stadig på det nok skal blive godt - men hvor meget vi end hungre efter det så bliver det ikke i denne sæson heller - vi skal igen igen overleve - og få spillet et fundament sammen. Lad os så bare håbe JH og Kent finder lidt bedre ingredienser til fundamentet inden vinduet lukker

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Emil... Tænk at tro så meget på tingene i dag at man hugger af fra den afstand, det er den slags der afgør kampe... hvis ikke det var fordi de fleste andre var en tur på stranden... Det var det eneste ekstraordinære jeg så i dag, i hvert fald på + siden...
      Det var så også det eneste vi så til Emil.
      Det var dog mega ringe over hele linjen. Selv Falk var langt under sit normale niveau.
      Festersen vil jeg mene var mindst ringe idag.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        giver da et lille smil på.....

        den er sgu svær, lucas gør et fint indhop - men er det virkeligt nok til at blive kåret til mindst ringe?

        - giver den til Lasse der fra sin plads på bænken var klart mindst ringe ;)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Ari får min stemme. Han bliver aldrig løsningen centralt, men han gjorde det i mine øjne bedre end de andre i dag. Hovedsageligt på indsatsen i første halvleg.

          Comment


            #20
            Makrini.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Ham som kørte spiller bussen.
              Jeg har aldrig set manden men han må da ha lavet noget positivt i dag
              Positivt?
              Hvis han bare havde kørt dem et andet sted hen, så ville vi blive taberdømt med 3-0. (og dermed have en bedre målscore)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Emil... Tænk at tro så meget på tingene i dag at man hugger af fra den afstand, det er den slags der afgør kampe... hvis ikke det var fordi de fleste andre var en tur på stranden... Det var det eneste ekstraordinære jeg så i dag, i hvert fald på + siden...
                Den går jeg med på

                Comment


                  #23
                  Jeg går med på Makrini. Han har stadig ikke levet op til forventningerne, men han kæmper for det, og på en dag, hvor de færreste formår at slå succesfulde afleveringer, var han blandt de mindst ringe. Gad godt se ham med en anden ved sin side, selvom jeg heller ikke synes Ari spiller en ringere kamp end andre.

                  Comment


                    #24
                    Hands down, Ari.
                    Skaber noget fremad, kæmper defensivt og to giftige frispark. Han kan se sig selv i spejlet i dag.
                    Runner ups er Lucas' fine indhop og Emil for at forsøge at tage noget offensiv styring (og målet trækker klart op).

                    Makrini skaber ikke meget fremad, og da jeg anser ham for dem defensive af vores midtbanespillere, er han i højere grad end de andre på midten medansvarlig for 5 mål imod - uden at han faldt igennem. Han kommer bare ikke med i mine overvejelser.
                    Tørnes, trods 4 kasser ind, var med, men returen han giver til det femte mål, så ikke heldig ud.

                    Comment


                      #25
                      Emil
                      - Makrini og Festersen lige efter -

                      Comment


                        #26
                        Makrini

                        Comment


                          #27
                          Makrini spiller en fin kamp i både pres- og fordelingsspilllet.

                          Comment


                            #28
                            Skulasson.

                            Makrini og Emil, og til dels Festersen (der i det mindste kæmpede for det) var også hæderlige. Alle andre dumpede.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment

                            Working...
                            X