Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Pinligt. Mega pinligt. Føj

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
      Hold nu kæft med at give Tørnæs skylden igen. Det er fandme for tyndt. Du kunne have sat hvem som helst på kassen i dag. Intet havde forhindret de første fire scoringer.
      Sidst du logget ind, skrev du det her: Det som i lange perioder holder mig væk fra det her forum, er alt det usaglige lort der bliver lukket ud.

      Nu valgte du igen at logge ind, og så starter du med at sige; hold nu kæft, til guldtilob.

      Du går jo kun efter at lave konflikter..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Enig. Hvis jeg var Kent ville jeg godt nok FORLANGE to nye midtstoppere.
        Kanter også, Kirkeskov har haft en god kamp for OB, den første i denne sæson.... Lund er helt væk, offensivt bringer han intet og dårligt noget defensivt. Det er 3-4 spiller i bagkæden der skal på bænken eller ud.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Enig. Hvis jeg var Kent ville jeg godt nok FORLANGE to nye midtstoppere.
          Og hvis vi så bare havde haft en stærkere midtbane så vi kunne have noget mere boldbesiddelse og vinde nogle flere andenbolde, ville offensiven måske kunne vinde kampene for os, på trods af forsvaret. Men midtbanen er ikke boldsikker nok.

          Comment


            Det dér førstegangsaflevering-tikkitakka-lort skal der gøres noget ved lige NU! Det virker jo ikke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
              Hold nu kæft med at give Tørnæs skylden igen. Det er fandme for tyndt. Du kunne have sat hvem som helst på kassen i dag. Intet havde forhindret de første fire scoringer.
              Jeg konstaterer bare ganske koldt at manden ikke har reddet en bold i 180 min. Så hold du bare selv kæft..

              Comment


                Hvad koster det at købe Ove P fri?
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Man er tilbøjelig til at sige, at man er mundlam over så ringe en præstation. Men det er jeg ikke - tværtimod. Jeg er sindssygt frustreret over det vi lige har været vidne til.
                  Det gør mig ked af det, at se Jesper Hansen ødelægge vores hold på den måde. Ja, han har hentet et par fine offensive forstærninger, bevares, men man vinder ikke fodboldkampe med det frikvartersforsvar vi har. Han ender med at sælge flere spillere, uden at hente nye ind, fordi han er så forpulet pengeglad. Tænk fremad, menneske.
                  Jeg brækker mig over indstillingen idag; det var jammerligt at se på, at vores genpres nærmest er ikke-eksisterende. Lasse Kryger er ikke god nok, og har heller aldrig været det - Jesper Hansen kan kun have været håbløst forelsket i ham, ellers henter man ikke sådan en til klubben. Kryger kan ikke engang finde ud af, at sparke en bold væk jo, og resten af forsvaret tager også latterligt dårlige beslutninger, med deres forsøg på driblinger, som bare er over evne.
                  Zohore ligner ikke en mand der gider at spille fodbold, med mindre han tror han kan score et mål i situationen.
                  Til sidst: Det var virkelig usympatisk af AaBs fans at buhe af Anders K. Jacobsen, specielt efter den behandling han fik af ledelsen til sidst i AaB. Fuck alt
                  Lykken er at se Brøndby fejle.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Så sandt.

                    Bronzemedaljer i 2078
                    Jubeloptimist

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Hvad koster det at købe Ove P fri?
                      vil du skifte Kent ud? eller bare tilføje Ove der kan styre defenssiven?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                        Kanter også, Kirkeskov har haft en god kamp for OB, den første i denne sæson.... Lund er helt væk, offensivt bringer han intet og dårligt noget defensivt. Det er 3-4 spiller i bagkæden der skal på bænken eller ud.
                        Det viser nok bare at Oliver Lund er god når han er bedst, men at han har problemer med bundniveauet. For mig ligner det et kollektivt kollaps som skyldes usikkerheden der spreder sig bagfra... Og som Graulund siger er der ingen OB'ere der skralder igennem når man har brug for det. Der ville Lasse Nielsen trods alt have pyntet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Jeg konstaterer bare ganske koldt at manden ikke har reddet en bold i 180 min. Så hold du bare selv kæft..
                          Ja - beklager udfaldet - jeg er nok bate lige så pisse frustreret som alle andre. Men synes bare kritikken bliver unuunuanceret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                            Jesper Hansen skal FUCKING FYRES hvis ikke han henter 2 kvalitets CF'er inden vinduet lukker! OB's defensiv SEJLER rundt og har gjort det i flere sæsoner. Man har stort set ikke haft acceptabel kvalitet på de to CF pladser siden Tore Reginiussen på underlig vis blev smidt for porten...
                            Ha jeg må sgu, undskyld, le. Tore var sgu heller ikke acceptabel kvalitet. Sammen med AMC var han del af et forsvar der lukkede 61 mål ind på ét år. Det kan godt ske, han er bedre end Jonasson, men som han præsterede i OB, så var han ikke bedre. Det var ikke underligt Tore røg. Måske kun for dig. Og nogle få andre.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Hold nu K... med at vi skal fyre Kent. Det har INTET med træneren at gøre, intet!.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                                Hold nu K... med at vi skal fyre Kent. Det har INTET med træneren at gøre, intet!.
                                Enig. Man kan godt kritisere hans start 11 idag men dette nederlag er lige så meget ledelsens skyld

                                Comment

                                Working...
                                X