Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Würtz er klar igen, Augu er skadet.

    http://www.bold.dk/nyt/wuertz-og-kas...ilbage-for-aab

    Jeg håber virkelig at Kent prøver en ny start 11'er i mod AaB, min drømmeopstilling ville være følgende:

    Lund-Haddi-Lasse-Kirke
    Falk-Diarra-Makrini-Emil
    Zohore-Festersen
    That´s it!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      ganske enig - syntes diarra så fpr "let" ud - mangler altså noget fysik og så har en en tendens til at tage på skovture....
      Jeg synes Diarra var en af de bedre mod Randers. Og Nielsen har tendens til at tage på skovtur.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Würtz er klar igen, Augu er skadet.

        http://www.bold.dk/nyt/wuertz-og-kas...ilbage-for-aab

        Jeg håber virkelig at Kent prøver en ny start 11'er i mod AaB, min drømmeopstilling ville være følgende:

        Lund-Haddi-Lasse-Kirke
        Falk-Diarra-Makrini-Emil
        Zohore-Festersen
        Det ville satme være blæret at stille op uden målmand.....

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Det ville satme være blæret at stille op uden målmand.....
          Det var bevidst, hverken Radza eller Tørnæs skal stå i min drømmeopstilling.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Jeg synes Diarra var en af de bedre mod Randers. Og Nielsen har tendens til at tage på skovtur.
            tja sådan kan vi jo se så forskelligt på det - men ja Lasse kan også finde på at tage på picnic.....grundlæggende er jeg bare ikke tryg ved diarra

            - og så håber jeg virkeligt på at JH finder en ordenlig forsvarspiller - vi mangler det

            Comment


              #51
              Ser ud til at vi kan spille os på 3.pladsen i morgen med en sejr

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Det ville satme være blæret at stille op uden målmand.....
                Nååå, men hvis cf har en god dag ...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ser ud til at vi kan spille os på 3.pladsen i morgen med en sejr
                  lyder godt - omend placeringen lige pt næppe er så vigtig - der skal bare skrabes point sammen. Der er trods alt spillet for få kampe til man rigtigt kan udlede noget af stillingen.

                  - Men noget tyder på det bliver tæt igen i år, men lad os se når vi er ca 1/3 del gennem sæsonnen så begynder der nok at forme sig en top og midte/bund

                  Comment


                    #54
                    Vi skal bare lukke ned for thomsen og spalvis så er vi kommet meget langt da det pt er det Aab har offensivt.

                    Comment


                      #55
                      Blev sgu 2.pladsen vi spiller om i morgen

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Blev sgu 2.pladsen vi spiller om i morgen
                        Tænk at score ikke bare et, men to fantastiske saksesparksmål i sin karriere, så tit forsøger han dem jo heller ikke, hold kæft, hvor er det vildt!

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Jeg håber Lasse Nielsen får pladsen i midterforsvaret, men jeg kunne godt tænke mig at se Diarra på midten istedet for Ari.

                          Ari har sgu været dårlig med sine afleveringer i sæsonen, her tror jeg Diarra er en langt bedre spilfordeler med hans hårde og altid præcise afleveringer.
                          Jeg ved godt, at Ari har haft sine problemer i denne sæson. Men jeg har dog set nogle gode dybde-afleveringer frem ad banen i næsten alle kampene fra hans side. Det har vi ikke set fra Makrini og vi ved af gode grunde ikke, om Diarra magter det. Men jeg tror ikke på, at KN skifter på den centrale - han tror på de valgte og vil lade dem decideret modbevise ham, inden han vil ændre noget der, eller der skal komme en bedre spiller ind i truppen.

                          Comment


                            #58
                            Det er sandsynligt at mindst en spiller afskeds kamp i morgen aften.

                            Comment


                              #59
                              Så stiller FCM igen op med et B hold. Stadigvæk et godt hold..
                              Men det giver Esbjerg alle chancer for at komme med..
                              hvis de vinder og vi spiller uafgjort i morgen vil der være 2p mellem nummer 2 og nummer 11

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Det er sandsynligt at mindst en spiller afskeds kamp i morgen aften.
                                NU SKAL DU KRAFTSTEJSME IKKE ØDELÆGGE MIN SØNDAG AFTEN

                                Kan nu meget bedre lide dig når du kommer med rygter den anden vej

                                Comment

                                Working...
                                X