Oprindeligt indsendt af RASH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AaB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægWürtz er klar igen, Augu er skadet.
http://www.bold.dk/nyt/wuertz-og-kas...ilbage-for-aab
Jeg håber virkelig at Kent prøver en ny start 11'er i mod AaB, min drømmeopstilling ville være følgende:
Lund-Haddi-Lasse-Kirke
Falk-Diarra-Makrini-Emil
Zohore-Festersen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægJeg synes Diarra var en af de bedre mod Randers. Og Nielsen har tendens til at tage på skovtur.
- og så håber jeg virkeligt på at JH finder en ordenlig forsvarspiller - vi mangler det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet ville satme være blæret at stille op uden målmand....."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSer ud til at vi kan spille os på 3.pladsen i morgen med en sejr
- Men noget tyder på det bliver tæt igen i år, men lad os se når vi er ca 1/3 del gennem sæsonnen så begynder der nok at forme sig en top og midte/bund
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg håber Lasse Nielsen får pladsen i midterforsvaret, men jeg kunne godt tænke mig at se Diarra på midten istedet for Ari.
Ari har sgu været dårlig med sine afleveringer i sæsonen, her tror jeg Diarra er en langt bedre spilfordeler med hans hårde og altid præcise afleveringer.
Comment
Comment