Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt AaB-OB

    5 dage tilbage indtil vi skal spille i Aalborg..
    Kan vores stærke offensiv redde vores svage defensiv. Ligner igen ligesom Randers at vi nok skal score minimum 3 kasser for at få point..

    Hvem bliver klar og træder ind i midtforsvaret sammen med HJ?
    Når vi at få en ny målmand?
    Starter AK på banen?

    jeg sælger den gerne for 1p men tror heller ikke at det er umuligt at vinde

    #2
    Nu har AAB joniske været frygtindgydende offensivt i denne sæson selvom de fik hul på bylden i sidste runde ...
    Og for hver kamp bliver vores forsvar og keeper spillet bedre sammen ..
    Tørnæs
    Lund. Halgri. Lasse/Diarra. Kirke
    Falk. Ari. Makrini. Emil
    Festersen. AK/Zohore
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      ahhr jeg magter det ikke.

      Radza
      Lund. Halgri. Diarra. Kirke
      Falk. JJ thomasen. Makrini. Emil/Ari
      Festersen. AK/Zohore

      Emil kun med fordi han skal sælges i næste uge.

      Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
        ahhr jeg magter det ikke.

        Radza
        Lund. Halgri. Diarra. Kirke
        Falk. JJ thomasen. Makrini. Emil/Ari
        Festersen. AK/Zohore

        Emil kun med fordi han skal sælges i næste uge.

        skidt med Ari på vk

        Tørnes
        Lund HK LN Kirkeskov
        RF Ari Makrini EL
        RF Zohore
        Last edited by manner; 19-08-2015, 14:33.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Bedømt på reserveholdskampen mod FCK, der havde en superligamidtbane med (Brandur, Kvist, Amartey, Kusk), mener jeg at vores bedste midt-midt er Makrini-Ari.
          Jens Jakob Thomasen er et stort talent, men han var helt, helt væk i den kamp. Han er ikke klar til at starte i superligaen endnu. Azer var ok uden at være prangende. Der er måske længere til bunden hos Ari, men så laver han også ting på et højere niveau.
          Radza imponerede mig heller ikke i reservekampen, så Tørnes bliver i kassen hos mig.
          Lasse Nielsen, hvis han er klar, ind i stedet for Diarra, så vi har en midterforsvarer, der for alvor kan skralde igennem. Er han ikke klar, så er Diarra mit 2. valg og Magnus Pedersen som 3'er (det ville nok være mere solidt med Kryger, men nogen gange må man bare tage en dyb indånding og smide talenterne ind - Magnus gjorde en helt ok figur mod FCK).
          Falk og Emil giver sig selv på kanterne, efter min mening. Festersen på top ligeså. Og så har AK en uges træning med truppen, så ind med ham.

          Tørnes
          Lund - Hallgrimur - Lasse Nielsen - Kirkeskov
          Falk - Makrini - Ari - Emil
          Festersen - AK

          Comment


            #6
            Er med på at AK starter inde. Mon ikke han er ekstra motiveret mod sin tidligere klub?
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

            Comment


              #7
              Jeg mener ikke zohore har spillet sig af holdet. Kan slet ikke se AK starte inde. Synes det er mærkeligt han ikke var med i reservekampen i går.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Jeg mener ikke zohore har spillet sig af holdet. Kan slet ikke se AK starte inde. Synes det er mærkeligt han ikke var med i reservekampen i går.
                Formodentlig for at få maksimal træning sammen med 1. holdet. Han er formodentlig tættere på en startplads end nogen af dem, der var med i går.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                  Er med på at AK starter inde. Mon ikke han er ekstra motiveret mod sin tidligere klub?
                  Jeg er ret sikker på han starter på bænken, han er ikke klar til en hel kamp endnu, på grund af syltningen i AaB.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Jeg er ret sikker på han starter på bænken, han er ikke klar til en hel kamp endnu, på grund af syltningen i AaB.
                    Du har nok ret :)
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Jeg er ret sikker på han starter på bænken, han er ikke klar til en hel kamp endnu, på grund af syltningen i AaB.
                      Det er heller ikke nødvendigt. Han kommer på banen 10 minutter før tid, udligner til 1-1 og lægger op til Oliver Lunds sejrsmål i overtiden. (helt frit hovedstød, da forsvaret kun holder øje med Festersen)

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                        Det er heller ikke nødvendigt. Han kommer på banen 10 minutter før tid, udligner til 1-1 og lægger op til Oliver Lunds sejrsmål i overtiden. (helt frit hovedstød, da forsvaret kun holder øje med Festersen)
                        Købt!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                          Er med på at AK starter inde. Mon ikke han er ekstra motiveret mod sin tidligere klub?
                          Jo. Han laver et galaktisk indhop i minut 63 og brænder totalt igennem med to mål og en assist. Vi vinder 4-2 i en sand drømmekamp og på trods af mål til AK, bliver El Makrini MOM, da han ejer banen i hele kampen.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Jo. Han laver et galaktisk indhop i minut 63 og brænder totalt igennem med to mål og en assist. Vi vinder 4-2 i en sand drømmekamp og på trods af mål til AK, bliver El Makrini MOM, da han ejer banen i hele kampen.

                            MvT
                            Også købt! (Tilbuddet er ja endnu bedre end det Henning001 gjorte.)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Vi vinder 1-0 på det mål Tørnæs sakser i kassen i det 6. minut. Ingen ved hvorfor han går med frem. Men det gør han altså.

                              Comment

                              Working...
                              X