Annoncering

Collapse
No announcement yet.

DBU Pokalen: TPI - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Godt formuleret... men hvad snakker du om??

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
      Godt formuleret... men hvad snakker du om??
      Kampen flyttet til Odense Stadion = DBU Pokalen udvandes totalt

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
        Kampen flyttet til Odense Stadion = DBU Pokalen udvandes totalt

        Helt sikkert en kæmpe del af charmen som ryger . Det er prisen for at blive vist i TV , selvom jeg ikke kan sætte mig ind i at det ville være umuligt at transmitere fra TPI´s bane. Og så er det også prisen for den flok tåber som altid følger med de store klubber , som ikke forstår at opføre sig ordenligt .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Helt sikkert en kæmpe del af charmen som ryger . Det er prisen for at blive vist i TV , selvom jeg ikke kan sætte mig ind i at det ville være umuligt at transmitere fra TPI´s bane. Og så er det også prisen for den flok tåber som altid følger med de store klubber , som ikke forstår at opføre sig ordenligt .
          I lyset af OBs projekt med at blive hele øens hold, så tænker jeg, om der ikke var noget værdi i, at OB betalte for, at kampen kunne afvikles hos TPI? Jeg ved selvfølgelig ikke, hvor stor regningen i så fald ville blive, men det ville da give noget kredit til klubben ude i de mindre klubber. Og så ville kampen rent faktisk også have en lille smule sportslig relevans.

          På Odense Stadion bliver det en sommerkamp uden nerve og spænding.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
            I lyset af OBs projekt med at blive hele øens hold, så tænker jeg, om der ikke var noget værdi i, at OB betalte for, at kampen kunne afvikles hos TPI? Jeg ved selvfølgelig ikke, hvor stor regningen i så fald ville blive, men det ville da give noget kredit til klubben ude i de mindre klubber. Og så ville kampen rent faktisk også have en lille smule sportslig relevans.

            På Odense Stadion bliver det en sommerkamp uden nerve og spænding.
            - Vi kunne leje et mobilt lysanlæg, og det ville koste 140.000 kroner, og vi kunne have fået et tilskud fra DBU på 60.000, men det ville stille os dårligt, og vi har ud fra en generel vurdering af alle faktorer valgt at spille inde på Trefor Park, tilføjer Torben Orloff Lauridsen.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              jeg ved at det er TPI der har "hjemmebane" i kampen...er der nogen der ved om vi kan bruge sæsonkortet til kampen
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg ved at det er TPI der har "hjemmebane" i kampen...er der nogen der ved om vi kan bruge sæsonkortet til kampen
                Kan jeg ikke forestille mig . ;-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  jeg ved at det er TPI der har "hjemmebane" i kampen...er der nogen der ved om vi kan bruge sæsonkortet til kampen
                  Kan man ikke. Det koster 60kr for at komme ind så vidt jeg husker

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg ved at det er TPI der har "hjemmebane" i kampen...er der nogen der ved om vi kan bruge sæsonkortet til kampen
                    Det ville være pænt absurd når TPI står som hjemmehold ...
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #25
                      FC Fredericia og gensyn med Ove P() venter i næste runde, såfremt vi ekspederer TPI ud :-)

                      Comment


                        #26
                        Radza håber på spilletid


                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...flere-minutter

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                          FC Fredericia og gensyn med Ove P() venter i næste runde, såfremt vi ekspederer TPI ud :-)
                          Fedt fedt fedt

                          Comment


                            #28
                            Mon ikke vi ryger ud?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Mon ikke vi ryger ud?
                              Til tpi eller Ove P?

                              Comment


                                #30
                                Har sgu svært ved at se det fede i, at vi trækker Fredericia...

                                Ja, vi render ind i Ove igen, men det ser jeg nu ikke som en god ting, og særligt ikke i deres nuværende forfatning, samtidig med at vi historisk har haft det svært på den bane derovre. Jeg havde nu hellere set et 2. divisionshold vi lige have kørt over hurtigt, og så videre i teksten. I går må godt være året, hvor vi bare gør det nogenlunde i pokalturneringen, og ikke skal lide et af de pinlige nederlag, vi har fået i de senere år.

                                Comment

                                Working...
                                X