Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ugen der gak - StateTroopers analyse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Lige meget hvor dårlige spillernek er, så bør en god træner kunne få dem til at stå nogenlunde rigtigt på banen - samt indprinte vindermentalitet i spillerne. Hvor længe gik der f.eks. inden OB lavede det første frispark i søndags?

    Har OB de dårligste forsvarspillere i Superligaen? - jeg mener det ikke. Jeg mener, at det falder tilbage på trænerteamet og taktikken. Jeg vil sgu ikke have en mellemsæson hvor man bare klarer sig fri af nedrykning. Jeg vil have, at man spiller hver en kamp, hvor taktikken er lagt for at lave det bedste resultat i dén kamp der venter næst.

    Jeg savner sgu Ove P. eller en type der hellere vil vinde 1-0, end én der vil tabe 5-2, med håb om, at man på den måde kommer nærmere flere sejre til næste år. Jeg forstår ikke mentaliteten og tanken bag. Sorry Happy Clappers.
    Helt enig. Jeg er ked af trænere med store ideer og visioner men ikke stillet holdet taktisk rigtigt ind i forhold til modstander.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Nå, venner. Jeg beklager, at der er gået så lang tid, siden I har hørt fra mig sidst. Pligterne har kaldt, og jeg har svaret.

      Men den falske Falks opførsel har nu igen trukket mig til tasterne, hvor jeg føler for at lade mine følelser svulme op i en lyrisk storhed. Hvor starter man, når man er blevet dolket i ryggen af en person, som gav sig ud for at stå en så nært?

      Jeg var som mange af jer andre helt afklaret med, at Rasmus Falk forlod OB til fordel for udlandet. Ja, jeg håbede det faktisk for knægten selv. Men han valgte som bekendt at følge i sin ulidelige kærestes fodspor, som dog kun lige går en tur over Storebæltsbroen, inden hun falder på knæ og tilbeder vor hovedstad for derefter at melde sig ind i flokken af får, som drager mod øst for melde sig ind i det sikre fællesskab af mennesker, der ikke har rygrad til at have egne holdninger.

      Som hun så pænt skrev i sin blog om zhopping, havde hun allerede fået studiejob og studieplads i byen, så Rasmus Falk er selvfølgelig faldet til patten og har valgt det sikre. Fez og kuz.

      Rasmus Falk har aldrig slået mig som nogen overdrevet intelligent person. Han er, som fodboldspillere er flest. Uden dannelse og forståelse for den virkelige verden. Vel er han en fantastisk fodboldspiller, men jeg kunne personligt ikke forestille mig at bruge mere end højst et par minutter i selskab med knægten. Jeg ville simpelthen føle mig lidt dummere efter at have brugt min tid på ham.

      Derfor undrer det mig heller ikke, at han velvilligt stiller op til billeder i FCK-trøjen, mens han stadig er på kontrakt i OB og har et ansvar over for klubben og dens fans. Bagefter laver han så sit famøse hashtag med #stadigblåogvid. Du godeste. Forventede han virkelig, at vi ville æde den?

      Jeg nægter simpelthen at se ham i OB-trøjen igen efter den opførsel. Hvis ikke FCK vil have ham nu, må vi tilbyde ham hård solotræning med høj skadesrisko eller udlejning til 2. division. Hvis han spiller for OB i foråret, dukker jeg ikke op på stadion. Og nej, det betyder ikke, at jeg sætter ham højere end klubben, men det vil være et klart signal over for klubbens uduelige ledelse. I får ikke mine penge, hvis I ikke kommer af med Falk.

      Og det hele begynder jo faktisk med vores uduelige ledelse med Jesper Hansen i spidsen. Én ting er, at de ikke kunne lokke Falk til at forlænge, men hvorfor en i helvede solgte de ham så ikke allerede for et år siden? Der vil altid være interesserede klubber, når man taler om spillere med et talent som Rasmus Falk. Det hele falder tilbage på ledelsen.

      Jeg var her også, da pizzabageren, Lars Luder, Ulrik Pikfjæs og alle de andre spyttede på OB. Det var ikke sjovt dengang, og det er ikke sjovt nu. Men med Laursen og Borring scorede vi i det mindste kassen på grund af godt købmandskab. Nu står vi bare og ser dumme ud, mens FCK sikkert scorer kassen om 2-3 år.

      Når det er sagt, så både håber og tror jeg, at Rasmus Falk har gjort noget rigtig dumt med sit skifte til FCK. Passer han overhovedet ind i den klub? I OB har han fået så meget tryghed, at det til tider har mindet om en nyfødt baby svøbt ind i økologisk lammeuld. Hvordan reagerer han, når han ikke længere er selvskrevet på holdet? Når en gal nordmand forlanger mere og mere af ham? Når tacklingerne gør så ondt, at knæet begynder at brokke sig.

      Bevares, jeg ønsker Rasmus Falk et langt og lykkeligt liv med sin zhoppeveninde, men jeg ønsker hans karriere alt det værste, og nej, jeg ønsker heller ikke at se ham tilbage i OB om 10 år, når han drømmer om at vende tilbage som den fortabte søn. Jeg vil til min død kæmpe for, at han aldrig mere skal trække den stribede trøje over hovedet.

      Og Jesper Hansen, jeg ved, at du læser mine indlæg med lige dele spænding og frustration, fordi jeg gennemhuller din papirtynde overflade af professionalisme. Jeg peger på dig. Du er den næste i rækken af mennesker, jeg aldrig mere vil se i OB. Du kan tage Rasmus Falk i hånden og skride ad helvede til, eller hvor I nu foretrækker at trække hinandens underbukser ned og øve trompet.

      Jeg vil hellere se OB rykke ned i år, end jeg vil se Rasmus Falk spille i OB-trøjen. Er jeg alene om det? Sikkert, ja. Men alle de unge OB-fans (hvis de da ikke er skiftet til FCK nu) rager mig en markblomst i fuld flor.

      Fy for satan.
      Last edited by StateTrooper; 21-01-2016, 10:23.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Som altid interessant... om man er enig eller uenig.

        Jeg vil dog være forsigtigt med at lægge ret meget skyld på JH lige i denne situation... Man KAN ikke tvinge en spiller til hverken at acceptere et salg, eller en forlængelse, og hvis Rasmus Falk har sagt nej til begge dele, er der faktisk ikke meget JH kan gøre... og de rygter jeg har hørt, ubekræftede og usikre som den slags er, så HAR Falk sagt nej til op til flere salgstilbud.

        Men jeg er MEGET spændt på hvordan JH håndterer den næste tid... og de mange lønkroner der efterhånden er frigjort.

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Jeg kan heller ikke se Rasmus Falk i OB-trøje i foråret. Der må simpelthen være grænser. Jeg vil også gerne advare OB-ledelsen om at lade Falk løbe rundt med OB-trøje på i forårets kampe - det kommer der intet godt ud af.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Jeg kan heller ikke se Rasmus Falk i OB-trøje i foråret. Der må simpelthen være grænser. Jeg vil også gerne advare OB-ledelsen om at lade Falk løbe rundt med OB-trøje på i forårets kampe - det kommer der intet godt ud af.
            Jeg tror faktisk lige Falk er en af den slags spillere der ville lade sig mærke med en hetz fra fans af hans tidligere klub... især mens han stadig ér i den tidligere klub. Så alt efter hvor massivt presset ville være på ham, kunne jeg godt forestille mig at det ville have betydning for hans spil, og dermed hans værdi på banen. Og hvor meget er en 80-90 % Falk værd kontra de gnidninger det vil give med fanskaren...?

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Som altid interessant... om man er enig eller uenig.

              Jeg vil dog være forsigtigt med at lægge ret meget skyld på JH lige i denne situation... Man KAN ikke tvinge en spiller til hverken at acceptere et salg, eller en forlængelse, og hvis Rasmus Falk har sagt nej til begge dele, er der faktisk ikke meget JH kan gøre... og de rygter jeg har hørt, ubekræftede og usikre som den slags er, så HAR Falk sagt nej til op til flere salgstilbud.

              Men jeg er MEGET spændt på hvordan JH håndterer den næste tid... og de mange lønkroner der efterhånden er frigjort.

              Mvh

              MaxHH
              Er helt enig... Falk har trukket og trukket det, og afvist mindst 2 klubber i sommers, og derefter mindst 2 tilbud fra OB...

              Så er det svært...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Jeg tror faktisk lige Falk er en af den slags spillere der ville lade sig mærke med en hetz fra fans af hans tidligere klub... især mens han stadig ér i den tidligere klub. Så alt efter hvor massivt presset ville være på ham, kunne jeg godt forestille mig at det ville have betydning for hans spil, og dermed hans værdi på banen. Og hvor meget er en 80-90 % Falk værd kontra de gnidninger det vil give med fanskaren...?

                Mvh

                MaxHH
                En sådan situation vil skabe store uoverensstemmelser mellem klub, spillere og fans. De fleste på holdet ville støtte deres kammerat Falk mod de verbale overfald (primært fordi de selv er liderlige over tanken om at komme til København). Det vil give situationer, hvor spillerne nægter at komme ned til fansne efter kampen, og situationen vil blive endnu mere tilspidset.

                Ønsker klubben virkelig at sætte sådan noget i gang? Det er meget simpelt. Hvis ikke FCK vil have ham nu, må han holdes ude af holdet. Hvis vi kan aflevere ham helt ude af kampform til FCK, vil det sådan set heller ikke gøre mig noget.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  En sådan situation vil skabe store uoverensstemmelser mellem klub, spillere og fans. De fleste på holdet ville støtte deres kammerat Falk mod de verbale overfald (primært fordi de selv er liderlige over tanken om at komme til København). Det vil give situationer, hvor spillerne nægter at komme ned til fansne efter kampen, og situationen vil blive endnu mere tilspidset.

                  Ønsker klubben virkelig at sætte sådan noget i gang? Det er meget simpelt. Hvis ikke FCK vil have ham nu, må han holdes ude af holdet. Hvis vi kan aflevere ham helt ude af kampform til FCK, vil det sådan set heller ikke gøre mig noget.
                  Og det er ikke engang for at straffe Falk, men for at beskytte holdet...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment

                  Working...
                  X