Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ugen der gak - StateTroopers analyse

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
    :) Nej, men FCM klarede sig jo ok i deres EL kval...
    En chance de fik, fordi de skuffede i CL kvalen...

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied
    Og det var helt fantastisk, men kigger du tilbage på de seneste års præstationer, så er det desværre et enkelt guldkorn i et morads af forfærdelige, danske præstationer. I øjeblikket må vi erkende, at Superligaen HØJST er på niveau med de sekundere divisioner i England, Tyskland, Frankrig, Italien, Spanien osv. Jeg er ikke engang sikker på, at FCK kunne klare sig i Championship, desværre!

Leave a comment:

• OnkelGobber
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Hehe, så du FCK og Brøndby i kvalkampene for et par uger siden? De siger alt om Superligaens niveau.

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied
    Det her lyder en kende overdrevet, for ikke at sige meget.
    Hehe, så du FCK og Brøndby i kvalkampene for et par uger siden? De siger alt om Superligaens niveau.

Leave a comment:

• OnkelGobber
    replied
    Nu kommer han fra Italiens Serie B, som vel er et niveau eller to over Superligaen.
    Det her lyder en kende overdrevet, for ikke at sige meget.

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Jesper Hansen, du skal erkende din fejl. Du skal hente Matti nu, og hvis du ikke gør det, har du lige for en god ekstra gangs skyld cementeret, at du er komplet uduelig til den fantastiske stilling, som du af en eller anden grund er blevet ansat i.
    Jeg giver dig ret I det hele.
    Men hvis han ikke også henter en god forsvars spiller, så er han stadigvæk komplet uduelig til stillingen.

Jeg skidder groft sagt på om penge er til det, er de ikke det, så er det arbejde han har lavet ALT for DÅRLIGT.

Vi sælger to bærende forsvarer, en indpisker til midtbanen, og erstatter dem med en boldfordeler vi har sukket efter de sidste rigtig mange sæsoner.

Det er i min verden dårligt købmandsskab.

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied
    Dumstædig sportsdirektør - Hent Matti, nu!

Vi er kun lige kommet forbi Jesper Hansens lallende pinlige strudsemanøvre i forbindelse med de manglende transfers til superligaens mest hullede forsvar, før det igen er nødvendigt at skride til tasterne og hakke løs i frustration over vores klubs dumstædige sportsdirektør.

Den ægte OB-dreng Matti Lund Nielsen nærmest tigger og beder om at få lov at kæmpe i den stribede trøje, som han elsker så højt. Vi sukkede efter ham, da han i FC Nordsjællands klamme trøje sænkede OB på Odense Stadion. Nu kommer han fra Italiens Serie B, som vel er et niveau eller to over Superligaen. Her er den teknisk stærke og boldsikre midtbanespiller, som OB's hold skriger på. Her er en billig arvtager, når Falk eller Emil Larsen skrider gratis.

Men vil Jesper Hansen hente Matti? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, for saaadan da (sagt på dumstædigt østjysk). Ham har vor kære sportsdirektør jo ikke selv scoutet, og da han i første omgang afviste Matti, er han nu alt for stolt til at erkende sin fejl og hente den mest oplagte spiller til OB de sidste 10 år.

Jeg ved, hvordan det her ender. Matti Lund ender med at skifte til SønderjyskE, Randers eller en anden lorteklub, hvor han i løbet af en sæson bliver en enorm succes og bærende spiller, mens vi til vinter eller næste sommer henter en Lasse Kryger-klon i 1. division, og som Jesper Hansen kan erkende sin fulde tilfredshed med. I transfer og løn ender han også med at være dyrere end en signing af Matti.

Jesper Hansen, du skal erkende din fejl. Du skal hente Matti nu, og hvis du ikke gør det, har du lige for en god ekstra gangs skyld cementeret, at du er komplet uduelig til den fantastiske stilling, som du af en eller anden grund er blevet ansat i.

HENT MATTI NU!

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Og det er jo helt fint. Men du understreger jo egentligt også selv min pointe, som i bund og grund er, at det ikke er specielt debatvenligt. Nåh, nok om det.
    Enig, det er ikke debatvenligt.. det er heller ikke målet, så vidt jeg kan bedømme, men mere at "komme af med" opsparet raseri på den mindst skadelige måde... ,o)

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg kan godt lide stilen, og synes det er godt set at gøre det "blog-agtigt" ved at lave sin egen tråd, hvor man kan rante, i stedet for at lægge lignende udbrud i forlængelse af andres indlæg... for det kan virke temmelig aggressivt for den anden debattør... ,o)

Mvh

MaxHH
    Og det er jo helt fint. Men du understreger jo egentligt også selv min pointe, som i bund og grund er, at det ikke er specielt debatvenligt. Nåh, nok om det.

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Hvis du spørger mig hvor, ville jeg svare: på en blog :)
    (Mit bud er, at du nyder at læse nestor/conte skalaen på tipsbladet? hvad jeg forøvrigt også finder ganske underholdende)
    Og der er jo også plads til det herinde, jeg hverken kan eller vil diktere din stil, jeg kom bare med mit syn på det. Forøvrigt herligt, at du tager det så oppefra og ned, i stedet for at blive fornærmet.
    Jeg kan godt lide stilen, og synes det er godt set at gøre det "blog-agtigt" ved at lave sin egen tråd, hvor man kan rante, i stedet for at lægge lignende udbrud i forlængelse af andres indlæg... for det kan virke temmelig aggressivt for den anden debattør... ,o)

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Er det ikke okay, at der også er lidt humor og fanden i voldskhed her på forum engang imellem? Ret skal være ret. Jeg spidser nok mine holdninger til det overdrevent skarpe nogle gange, men hvis der ikke er plads til det på et debatforum for fodbold, så ved jeg da snart ikke hvor.

Men formen skal naturligvis ikke fjerne fokus fra indholdet, så jeg tager din kritik til mig - for jeg vender uden tvivl tilbage med flere skarpe pile, som jeg er klar til at puste i retning af dem, der ikke gør deres arbejde godt nok for vor elskede klub!

Vh
    StateTrooper
    Hvis du spørger mig hvor, ville jeg svare: på en blog :)
    (Mit bud er, at du nyder at læse nestor/conte skalaen på tipsbladet? hvad jeg forøvrigt også finder ganske underholdende)
    Og der er jo også plads til det herinde, jeg hverken kan eller vil diktere din stil, jeg kom bare med mit syn på det. Forøvrigt herligt, at du tager det så oppefra og ned, i stedet for at blive fornærmet.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Der må være en eller anden idé med Koval... Jeg tror enten:

1. Vi har en option på ham, det er ikke sikkert vi kan smide de penge nu, men meget kan ske på et år... Heller ikke sikkert vi så har pengene om et år, men vi har sørget for at muligheden er der hvis nu vi skulle få dem skrabet sammen, og han er det værd...

2. Koval skal videre fra Kiev, det kunne kun blive leje i denne omgang, men næste sommer har han kun 1 år tilbage af kontrakten, og prisen vil meget mulig være mindre end en evt. købsoption kunne forhandles til nu... Vi satser på det, og også på at Koval vælger os næste sommer, efter et godt år med succes og masser af spilletid...... og en god løn...

Det lyder til vi har fulgt ham et stykke tid, det tror jeg ikke på vi gør kun for en almindelig lejeaftale... Jeg kan faktisk heller ikke huske vi har lavet lejeaftaler under JH uden købsoption, Dalgaard, JBL, Dusan, Mos, Løffe, der var en ved dem alle...

Tror på der er en chance...
    3. Vi var totalt slået hjem til start med Tørnes og Radza. Koval var den eneste målmand med kvalitet vi kunne komme i nærheden af økonomisk.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

1. Vi har en option på ham, det er ikke sikkert vi kan smide de penge nu, men meget kan ske på et år... Heller ikke sikkert vi så har pengene om et år, men vi har sørget for at muligheden er der hvis nu vi skulle få dem skrabet sammen, og han er det værd...

2. Koval skal videre fra Kiev, det kunne kun blive leje i denne omgang, men næste sommer har han kun 1 år tilbage af kontrakten, og prisen vil meget mulig være mindre end en evt. købsoption kunne forhandles til nu... Vi satser på det, og også på at Koval vælger os næste sommer, efter et godt år med succes og masser af spilletid...... og en god løn...

Det lyder til vi har fulgt ham et stykke tid, det tror jeg ikke på vi gør kun for en almindelig lejeaftale... Jeg kan faktisk heller ikke huske vi har lavet lejeaftaler under JH uden købsoption, Dalgaard, JBL, Dusan, Mos, Løffe, der var en ved dem alle...

Det bliver i hvert vildt spændende at følge - ikke mindst på baggrund af dine opstillede mulige scenarier her :o)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Nok blev der da hentet en voldsomt tiltrængt forstærkning til målmandsposten i form afMaksym Koval, men selvom beskrivelserne af målmanden lyder lovende, ved vi reelt ikke, hvad det er en spiller. Han er muligvis lynende god, men hvad nytter det næste år, når vi ingen chancer har for at hente ham permanent? Så skal der for gud ved hvilket år i træk endnu engang spilles en ny målmand ind. En solid førstekeeper på en lang kontrakt havde klart været at foretrække her, men det kunne vor kære sportsdirektør naturligvis ikke håndtere.

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied
    Jeg kan godt se din "nu slår jeg hovedet på sømmet" retorik og dine "spidse" kommentarer er en del af stilen, men for mig bliver det sgu for selviscenesættende, unuanceret og plat - psykiatrisk afdeling, bideske, prinsessedirektør, hyggenisser come on. Det ødelægger sgu indlæggets indhold, fordi man ikke kan tage det seriøst, hvilket på mange måder er synd, for det ser ud som om, at du bruger en del tid på det.
    Er det ikke okay, at der også er lidt humor og fanden i voldskhed her på forum engang imellem? Ret skal være ret. Jeg spidser nok mine holdninger til det overdrevent skarpe nogle gange, men hvis der ikke er plads til det på et debatforum for fodbold, så ved jeg da snart ikke hvor.

Men formen skal naturligvis ikke fjerne fokus fra indholdet, så jeg tager din kritik til mig - for jeg vender uden tvivl tilbage med flere skarpe pile, som jeg er klar til at puste i retning af dem, der ikke gør deres arbejde godt nok for vor elskede klub!

Vh
    StateTrooper

Leave a comment:

Working...
X