Lund, for at vise at han VIL. Kirkeskov var en skandale i dag.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mom ob-rfc
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægLund, for at vise at han VIL. Kirkeskov var en skandale i dag.
Min MOM må også tilfalde El Makrini.Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Den er faktisk svær i dag. Giver nok også min til Makrini.
Ari spillede faktisk også ganske fint i dag. Han havde et par dårlige dybdebolde sidst i kampen, men var generelt meget mere sikker på bolden end han plejer. Mistede den sjældent.
Dermed siger jeg ikke, at jeg nu tror det er den centrale midtbaneduo vi skal satse på de kommende sæsoner, men det var ikke der vi havde de største problemer i dag.
Oliver Lund var også god, i hvert fald defensivt (selv han måske nok kunne have fulgt bedre med på målet 0-1 til). Vigtigt trods alt at have en back, der kan lidt i hovedspillet når hele midterforsvaret ikke kan.
Til gengæld var jeg ikke så imponeret af Zohore som andre og Diarra var heller ikke helt overbevisende.Last edited by Agbre; 17-08-2015, 08:25.
Comment
-
Martini.
Også dejligt at se Emil kæmpe røven ud af bukserne. Han ligner en mand der har fundet gnisten igen. Det var bestemt ikke alt der lykkedes, men man giver sig selv et bedre udgangspunkt, når man fighter.
Lund, Falk, Fester, Diarra og Zorro var også ok.
Kirkeskov faldt ned fra stjernerne igen. Sindssygt så stor forskel der er på hans top- og bundniveau. Er vi sikre på, at han ikke har en ond tvilling, der spiller halvdelen af kampene? Mikkel Satanskov?
Haddi beviste igen, at han ikke kan spille den CB han så gerne vil. Ari lavede sit sædvanlige "høne-uden-hovede"-trick. Tørnes var mildt elendig (uden at han decideret droppede), Greve var usynlig efter han kom ind. Alt i alt skidt. Vi har nu smidt tre føringer væk i to kampe. Det må vække bekymring i den sportslige ledelse. Ari skal væk fra midten. Haddi og Diarra skal væk fra CB."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMartini.
Også dejligt at se Emil kæmpe røven ud af bukserne. Han ligner en mand der har fundet gnisten igen. Det var bestemt ikke alt der lykkedes, men man giver sig selv et bedre udgangspunkt, når man fighter.
Kirkeskov faldt ned fra stjernerne igen. Sindssygt så stor forskel der er på hans top- og bundniveau. Er vi sikre på, at han ikke har en ond tvilling, der spiller halvdelen af kampene? Mikkel Satanskov?
Haddi beviste igen, at han ikke kan spille den CB han så gerne vil. Ari lavede sit sædvanlige "høne-uden-hovede"-trick. Tørnes var mildt elendig (uden at han decideret droppede), Greve var usynlig efter han kom ind. Alt i alt skidt. Vi har nu smidt tre føringer væk i to kampe. Det må vække bekymring i den sportslige ledelse. Ari skal væk fra midten. Haddi og Diarra skal væk fra CB.
Jeg savner Lasse Nielsen. Var han skadet? Eller kan Kent ikke lide hans navn?
Det var skrækkelig for mig at se Momo mod denne fysisk stærke angribere..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMartini.
Haddi beviste igen, at han ikke kan spille den CB han så gerne vil. Ari lavede sit sædvanlige "høne-uden-hovede"-trick. Tørnes var mildt elendig (uden at han decideret droppede), Greve var usynlig efter han kom ind. Alt i alt skidt. Vi har nu smidt tre føringer væk i to kampe. Det må vække bekymring i den sportslige ledelse. Ari skal væk fra midten. Haddi og Diarra skal væk fra CB.
Enigt i alt andet. Specielt med Greve. Han skal finde noget ekstra hvis han vil være starter
Comment
Comment