Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Glæder mig helt vildt meget til at se Diarra i midterforsvaret! Håber fandeme for ham at han får en god kamp. Tørnes niveau er jeg sikker på er nogenlunde stabilt, så det er jeg ikke videre nervøs over.

Forhåbentligt kan Zohore også sat sit præg på kampen i dag. KOM SÅ!

Comment

Sjovt. KN nævnte overhovedet ikke Diarra i hans start 11 gennemgang

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Glæder mig helt vildt meget til at se Diarra i midterforsvaret! Håber fandeme for ham at han får en god kamp. Tørnes niveau er jeg sikker på er nogenlunde stabilt, så det er jeg ikke videre nervøs over.

Forhåbentligt kan Zohore også sat sit præg på kampen i dag. KOM SÅ!
        jeg er godt nok noget nervøs - for randers kommer med en del fysik.....ikke lige det jeg forbinder med Diarra. Men lad os håbe det kommer til at fungere

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Sjovt. KN nævnte overhovedet ikke Diarra i hans start 11 gennemgang
          næ - de har vidst også glemt at KL er blevet solgt.....de nævnte tørnæs/falkesgaard og AK.....den anden handel må de have overset

Comment

Randers kommer til at score mål, 1-3 mål. Vi har ny målmand og centerforsvarer, forhåbentlig Lasse. Og de har et par skarpe folk og en Borring der pludselig er begyndt at blive dygtig.
            Vi kommer helt sikkert også til at score mål, 1-3 mål. Alt er muligt og jeg har ikke tippet på kampens resultat. Men jeg tror på mindst et point.

Og nu kan jeg læse det bliver Diarra. Han har hidtil ikke fremstået som en intelligent spiller, så det kan gå meget galt. Men vil da meget gerne overraskes.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
              Hvad tror I kampen ender?
              Randers kommer foran 2-0, vi reducere til 2-1 hvorefter de får 2 mand smidt ud - og vi ender med at vinde 3-2 :)

- Det bliver en svær kamp, men vil vi være med i den bedre halvdel så skal vi vinde langt største delen af vores hjemmekampe - fortet skal genopbygges.

Men ny målmand, nyt forsvar....og RFC er bare et bund solidt hold.
              Håber på sejr - men lever nok med et X

Comment

Så er vi i gang :)

Comment

Piiiiis!

Comment

Skulason fortsætter sin dumme boldtab på midten!!!

Comment

Hahaha :D Det minder sgu helt om gamle dage!

Comment

Ja det lignede jo lidt noget vi har set før... Suk... 0-1

Og Skula følger op med en fejl...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Dårlig start.....tegner ikke godt for vores nye forsvars konstellation

Comment

Love it :) Så viser min elskede rabundus klub sit niveau. Emil Larsen med et fieldgoal i dem ene ende og så amatørbanden i forsvaret der ikke magter at markere.....omfg serie 5 markeringer.

Comment

Beskriv... Er uden tv dækning ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg fucking vidste det... Vi får prygl idag...
                                Og det eneste positive må vel være at vi snart bruger nogle af de overskuds millioner på vigtige positioner

Comment

Working...
                                X