Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen til FC Groningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Det er mærkeligt at OB ikke har meldt noget ud endnu. Er det fordi de vil præsentere hans afløser i samme øjeblik. ;-)
    Tænkte det samme. Det er i hvert fald underligt, at der ikke er sket noget på OB.dk, nu hvor det er officielt i FC Gronningen.

    Comment


      #62
      Tænker at deres sportschef har haft øje på Høegh der tidligere har været på landsholdet og spillet godt i efteråret og enten tager fejl af de to eller tænker at det må være same same med u-bold, OBtalentet osv 😀
      Er det ene god nok til Basel er den anden god nok til os..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
        Stop dig selv altså. Først tuder du over, at en journalist bliver kaldt noget så harmløst som fordrukken for "at gøre sit arbejde", og så kalder du to af vores spillere for havenisse og mongole (hvilket du i min verden er velkommen til) for at gøre deres arbejde. Congrats, hypocrite of the year!

        Topic: KL er starter, har spillet på samtlige u-landshold, er ung, har en lang kontrakt, og vi har ikke en direkte afløser, som KN er tilfreds med, klar i kulissen = To-tre mio. er IMO horribelt købmandskab!
        Jeg stopper mig selv og giver dig i øvrigt ret! Det er horribelt arbejde af Jesper Hansen!
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Det var dog ondskabsfuldt og modbydeligt skrevet om nogle mennesker, der bare gør deres job. Har du hørt om injurier? Og sjovt nok er andre kilder enige i deres gæt på beløbet.

          Det vil heller ikke undre mig, at han ikke er solgt for mere. Jeg er bange for, at det har været nødvendigt for at kunne forstærke sig på andre pladser. Desværre åbner det et gigantisk hul i forsvaret, hvor boldmongolen Lasse Nielsen nu skal ned og agere spilstation. Uha, og så med uhyggeligt ringe Diara som backup. Jeg kan lige se den lille havenisse skulle ind i midterforsvaret mod Duncan eller Cornelius.

          Det skriger til himlen, at OB IKKE har penge til de ønskede forstærkninger. Ellers ville AK jo også allerede have spillet sine første kampe i OB. Nu mangler der sikkert penge til en god målmand, og der mangler også penge til en god midtbanespiller. Så rykker problemet bare videre til en anden position på banen, når man sælger sine profiler billigt for at fylde andre huller ud.

          Emil Larsen ryger med garanti for 2 millioner, selvom han er blomstret voldsomt op under Kent Nielsen, og hvis Brøndby eller FCK ringer og spørger til Falk, koster han næppe mere end 4-5 millioner.

          Jesper Hansen holder udsalg, og samtidig skal alle vores indkøb være billige og helst fra minimum en division lavere end Superligaen. Det er simpelthen så sølle!
          Hvis en påstand kan bevises, så er den ikke injurierende. Man må godt kalde en tyv en tyveknægt, hvis han er det.

          Comment


            #65
            Kunne man ikke forestille sig i åbnede en tråd specifik til den diskussion, således at vi der ikke gider læse om jeres mudderkast men istedet faktisk kunne læse om KL når vi åbnede denne tråd med nye posts
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
              Kunne man ikke forestille sig i åbnede en tråd specifik til den diskussion, således at vi der ikke gider læse om jeres mudderkast men istedet faktisk kunne læse om KL når vi åbnede denne tråd med nye posts
              Meget gerne. Jeg er blevet bedt om at holde min kæft, så det gør jeg. Også hvis nogen åbner en ny tråd til diskussionen. Slut herfra.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Okay, jeg må give mig. Quereshi fra EB, der sædvanligvis er meget velinformeret, skriver på twitter, at hans hollandske kilder også siger ca. 3-400.000 euro (2.2-2.9 mil). Jeg synes det er lavt for en spiller fra vores start-11er, men det er vel deromkring Kaspers værdi ligger, hvis vi skal være nøgterne.
                2-3 millioner synes jeg ikke er nok. Han havde potentiale til at udvikle sig og blive en profil i superligaen. Til den tid vil hans pris være +10 mio. Hvis vi ikke holder på spillere som Kasper, så får vi ingen store transfere. Det er da bedre at holde på spillerne i længere tid og sælge dem når de har udviklet sig mere til + 10, end at sælge unge spillere med masser af potentiale for hvad der svarer til en årsløn for vores dyreste spillere.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
                  2-3 millioner synes jeg ikke er nok. Han havde potentiale til at udvikle sig og blive en profil i superligaen. Til den tid vil hans pris være +10 mio. Hvis vi ikke holder på spillere som Kasper, så får vi ingen store transfere. Det er da bedre at holde på spillerne i længere tid og sælge dem når de har udviklet sig mere til + 10, end at sælge unge spillere med masser af potentiale for hvad der svarer til en årsløn for vores dyreste spillere.
                  Kan man ikke forestille sig at vi får et engangsbeløb på 2-3 mio nu også bliver der måske betalt tilsvarende af over x antal måneder, derudover kan der være andre klausuler inde over handlen som gør den lukrativ for os!?

                  Evt. noget præstationbaseret og mulig %'er af et videresalg?

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                    Det er mærkeligt at OB ikke har meldt noget ud endnu. Er det fordi de vil præsentere hans afløser i samme øjeblik. ;-)
                    Der er godt nok stille, og de har ikke givet et eneste interview indtil nu, jeg tror de arbejder på noget.

                    Comment


                      #70
                      De var også først med Toppel til BIF...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #71
                        Synes Kasper Larsen har set svag ud i flere situationer så er da ikke ulykkelig...

                        Men så mangler vi da en ny center forsvar ...

                        Comment


                          #72
                          Jeg havde nu et godt øje til Kasper Larsen. Han har ikke set for god ud i starten af sæsonen, men hans topniveau er klasse! Jeg håber da vi har fået indlagt et par klausuler i salget til Groningen.. Men når det er sagt, med Kaspers nuværende niveau, er han bestemt ikke uerstattelig. Det bliver et par spændende dage vi går i møde - Jeg er helt overbevist om at de har gang i en ny tilgang i disse timer.

                          Comment


                            #73
                            Den positive vinkel på denne historie kan jo være, at JH nu er nødsaget til at hente en ny og forhåbentligt bedre CF´er. Rigtig mange af os har (med rette) kritiseret KLs indsats i de første 4 kampe. Han har godt været negativt involveret i en del af modstanderens mål. Så på en eller anden måde kan det her jo ende med at være en fordel. Spørgsmålet er så: ham JH finde en bedre? Men det er omsonst at slagte ham før han har vist hvad han duer til i denne specifikke sag!

                            Comment


                              #74
                              Nu er det officielt på OB.dk:

                              http://www.ob.dk/artikel/kasper-lars...groningen.aspx

                              Desværre ikke noget nyt om en ny spiller. Det er godt nok en tyndt centerforsvar, som vi har lige nu.

                              Comment


                                #75
                                Selvom OB sælger en forsvarsspiller, der er startet inde i de første fire Superliga-kampe i sæsonen, betyder det ikke, at klubben skal have en decideret afløser i dette transfervindue.

                                - Vi leder fortsat efter en målmand, der skal kunne konkurrere med de andre, og bare fordi vi sælger en spiller, betyder det ikke, at de penge skal bruges på en ny spiller.

                                Tar' du pis på mig ?!

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ved-afloeserne

                                Comment

                                Working...
                                X