Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen til FC Groningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Jeg er helt med på at bashe spillere, trænere og sportschefer - dog uden at man beskylder dem for at være lystmordere, fordrukne eller fuldbyrdede voldtægtsmænd, men uanset hvor lidt jeg bryder mig om de københavnske journalisters leflen for FCK og Brøndby, kunne jeg aldrig finde på at kalde dem den slags. De er trods alt bare iagttagere af spillet, som får en løn, fordi nogen vil betale for deres indsats.

    Man kan mene, hvad man vil, men jeg synes godt nok ikke, at man kan kalde nogle mennesker for fordrukne sportsjournalister, der hiver ting ud af røven.

    P.S. jeg synes faktisk, at der er en meget fin dækning af OB, så jeg forstår slet ikke alt det hate. Ret det dog med Tørnes, Kryger og Jesper Hansen! ;)
    Er fordrukne virkelig i samme kategori som lystmordere og fuldbyrdede voldtægtsmænd? Jeg skal da godt nok til at passe på jeg ikke får en tår vin for meget i ny og næ så.
    Og mener du seriøst, at det er bedre som fan at rette galden mod nyindkøbte spillere (Tørnes) end mod journalister, som man efterhånden har et mange-årigt kendskab til? Jeg er selvfølgelig med på, at det kan være mere sårende for LR, da han muligvis indimellem kigger med herinde og skriver nyheder ud fra de løse rygter, der præsenteres, men alligevel.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Jeg er helt med på at bashe spillere, trænere og sportschefer - dog uden at man beskylder dem for at være lystmordere, fordrukne eller fuldbyrdede voldtægtsmænd, men uanset hvor lidt jeg bryder mig om de københavnske journalisters leflen for FCK og Brøndby, kunne jeg aldrig finde på at kalde dem den slags. De er trods alt bare iagttagere af spillet, som får en løn, fordi nogen vil betale for deres indsats.

      Man kan mene, hvad man vil, men jeg synes godt nok ikke, at man kan kalde nogle mennesker for fordrukne sportsjournalister, der hiver ting ud af røven.

      P.S. jeg synes faktisk, at der er en meget fin dækning af OB, så jeg forstår slet ikke alt det hate. Ret det dog med Tørnes, Kryger og Jesper Hansen! ;)
      Med det niveau du lægger for dagen i din kritk af Jesper Hansen, ville jeg klappe hesten inden jeg gik ud og kritiserede andres måde at debattere på...

      Men lad os lukke den her, inden vi spammer tråden helt til.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Med det niveau du lægger for dagen i din kritk af Jesper Hansen, ville jeg klappe hesten inden jeg gik ud og kritiserede andres måde at debattere på...

        Men lad os lukke den her, inden vi spammer rygtetråden helt til.
        Smart måde at få det sidste ord på :D Der er forskel på at kritisere og beskylde nogen for at være et eller andet grimt. Jesper Hansen skal høre for meget, ja, men fra min side skal han trods alt ikke finde sig i at blive kaldt fordrukken.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Smart måde at få det sidste ord på :D Der er forskel på at kritisere og beskylde nogen for at være et eller andet grimt. Jesper Hansen skal høre for meget, ja, men fra min side skal han trods alt ikke finde sig i at blive kaldt fordrukken.
          Well, lad os bare sige, at jeg nok ikke ville tabe en evt. injuriesag...
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Er fordrukne virkelig i samme kategori som lystmordere og fuldbyrdede voldtægtsmænd? Jeg skal da godt nok til at passe på jeg ikke får en tår vin for meget i ny og næ så.
            Og mener du seriøst, at det er bedre som fan at rette galden mod nyindkøbte spillere (Tørnes) end mod journalister, som man efterhånden har et mange-årigt kendskab til? Jeg er selvfølgelig med på, at det kan være mere sårende for LR, da han muligvis indimellem kigger med herinde og skriver nyheder ud fra de løse rygter, der præsenteres, men alligevel.
            Nej, jeg mener naturligvis ikke seriøst, at man skal rette galden mod Tørnes. Manden kan jo trods alt ikke gøre for, at nogen har fået den vanvittige ide at give ham penge for at spille - tilmed i Lars Høghs trøjenummer (som burde have været fredet!).

            Og bliver det mere okay at komme med injurierende udtalelser, fordi man har et mange-årigt kendskab til nogen? Jeg synes sgu heller ikke altid, at dækningen er LIGE god, men den har generelt et højt niveau, og jeg forstår slet ikke, hvorfor så mange herinde hader den lokale dækning, men den må jo kunne fås bedre andre steder. Måske i københavneraviserne? (yeah, right ..)
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Nej, jeg mener naturligvis ikke seriøst, at man skal rette galden mod Tørnes. Manden kan jo trods alt ikke gøre for, at nogen har fået den vanvittige ide at give ham penge for at spille - tilmed i Lars Høghs trøjenummer (som burde have været fredet!).

              Og bliver det mere okay at komme med injurierende udtalelser, fordi man har et mange-årigt kendskab til nogen? Jeg synes sgu heller ikke altid, at dækningen er LIGE god, men den har generelt et højt niveau, og jeg forstår slet ikke, hvorfor så mange herinde hader den lokale dækning, men den må jo kunne fås bedre andre steder. Måske i københavneraviserne? (yeah, right ..)
              Jeg synes dækningen af OB i Stiften er under al kritik. Det er ren nyheds-telegramdækning. K.Larsen-historien er første gang i meget lang tid, at de har været først med en OB-historie. Deres videoer er ofte en sludder for en sladder, og der er en meget lidt kritisk tilgang til ledelse og trænere. Jeg synes ærlig talt godt man kan forvente et højere niveau fra en af de få aviser i Danmark der kører med overskud. Dækningen af OB i Tipsbladet er langt mere detaljeret og dybdegående, f.eks.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #52
                Så er det officielt

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg synes dækningen af OB i Stiften er under al kritik. Det er ren nyheds-telegramdækning. K.Larsen-historien er første gang i meget lang tid, at de har været først med en OB-historie. Deres videoer er ofte en sludder for en sladder, og der er en meget lidt kritisk tilgang til ledelse og trænere. Jeg synes ærlig talt godt man kan forvente et højere niveau fra en af de få aviser i Danmark der kører med overskud. Dækningen af OB i Tipsbladet er langt mere detaljeret og dybdegående, f.eks.
                  Kunne ikke være mere enig, dækningen af OB fra Fyens side er lettere skandaløs, og jeg vil våge den påstand, at gennemsnitsdebatøren herinde, kan lire noget lignende af. Jeg har faktisk følt mig dummere, hver gang jeg har set en af hjemmevideoerne med Abildtrup og Rasmussen, og jeg har godt nok svært ved at forstå, hvis nogle føler sig oplyst af, at de taler om OB og den kommende modstander, på et kønsløst og overfladisk niveau. Tipsbladet er som du siger meget mere hands on og bringer noget der faktisk gemmer på lidt indhold.

                  Prøv at se det her korte interview f.eks. Er det en medarbejder fra TV-Glad de har headhuntet?

                  http://www.fyens.dk/sport/OB-Elleve-...rtikel/2763560

                  Comment


                    #54
                    http://www.fcgroningen.nl/home/nieuw...en-en-reijnen/

                    Nu snakker jeg ikke hollandsk, men det ser ud til de har offentliggjort det. :-)

                    Comment


                      #55
                      Fyens stifttidende og i særdeleshed Leif Rasmussen repræsenterer noget af det ringeste sportsjounalistik der eksisterer! Det gælder i særdeleshed når emnet er Odense Boldklub.
                      Det er ingen hemmelighed at specielt Leif Rasmussen har skabt sig adskillige fjender i de øverste dele af OB, eller han derfor er blevet afskåret diverse kilder og historier. Dette medførte i lang tid at Leif Rasmussens eneste kilder til hvad der skete i OB var dette forum eller bold.dk - Leif Rasmussen har siden kvitteret ved at blive pigesur og i en lang årrække fyre den ene kritik artikel eller kæmpe transfer and af, efter den den - og det med det ene formål at irriterer eller pisse på OB og klubbens fans.

                      At folk herinde kalder fyens stifttidendes dækning af OB ringe og skandaløs er deres egen skyld og en situation de har sat sig selv i!
                      Når specielt Leif Rasmussen kaldes ud adskillige gange, så er det fordi manden er en smålig pigesur mand der har brændt sine egne broer og nu er pissed over de ikke bliver bygget for gratis.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                        Fyens stifttidende og i særdeleshed Leif Rasmussen repræsenterer noget af det ringeste sportsjounalistik der eksisterer! Det gælder i særdeleshed når emnet er Odense Boldklub.
                        Det er ingen hemmelighed at specielt Leif Rasmussen har skabt sig adskillige fjender i de øverste dele af OB, eller han derfor er blevet afskåret diverse kilder og historier. Dette medførte i lang tid at Leif Rasmussens eneste kilder til hvad der skete i OB var dette forum eller bold.dk - Leif Rasmussen har siden kvitteret ved at blive pigesur og i en lang årrække fyre den ene kritik artikel eller kæmpe transfer and af, efter den den - og det med det ene formål at irriterer eller pisse på OB og klubbens fans.

                        At folk herinde kalder fyens stifttidendes dækning af OB ringe og skandaløs er deres egen skyld og en situation de har sat sig selv i!
                        Når specielt Leif Rasmussen kaldes ud adskillige gange, så er det fordi manden er en smålig pigesur mand der har brændt sine egne broer og nu er pissed over de ikke bliver bygget for gratis.
                        Det er underligt, hvis FS kilder er så ringe, at de først kalder Tørnes-signingen og senere Kasper Larsen-salget.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Det var dog ondskabsfuldt og modbydeligt skrevet om nogle mennesker, der bare gør deres job. Har du hørt om injurier? Og sjovt nok er andre kilder enige i deres gæt på beløbet.

                          Det vil heller ikke undre mig, at han ikke er solgt for mere. Jeg er bange for, at det har været nødvendigt for at kunne forstærke sig på andre pladser. Desværre åbner det et gigantisk hul i forsvaret, hvor boldmongolen Lasse Nielsen nu skal ned og agere spilstation. Uha, og så med uhyggeligt ringe Diara som backup. Jeg kan lige se den lille havenisse skulle ind i midterforsvaret mod Duncan eller Cornelius.

                          Det skriger til himlen, at OB IKKE har penge til de ønskede forstærkninger. Ellers ville AK jo også allerede have spillet sine første kampe i OB. Nu mangler der sikkert penge til en god målmand, og der mangler også penge til en god midtbanespiller. Så rykker problemet bare videre til en anden position på banen, når man sælger sine profiler billigt for at fylde andre huller ud.

                          Emil Larsen ryger med garanti for 2 millioner, selvom han er blomstret voldsomt op under Kent Nielsen, og hvis Brøndby eller FCK ringer og spørger til Falk, koster han næppe mere end 4-5 millioner.

                          Jesper Hansen holder udsalg, og samtidig skal alle vores indkøb være billige og helst fra minimum en division lavere end Superligaen. Det er simpelthen så sølle!
                          Stop dig selv altså. Først tuder du over, at en journalist bliver kaldt noget så harmløst som fordrukken for "at gøre sit arbejde", og så kalder du to af vores spillere for havenisse og mongole (hvilket du i min verden er velkommen til) for at gøre deres arbejde. Congrats, hypocrite of the year!

                          Topic: KL er starter, har spillet på samtlige u-landshold, er ung, har en lang kontrakt, og vi har ikke en direkte afløser, som KN er tilfreds med, klar i kulissen = To-tre mio. er IMO horribelt købmandskab!

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Det er underligt, hvis FS kilder er så ringe, at de først kalder Tørnes-signingen og senere Kasper Larsen-salget.
                            Siger bare hvordan tingene har været - det betyder ikke at de ikke kan ændre sig.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg synes dækningen af OB i Stiften er under al kritik. Det er ren nyheds-telegramdækning. K.Larsen-historien er første gang i meget lang tid, at de har været først med en OB-historie. Deres videoer er ofte en sludder for en sladder, og der er en meget lidt kritisk tilgang til ledelse og trænere. Jeg synes ærlig talt godt man kan forvente et højere niveau fra en af de få aviser i Danmark der kører med overskud. Dækningen af OB i Tipsbladet er langt mere detaljeret og dybdegående, f.eks.
                              Jeg er helt enig i dit syn på deres dækning af OB. Der er godt nok meeeeeeget langt imellem nogle former for analyser eller kommentarer på tingenes gang i OB. Det er meget sløjt. Noget af det eneste jeg har moret mig med at læse er deres OB-Navne rubrikker. Der er ofte nogle sjove betragtninger om personerne i og omkring klubben og kampene.

                              Ret skal dog være ret så var de vel først med Festersen-historien (og Tørnes) og jeg mener også, der har været nogle andre de seneste år. Det virker trods alt som om de har bare lidt kilder i klubben. Det kan selvfølgelig også være helt med overlæg fra klubbens side da det jo klart er en fordel for dem at være på god fod med den lokale avis.

                              Comment


                                #60
                                Det er mærkeligt at OB ikke har meldt noget ud endnu. Er det fordi de vil præsentere hans afløser i samme øjeblik. ;-)

                                Comment

                                Working...
                                X