Forhåbentlig maksimalt for denne sæson og som reserve for set det primære valg som enten kommer senere eller til nytår
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Tørnæs
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægPINLIGT, OB!! Hvorfor smide kulturmanden og udmærkede Toppel på porten til gengæld for en latterligt ringe Brøndbymand? Når man alligevel ikke har råd eller kan få fat i en ordentligt målmand, kan man da lige så godt beholde den rigtige klubmand.
Tørnes er ELENDIG med elendig på og endnu mere elendig lagt oven på. FØJ! Han kommer til at konkurrere med Martin S. Jensen og Ulrik Lind om at være den ringeste målmand i OB's historie i det nye årtusinde. Og så er jeg ligeglad med, at han er hentet som en nødløsning.
Helt 100 alvorligt: Lars Høgh ville være bedre at have på kassen nu - 15 år efter hans pension - end Michael Tørnes.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægNår man vil bygge et nyt koncept op med Kent Nielsen, så kræver det at den målmand, man har stående nede i buret kan bruge sine fødder. Det kan Mads Toppel ikke, og det kommer han aldrig til. Derfor signede OB Michael Falkesgaard, som er lysår bedre med fødderne end Toppel. Hatten af for, at hvis man gør noget, så gør man det fuldt ud. At Falkesgaard så ryger ind i en skade på seks måneder, det var der ingen, som kunne have forudset. Tørnæs bliver kun en midlertidig løsning. Det ved alle, jo.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægNår man vil bygge et nyt koncept op med Kent Nielsen, så kræver det at den målmand, man har stående nede i buret kan bruge sine fødder. Det kan Mads Toppel ikke, og det kommer han aldrig til. Derfor signede OB Michael Falkesgaard, som er lysår bedre med fødderne end Toppel. Hatten af for, at hvis man gør noget, så gør man det fuldt ud. At Falkesgaard så ryger ind i en skade på seks måneder, det var der ingen, som kunne have forudset. Tørnæs bliver kun en midlertidig løsning. Det ved alle, jo.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Det eneste jeg tænker på nu, er hvor tidligt jeg kan gå i seng og så stadigvæk sove til i morgen. Hvis den kontrakt er længere end et år, så kan i nemt spotte mig til Randers kampen, så står jeg nemlig med et kæmpe banner, hvor der står, Mads Toppel <3. Jeg tør slet ikke at tænke på, hvis de giver ham en tre-fire år, så bliver jeg nok nød til at lade mig frivilligt indlægge...
Comment
-
"Det forventes, at Michael Tørnes bliver hentet ind som førstekeeper foran unge Casper Radza, og derfor debuterer han formentlig allerede på fredag mod Randers FC."
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/ob-goer-det-igen-henter-tidligere-broendby-keeper/5683860
Ved ikke hvor den del er opstået henne, det stod ikke på Fyns.dk...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg"Det forventes, at Michael Tørnes bliver hentet ind som førstekeeper foran unge Casper Radza, og derfor debuterer han formentlig allerede på fredag mod Randers FC."
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/ob-goer-det-igen-henter-tidligere-broendby-keeper/5683860
Ved ikke hvor den del er opstået henne, det stod ikke på Fyns.dk...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægMon ikke bare de skriver første keeper, fordi der i øjeblikket kun er de to. Jeg bliver loco, hvis vi skal køre en sæson igennem med Tørnes som førstekeeper.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlægHold nu op, ingen havde da regnet med at MF ville gå i stykker vel. Jeezz...
Er da overhovedet ikke i tvivl om at MT var blevet tilbudt en bedre aftale hvis det lå i kortene at han skulle være nr. 2, men det ville man jo have Razda til at være, eller en der skulle komme ind sidst i vinduet. Nu er Tøsne hentet fordi vi ikke med så kort varsel kan finde den nye 1. keeper.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlægHold nu op, ingen havde da regnet med at MF ville gå i stykker vel. Jeezz...
Er da overhovedet ikke i tvivl om at MT var blevet tilbudt en bedre aftale hvis det lå i kortene at han skulle være nr. 2, men det ville man jo have Razda til at være, eller en der skulle komme ind sidst i vinduet. Nu er Tøsne hentet fordi vi ikke med så kort varsel kan finde den nye 1. keeper.
Nu blev det så en skade, men en skade kan da lige så godt opstå som et gennembrud eller en fiasko kan det... Og i forvejen leder vi endda efter en keeper på, må vi formode, minimum Falkesgaards niveau... samt vi nærmer os 11. time...
Så skal vi fa*** ikke stå med røven i vandskorpen her midt i August!!!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
Kan godt læse hvad JH siger, men vælger ikke at ligge noget i det - indtil videre. Der SKAL ske mere på posten inden vinduet lukker.
Og velkommen til Michael.
Comment
Comment