Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg er ved føle mig ret sikker på at Fester , Lund og AK var Kent's ønsker og lige så snart JH skal finde spillere på egen hånd så ender vi op med det ene flop efter det andet . JH magter imo på ingen måde opgaven i OB mht at handle spillere . Få nu taget de beføjelser fra ham og lad ham rode med noget han bare har en smule evner til , eller få ham returneret til Horsens .
    De tre eksempler er uden tvivl navne, som Jesper Hansen ALDRIG ville have fundet frem til selv. Han havde uden tvivl fundet noget superelendigt i stedet. Jeg kan på mange måder godt lide Jesper Hansen, og han er nok dygtig til sine egne sager, men han bør ikke købe spillere selv uden at tale med trænerne først.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      De tre eksempler er uden tvivl navne, som Jesper Hansen ALDRIG ville have fundet frem til selv. Han havde uden tvivl fundet noget superelendigt i stedet. Jeg kan på mange måder godt lide Jesper Hansen, og han er nok dygtig til sine egne sager, men han bør ikke købe spillere selv uden at tale med trænerne først.
      Jeg har ærligt talt svært ved at se hvad JH er dygtig til , okay han har plomberet cacaoautomaten og kommet af med et af historiens største fejlkøb i OB ( JC ) samt N'Koum hvilket han skal have kredit for selv uden jeg kender til hvad det kostede .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        I får da hidset hinanden godt op i to (Magge og StateTrooper)
        IMO er Falkesgaard en fin signing, og så kan man så diskutere om Tørnes er en løsning hvis han rent faktisk skal have nogle (mange?) kampe mens Falkesgaard er skadet.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg har ærligt talt svært ved at se hvad JH er dygtig til , okay han har plomberet cacaoautomaten og kommet af med et af historiens største fejlkøb i OB ( JC ) samt N'Koum hvilket han skal have kredit for selv uden jeg kender til hvad det kostede .
          Jeg har ikke hørt et præcist tal, men jeg hørte det var dyrt som i dyrt at slippe af med N'Koum, så der får han ikke noget credit herfra.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Jeg har ikke hørt et præcist tal, men jeg hørte det var dyrt som i dyrt at slippe af med N'Koum, så der får han ikke noget credit herfra.
            Ellers var N'Koum vel blevet resten af kontraktperioden, til den fulde løn.

            Comment


              #96
              Falkesgaard er ikke klar før til foråret, så spørgsmålet er om Tørnes har kvaliteten til at stå resten af efteråret.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Falkesgaard er ikke klar før til foråret, så spørgsmålet er om Tørnes har kvaliteten til at stå resten af efteråret.
                Vi må se hvad det ender med. Jeg tænker dog, at man rimelig hurtigt var klar over, at den ikke var god med Falkesgaard og derfor har man taget Tørnes ind på prøve. Hvis man skriver med ham tror jeg det bliver indtil vinter eller måske til næste sommer - og så tror jeg også man henter en ny "1. målmand" ind nu.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Vi må se hvad det ender med. Jeg tænker dog, at man rimelig hurtigt var klar over, at den ikke var god med Falkesgaard og derfor har man taget Tørnes ind på prøve. Hvis man skriver med ham tror jeg det bliver indtil vinter eller måske til næste sommer - og så tror jeg også man henter en ny "1. målmand" ind nu.
                  Ja, det kunne være en fin løsning.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                    Falkesgaard er ikke klar før til foråret, så spørgsmålet er om Tørnes har kvaliteten til at stå resten af efteråret.
                    Ja og om han har fysikken...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      Ellers var N'Koum vel blevet resten af kontraktperioden, til den fulde løn.
                      Ja, han havde ikke travlt med at komme væk med den løn han fik. Jeg siger heller ikke, at det var dårligt af Jesper Hansen, jeg siger bare at hvem som helst på dette forum kunne have gjort det samme.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Ja og om han har fysikken...
                        Jeg vil blive meget overrasket hvis vi ikke har tre kampklare målmænd i 1.holdstruppen når vinduet lukker. Og hvis vi kun henter en ny ind kan jeg ikke forestille mig det bliver Tørnes.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Ellers var N'Koum vel blevet resten af kontraktperioden, til den fulde løn.
                          nope....han havde 4 år, præcis som Momo
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Jeg vil blive meget overrasket hvis vi ikke har tre kampklare målmænd i 1.holdstruppen når vinduet lukker. Og hvis vi kun henter en ny ind kan jeg ikke forestille mig det bliver Tørnes.
                            Jeg skal ikke kunne sige det, pt. har vi jo kun en enkelt... Jeg gætter på vi har 2 klar, og den ene bliver Radza...

                            ... men nu gik den så også på om han holder resten af efteråret, og jeg husker Tørnes som en med en del problemer med især knæ...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              I får da hidset hinanden godt op i to (Magge og StateTrooper)
                              IMO er Falkesgaard en fin signing, og så kan man så diskutere om Tørnes er en løsning hvis han rent faktisk skal have nogle (mange?) kampe mens Falkesgaard er skadet.
                              Jeg har svært ved at se fidusen ved Falkesgaard, men jeg kan jo bliver overrasket. Han virker i mine øjne for lille. Ville jeg som angriber hellere komme løbende mod Arek på en friløber? Nej tak. Og ja, Lars Høgh var også lille, men det hører altså til undtagelserne, at små målmænd er gode. Spørg bare i Århus ..

                              Næh, det er simpelthen for ringe, at OB ikke kan præsentere en klassemålmand, men det er åbenbart en tendens i Danmark/Europa, at der er langt mellem de gode målmænd i disse år. Jeg havde dog gerne set Wiland i OB, men det var åbenbart helt urealistisk. Så hellere hente Tørnæs, som jeg ærligt talt ikke synes har niveau til mere end 2. division eller bunden af første.

                              I en klub med stærk scouting havde Tørnæs aldrig været et tema. Der havde man enten haft den ny keeper klar i kulissen (fx Rønnow i Brøndby) eller haft 2-3 prescoutede emner, som man var i stand til at hente.

                              I Jesper Hansens logik er det åbenbart sådan lidt .. "Ups .. Vi mangler en målmand, så jeg må hellere finde en et eller andet sted ".. Sådan handlede jeg også i CM 97/98, men det burde sgu ikke kunne foregå sådan i virkeligheden og i en klub, der vil være en del af toppen.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Jeg kan tydeligt huske Tørnes fra Brøndby-tiden. Han er ikke nogen specielt god målmand. Falkesgaard slog ham af i den mest kritiske sæson BIF har haft siden 80erne. Det siger vel alt...

                                Jeg ville til hver en tid hellere have Mikkelsen fra FCV eller Fæste fra Vejle, frem for Tørnes, og der er ikke nogen af de to, der sætter mit pis i kog.

                                Vores forsvar er sårbart lige nu. Jeg vil mene, at man må bide i det sure æble, og så hente den målmand der kan forstærke os umiddelbart. En Jesper Hansen, eller tilsvarende niveau.

                                Man kan evt., hvis pengepungen strammer, financiere det ved at lade AK blive i AAB frem til vinter, hvis vi ikke får solgt Falk eller Emil. Vi mangler ikke angribere lige nu.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X