Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Men hvem skal sidde på bænken, hvis der en skade som for eksempel lige nu?
    Ham der de låner fra tåsinge. Han er sikkert ikke så dyr

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Siger du det for Radzas skyld eller for holdet? For jeg er ikke sikker på din løsning er god for nogen af parterne på nuværende tidspunkt.

      MvH ChrisOB
      Jeg hører nu også til dem der synes, at Radza skal have chancen. Jeg ville ihvertfald ikke være nervøs for at lade ham få chancen hvis alternativet er Tørnes. Hvad skete der egentlig med drømmen om at få Thomas Sørensen retur. En rutineret mand, der kunne lære fra sig og som kunne skabe ro.....?

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
        Jeg hører nu også til dem der synes, at Radza skal have chancen. Jeg ville ihvertfald ikke være nervøs for at lade ham få chancen hvis alternativet er Tørnes. Hvad skete der egentlig med drømmen om at få Thomas Sørensen retur. En rutineret mand, der kunne lære fra sig og som kunne skabe ro.....?
        Well han skal vidst lige cykle USA tynd resten af denne måned, og vi er selvsagt lidt i mangel nu afhængigt af falkegaards status. Og så er der selvfølgelig spørgsmålet om hans evner. Har han nogle tilbage?

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
          Jeg hører nu også til dem der synes, at Radza skal have chancen. Jeg ville ihvertfald ikke være nervøs for at lade ham få chancen hvis alternativet er Tørnes. Hvad skete der egentlig med drømmen om at få Thomas Sørensen retur. En rutineret mand, der kunne lære fra sig og som kunne skabe ro.....?
          Det er et følelsesmæssigt argument, hvis du spørger mig. Har du et sportsligt argument for det? Ung uprøvet, har dårlige reservekampe i bagagen...

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #80
            Tørnæs kontrakt coming in

            3....
            2....
            1....

            Comment


              #81
              Thomas Sørensen, stop nu, det giver jo ingen mening. Anders Lindegaard stop nu, det er ønsketænkning.
              Når man kigger på Tørnæs, ønsker man måske at bruge flere penge på at købe AK fri, og så satse på at Falke er hurtigt tilbage.. Nu er TM også lejet ud til Vejle.
              Lado sælges nok, eller kontrakten ophæves. JBL lejes også nok ud, han er ikke i nærheden af holdet lige nu.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Thomas Sørensen, stop nu, det giver jo ingen mening. Anders Lindegaard stop nu, det er ønsketænkning.
                Når man kigger på Tørnæs, ønsker man måske at bruge flere penge på at købe AK fri, og så satse på at Falke er hurtigt tilbage.. Nu er TM også lejet ud til Vejle.
                Lado sælges nok, eller kontrakten ophæves. JBL lejes også nok ud, han er ikke i nærheden af holdet lige nu.
                Ja tak. Nu har vi sovset nostalgisk nok rundt i TS og AL. Kommer ikke til at ske.

                Tørnes. Havde godt nok håbet på noget andet. Han er ikke særlig god og så kunnen vi lige så godt have beholdt Toppel imo.
                Sker det, håber jeg det bliver på verdens korteste kontrakt.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #83
                  http://www.bold.dk/nyt/hjk-dansker-s...-gammel-rekord

                  Comment


                    #84
                    Og alligevel blev der ikke forlænget???????????????

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og alligevel blev der ikke forlænget???????????????
                      Han blev åbenbart skadet i HJK og i Sandefjord var han ikke imponerende, hvis man skal tro VG.no og deres ratings.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #86
                        Bredal roser Tørnæs

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...efter-testkamp

                        Comment


                          #87
                          At OB er i gang med at hente Tørnæs viser desværre for mig, at hele snakken omkring den forbedrede økonomi baserer sig på en yderst varm luft.

                          Han er ikke god nok til en bundklub, og han burde slet ikke være god nok til OB. Det er pinligt, at OB ikke er i stand til at hente en klassekeeper (og førsteholdsmålmand) i en anden klub. Hvorfor kan man ikke købe en eller anden god svensker eller sådan noget? Fandme nej om jeg gider se en Lasse Kryger-kopi i målet for OB!
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            At OB er i gang med at hente Tørnæs viser desværre for mig, at hele snakken omkring den forbedrede økonomi baserer sig på en yderst varm luft.

                            Han er ikke god nok til en bundklub, og han burde slet ikke være god nok til OB. Det er pinligt, at OB ikke er i stand til at hente en klassekeeper (og førsteholdsmålmand) i en anden klub. Hvorfor kan man ikke købe en eller anden god svensker eller sådan noget? Fandme nej om jeg gider se en Lasse Kryger-kopi i målet for OB!

                            Bliver det til kontrakt på over 4 uger med Tørnæs så ryger mit JH barometer ned med 2 point .

                            Skandaløst at skulle bygge et hold op med ambitioner om tilbagevenden til toppen med 2 reservekeepere og en reserve for reserverne , hvoraf ingen af de 3 på nogen måde stråler af kommende klassekeeper .
                            Bevares Falke kan vel blive en ganske habil målmand på linje med det vi havde i Toppel , måske marginalt bedre .
                            Last edited by Magge; 11-08-2015, 10:16.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              At OB er i gang med at hente Tørnæs viser desværre for mig, at hele snakken omkring den forbedrede økonomi baserer sig på en yderst varm luft.

                              Han er ikke god nok til en bundklub, og han burde slet ikke være god nok til OB. Det er pinligt, at OB ikke er i stand til at hente en klassekeeper (og førsteholdsmålmand) i en anden klub. Hvorfor kan man ikke købe en eller anden god svensker eller sådan noget? Fandme nej om jeg gider se en Lasse Kryger-kopi i målet for OB!
                              Jeg er ved føle mig ret sikker på at Fester , Lund og AK var Kent's ønsker og lige så snart JH skal finde spillere på egen hånd så ender vi op med det ene flop efter det andet . JH magter imo på ingen måde opgaven i OB mht at handle spillere . Få nu taget de beføjelser fra ham og lad ham rode med noget han bare har en smule evner til , eller få ham returneret til Horsens .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Bliver det til kontrakt på over 4 uger med Tørnæs så ryger mit JH barometer ned med 2 point .

                                Skandaløst at skulle bygge et hold op med ambitioner om tilbagevenden tip toppen med 2 reservekeepere og en reserve for reserverne , hvoraf ingen af de 3 på nogen måde stråler af kommende klassekeeper .
                                Bevares Falke kan vel blive en ganske habil målmamd på linje med det vi havde i Toppel , måske marginalt bedre .
                                Enig. Ordet "skandaløst" er helt rigtigt brugt her. Det er så vanvittigt, at det ikke kan lade sig gøre at finde en hæderlig målmand i hele Europa. Selv en Matt Jordan ville jo virke som en stjerne i disse fattige keepertider.

                                Men det siger også noget om, hvor rystende lavt niveauet er blandt målmænd i Danmark i disse år. For 10 år siden havde bundholdene nærmest bedre målmænd end i top 5 i dag. Det havde været SÅ nemt at finde en god målmand nu, hvis niveauet var det samme. Selv i 1. division kunne man finde gode målmænd, som sagtens kunne blive profiler i Superligaen. I dag er 1. division i mine øjne støvsuget for alt, hvad der ligner kvalitet.

                                Men hvorfor kan vi så ikke finde en god mand i Allsvenskan? Føj, det er rystende ringe. Lars Høgh må græde, når han går hjem fra en træning. Så ELENDIGE er målmændene i dag.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X