Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det viser vel ganske godt, at ambitionerne/pengene ikke er særligt store...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #17
      Skogseid og Zohore fik 5 måneder i vinters... Ruud fik 4 sidste sommer...

      Tørnes får vel 4 måneder eller 4 år...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Det viser vel ganske godt, at ambitionerne/pengene ikke er særligt store...
        Ambitioner: Så længe der ikke er skrevet med ham afventer jeg lige denne. Nok mere et spørgsmål hvem man kunne få til klubben på 0,5
        Penge: Håber stadig at man gemmer lidt til sidst i vinduet. Vi burde stadig være i transfer plus

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Skogseid og Zohore fik 5 måneder i vinters... Ruud fik 4 sidste sommer...

          Tørnes får vel 4 måneder eller 4 år...
          Okay. Kan jo blive løsningen da Falkesgaard ikke lyder til at blive klar. Håber på 4 måneder. Så kan vi hente JH billigere til vinter

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
            Hvis det er for efteråret for at se Falkesgaard an som 1 valg er det måske en god ide med Tørnæs. Men ellers nej tak.
            Lige nu er der alt for stor usikkerhed omkring niveauet, for vores sidste skanse. Det er ikke godt nok, der skal ikke være tvivl om hvem der er 1.keeper.

            At hente Tørnæs er ikke et step up, det er hamrende uambitiøst. Det kunne ligne JH endnu engang, at springe over hvor gærdet er lavest.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              Lige nu er der alt for stor usikkerhed omkring niveauet, for vores sidste skanse. Det er ikke godt nok, der skal ikke være tvivl om hvem der er 1.keeper.

              At hente Tørnæs er ikke et step up, det er hamrende uambitiøst. Det kunne ligne JH endnu engang, at springe over hvor gærdet er lavest.
              Det bliver forsvaret nok heller ikke mere sikkert af

              Comment


                #22
                Kan ikke lade være med at tænke på scenariet hvis Toppel ikke var hentet af BIF...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Okay. Kan jo blive løsningen da Falkesgaard ikke lyder til at blive klar. Håber på 4 måneder. Så kan vi hente JH billigere til vinter
                  Håber på 4 uger , kan leve med 4 mdr . Længere end det giver negativt udsving på JH barometeret og vil skrige af manglende ambitioner og elendigt arbejde af JH .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Tørnæs er ikke nogen klasse keeper, det kan vi sagtens blive enige om. Men jeg synes egentlig det er meget godt, hvis vi henter ham. Falkesgaard får lidt konkurence, men han vil stadig være 1. valg. Som jeg ser det, er det mere den centrale midtbane og det centrale forsvar der halter. Selvom Falkesgaard har lavet fejl, så synes jeg der er et potientiale i ham. Han er en habil superliga keeper, og han har fremtiden foran sig. Sats på unge spillere, var det ikke det vi gerne vil have? Det ville lugte af Poul Hansen signings, hvis vi hentede Jesper Hansen, som formentlig er en dyr dreng og ikke specielt meget bedre end Falkesgaard. Lindegaard ville self være drømmesigningen, men det er urealistisk i denne omgang. Giv Falkesgaard denne sæson, er sikker på han nok skal vise sig som en god keeper. Selvom han har lavet noget store fejl mod Hobro og AGF, så skal man også huske på han spiller for det hold der tillade flest skud i mod sig. Han har allerede haft flere gode redninger og vist sig utrolig god til at holde på bolden.

                    Kan sku rigtig godt lide dette nye unge OB, det er sku sympatisk og noget mere rigtigt over det. Kan godt se os ende i toppen, hvis vi giver de unge drenge ro og opbakning, i stedet for at kræve dyre intetsigende indkøb.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Tørnæs er ikke nogen klasse keeper, det kan vi sagtens blive enige om. Men jeg synes egentlig det er meget godt, hvis vi henter ham. Falkesgaard får lidt konkurence, men han vil stadig være 1. valg. Som jeg ser det, er det mere den centrale midtbane og det centrale forsvar der halter. Selvom Falkesgaard har lavet fejl, så synes jeg der er et potientiale i ham. Han er en habil superliga keeper, og han har fremtiden foran sig. Sats på unge spillere, var det ikke det vi gerne vil have? Det ville lugte af Poul Hansen signings, hvis vi hentede Jesper Hansen, som formentlig er en dyr dreng og ikke specielt meget bedre end Falkesgaard. Lindegaard ville self være drømmesigningen, men det er urealistisk i denne omgang. Giv Falkesgaard denne sæson, er sikker på han nok skal vise sig som en god keeper. Selvom han har lavet noget store fejl mod Hobro og AGF, så skal man også huske på han spiller for det hold der tillade flest skud i mod sig. Han har allerede haft flere gode redninger og vist sig utrolig god til at holde på bolden.

                      Kan sku rigtig godt lide dette nye unge OB, det er sku sympatisk og noget mere rigtigt over det. Kan godt se os ende i toppen, hvis vi giver de unge drenge ro og opbakning, i stedet for at kræve dyre intetsigende indkøb.
                      Hvis jeg så bare var sikker på at grunden til vi kigger på billige målmænd var for at gemme pengene til CM og CF..
                      Men er sgu stadig lidt skuffet hvis Ulla Tørnæs bliver signet

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Håber på 4 uger , kan leve med 4 mdr . Længere end det giver negativt udsving på JH barometeret og vil skrige af manglende ambitioner og elendigt arbejde af JH .
                        Ja det kunne godt ligne en nedjustering af JH barometeret hvis kontrakten bliver længere end 4 måneder

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja det kunne godt ligne en nedjustering af JH barometeret hvis kontrakten bliver længere end 4 måneder
                          hvis vi signer Tørnæs er det klassisk JH. Han reagere fremfor at agere....
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #28
                            Hvis Falke er skadet mellem 0 og 1 kamp og det kun er en kontrakt til nytår, så okay.

                            Ellers håber jeg Kent slår i bordet. Vi har den bedste offensiv i 3-4 år og så risikerer vi at pisse det væk på det her stunt.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Hvis Falke er skadet mellem 0 og 1 kamp og det kun er en kontrakt til nytår, så okay.

                              Ellers håber jeg Kent slår i bordet. Vi har den bedste offensiv i 3-4 år og så risikerer vi at pisse det væk på det her stunt.
                              Syntes nu at vi er begyndt på det allerede med den ikke eksisterende midtbane vi har

                              Comment


                                #30
                                Medmindre der er tale om en kort kontrakt og at pengene istedet skal bruges til kvalitetsindkøb til både midterforsvar og kreativ midtbanespiller, så er det IKKE godkendt. Så er vi blevet stukket blår i øjnene omkring opjusteringer af budget. Alt andet end lige, så må der være et solidt overskud på transfersiden i dette vindue. Sammenholdt med de føromtalte opjusteringer, så mener jeg ikke at JH kan spise os af med det nuværende setup. Og da slet ikke med Tørnæs.....Jesus Christ....

                                Comment

                                Working...
                                X