Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lidt fra Tørnæs

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ed-falkesgaard

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      "OB regner med at tilknytte en ny målmand, inden transfervinduet lukker, og dermed kan Michael Tørnes se frem til hårdere konkurrence på træningsbanen i Ådalen."

      Er det et gæt fra journalistens side - eller hvad?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        "OB regner med at tilknytte en ny målmand, inden transfervinduet lukker, og dermed kan Michael Tørnes se frem til hårdere konkurrence på træningsbanen i Ådalen."

        Er det et gæt fra journalistens side - eller hvad?
        Mon ikke at journalisten har udladt det af JH's mumlen når snakken falder på transfers

        Comment


          Er der nogen der ved hvad der er sket med den kære Tørnes?
          Syntes ikke der florerer rygter om hvor eller hvad eller lign om ham

          Comment


            Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
            Er der nogen der ved hvad der er sket med den kære Tørnes?
            Syntes ikke der florerer rygter om hvor eller hvad eller lign om ham
            Tja. Har ikke hørt noget. Men når man ikke er i truppen og heller ikke kommer med i truppen til en reservekamp kan man vel godt udlede at han er færdig i OB.

            Comment


              Umiddelbart tænker jeg at han bare har trukket det korteste strå. Men hvis nogen kender til andet, så correct me if i'm wrong :)

              Comment


                Syntes bare det er underligt at der intet høres om ham. Selv Falkesgaard hører man markant mere om/fra

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tja. Har ikke hørt noget. Men når man ikke er i truppen og heller ikke kommer med i truppen til en reservekamp kan man vel godt udlede at han er færdig i OB.
                  En klassisk Jesper Hansen. Køb en elendig spiller i ren panik, find noget bedre og smid det gamle køb væk. Sådan har Jesper Hansen formøblet millioner og atter millioner af OB-kroner.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    En klassisk Jesper Hansen. Køb en elendig spiller i ren panik, find noget bedre og smid det gamle køb væk. Sådan har Jesper Hansen formøblet millioner og atter millioner af OB-kroner.
                    Men det ville da også være sindsygt hvis han lavede en MeM, RF eller AK hver gang.
                    Men nu fik vi så Tørnes gratis, og jeg er rimelig sikker på at han et billigere bekendtskab end Koval.

                    Comment


                      Tænker da klart at han er købt til en reserves løn. Den slags "Journey men" har vi haft mange af på keeper posten i tidens løb.

                      Som jeg tidligere har skrevet herinde så har Tørnæs lidt af mange småskader i opstarten. Hans krop var generelt slidt af de hårde baner. Om det stadig er tilfældet ved jeg ikke...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Men det ville da også være sindsygt hvis han lavede en MeM, RF eller AK hver gang.
                        Men nu fik vi så Tørnes gratis, og jeg er rimelig sikker på at han et billigere bekendtskab end Koval.
                        Nej, nej: Det var elendigt købmandskab at skaffe en billig back-up målmand, da Falkesgaard får en skade. Elendigt. Det er milllioner JH har smidt ud på ham, simpelthen. Rent vanvid. Du må ikke begå den fejl at forsvare JH, der er skyld i al ondskab og vanvid i verden.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Nej, nej: Det var elendigt købmandskab at skaffe en billig back-up målmand, da Falkesgaard får en skade. Elendigt. Det er milllioner JH har smidt ud på ham, simpelthen. Rent vanvid. Du må ikke begå den fejl at forsvare JH, der er skyld i al ondskab og vanvid i verden.
                          Er den dér indbildte, overdrevne, stråmandsagtige smøre det eneste, du har på arsenalet hver gang, du føler der bliver gået bare en smule hårdt til JH?

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Er den dér indbildte, overdrevne, stråmandsagtige smøre det eneste, du har på arsenalet hver gang, du føler der bliver gået bare en smule hårdt til JH?

                            MvH ChrisOB
                            Det er da mere end på sin plads, når der skrives så latterligt som at Jesper Hansen har hældt store summer penge ud af klubben ved at hente en hurtig, kort backup for en skadet 1. keeper.

                            Enkelte indlæg herinde - ingen nævnt, ingen glemt - giver mig mistanke om at JH har haft gang i de enkeltes debattørers koner. Så ensidige og unuancerede indlæg ville jeg forvente i kommentarsporet til en facebook-debat om flygtninge, men det overrasker mig når velformulerede og umiddelbart intelligente mennesker falder i fælden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Det er da mere end på sin plads, når der skrives så latterligt som at Jesper Hansen har hældt store summer penge ud af klubben ved at hente en hurtig, kort backup for en skadet 1. keeper.

                              Enkelte indlæg herinde - ingen nævnt, ingen glemt - giver mig mistanke om at JH har haft gang i de enkeltes debattørers koner. Så ensidige og unuancerede indlæg ville jeg forvente i kommentarsporet til en facebook-debat om flygtninge, men det overrasker mig når velformulerede og umiddelbart intelligente mennesker falder i fælden.
                              Det har ikke strefet dig at han ikke mente Tørnæs alene , da han skrev at der var ødslet millioner ud på dårlige indkøb ?


                              Selvom der er rettet gevaldigt op mht indkøb så er der stadig smidt en del penge efter dårlige/unødige indkøb .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Det er da mere end på sin plads, når der skrives så latterligt som at Jesper Hansen har hældt store summer penge ud af klubben ved at hente en hurtig, kort backup for en skadet 1. keeper.

                                Enkelte indlæg herinde - ingen nævnt, ingen glemt - giver mig mistanke om at JH har haft gang i de enkeltes debattørers koner. Så ensidige og unuancerede indlæg ville jeg forvente i kommentarsporet til en facebook-debat om flygtninge, men det overrasker mig når velformulerede og umiddelbart intelligente mennesker falder i fælden.
                                Et intelligent menneske (og nixcha) som dig burde da kunne indse, at der er ingen, der har skrevet at JH har ødsler millioner væk på en enkelt målmand. Og dit indlæg udstråler den samme misforståede arrogante "high ground" på denne diskussion, som jeg synes ikke klæder intelligente mennesker, som dig.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X