Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Tørnæs
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Er det et gæt fra journalistens side - eller hvad?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg"OB regner med at tilknytte en ny målmand, inden transfervinduet lukker, og dermed kan Michael Tørnes se frem til hårdere konkurrence på træningsbanen i Ådalen."
Er det et gæt fra journalistens side - eller hvad?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlægEr der nogen der ved hvad der er sket med den kære Tørnes?
Syntes ikke der florerer rygter om hvor eller hvad eller lign om ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTja. Har ikke hørt noget. Men når man ikke er i truppen og heller ikke kommer med i truppen til en reservekamp kan man vel godt udlede at han er færdig i OB.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægEn klassisk Jesper Hansen. Køb en elendig spiller i ren panik, find noget bedre og smid det gamle køb væk. Sådan har Jesper Hansen formøblet millioner og atter millioner af OB-kroner.
Men nu fik vi så Tørnes gratis, og jeg er rimelig sikker på at han et billigere bekendtskab end Koval.
Comment
-
Tænker da klart at han er købt til en reserves løn. Den slags "Journey men" har vi haft mange af på keeper posten i tidens løb.
Som jeg tidligere har skrevet herinde så har Tørnæs lidt af mange småskader i opstarten. Hans krop var generelt slidt af de hårde baner. Om det stadig er tilfældet ved jeg ikke...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægMen det ville da også være sindsygt hvis han lavede en MeM, RF eller AK hver gang.
Men nu fik vi så Tørnes gratis, og jeg er rimelig sikker på at han et billigere bekendtskab end Koval.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNej, nej: Det var elendigt købmandskab at skaffe en billig back-up målmand, da Falkesgaard får en skade. Elendigt. Det er milllioner JH har smidt ud på ham, simpelthen. Rent vanvid. Du må ikke begå den fejl at forsvare JH, der er skyld i al ondskab og vanvid i verden.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEr den dér indbildte, overdrevne, stråmandsagtige smøre det eneste, du har på arsenalet hver gang, du føler der bliver gået bare en smule hårdt til JH?
MvH ChrisOB
Enkelte indlæg herinde - ingen nævnt, ingen glemt - giver mig mistanke om at JH har haft gang i de enkeltes debattørers koner. Så ensidige og unuancerede indlæg ville jeg forvente i kommentarsporet til en facebook-debat om flygtninge, men det overrasker mig når velformulerede og umiddelbart intelligente mennesker falder i fælden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet er da mere end på sin plads, når der skrives så latterligt som at Jesper Hansen har hældt store summer penge ud af klubben ved at hente en hurtig, kort backup for en skadet 1. keeper.
Enkelte indlæg herinde - ingen nævnt, ingen glemt - giver mig mistanke om at JH har haft gang i de enkeltes debattørers koner. Så ensidige og unuancerede indlæg ville jeg forvente i kommentarsporet til en facebook-debat om flygtninge, men det overrasker mig når velformulerede og umiddelbart intelligente mennesker falder i fælden.
Selvom der er rettet gevaldigt op mht indkøb så er der stadig smidt en del penge efter dårlige/unødige indkøb .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet er da mere end på sin plads, når der skrives så latterligt som at Jesper Hansen har hældt store summer penge ud af klubben ved at hente en hurtig, kort backup for en skadet 1. keeper.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment