Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til 3,5 år som jeg har spået tidligere og han bliver præsenteret i morgen

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...s-tirsdag-i-ob
    Det kan vidst ikke gøres meget bedre. Er godt nok spændt på at se hvilken forfatning han er i.
    ​​​​​
    ​​​​​

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lyder til 3,5 år som jeg har spået tidligere og han bliver præsenteret i morgen

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...s-tirsdag-i-ob

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvis muligheden opstår bør man gøre det og rydde op til sommer. Vi mangler klasse spillere. Så er det den sportslige ledelses problem at få ryddet op og finde pengene.
    Men er da med på at der skal være plads til Fenger og Hylle også. Med det system vi spiller nu er 6-7 offensivspillere vel passende
    Enig, men så er der kun 4 tilbage i start 11, og nogle fra start 11 bliver reserver.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Okay, der gik lidt under 1,5 år...

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Jeg synes det lugter af mange millioner umiddelbart. Hvis man endelig skal sælge ham, finder vi vel ikke en bedre destination ift økonomi?

    Han er tilbage om 1,5 år når han er træt af varmen
    Okay, der gik lidt under 1,5 år...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Bump. Gør den bare lige klar på side 1

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg er på sin vis ikke uenig i at han vil være en klar forstærkning og jeg er da helt enig i at Lieder-købet var skammeligt ift. at være den direkte erstatning til Bash.
    Situationen er bare for bøvlet til at jeg synes det vil give mening. Lieder, jebali, Svendsen og sabbi er nok alle lønførende offensivprofiler, som ikke er i høj kurs på transfermarkedet. Allerede her er vi jo for mange ift. at vi har to fine talenter i Hylle og Fenger samt en lejet islænding og nissen. Skal der bare være lidt hold i strategien om at få flere talenter i spil på førsteholdet, så nytter det jo ikke at supplere op. Så risikere vi jo at ende i en ny Roy Carroll, hvor vi måske på ganske kort sigt får lidt mere klasse, men at en spiller som Fenger stryger videre uden vi får en krone for ham. Det synes jeg både vil være ærgerligt og forkert, selvom jeg holder rigtig meget af Kadrii og vil være træt af at se ham i superligaen for en anden klub.
    Hvis muligheden opstår bør man gøre det og rydde op til sommer. Vi mangler klasse spillere. Så er det den sportslige ledelses problem at få ryddet op og finde pengene.
    Men er da med på at der skal være plads til Fenger og Hylle også. Med det system vi spiller nu er 6-7 offensivspillere vel passende

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg er på sin vis ikke uenig i at han vil være en klar forstærkning og jeg er da helt enig i at Lieder-købet var skammeligt ift. at være den direkte erstatning til Bash.
    Situationen er bare for bøvlet til at jeg synes det vil give mening. Lieder, jebali, Svendsen og sabbi er nok alle lønførende offensivprofiler, som ikke er i høj kurs på transfermarkedet. Allerede her er vi jo for mange ift. at vi har to fine talenter i Hylle og Fenger samt en lejet islænding og nissen. Skal der bare være lidt hold i strategien om at få flere talenter i spil på førsteholdet, så nytter det jo ikke at supplere op. Så risikere vi jo at ende i en ny Roy Carroll, hvor vi måske på ganske kort sigt får lidt mere klasse, men at en spiller som Fenger stryger videre uden vi får en krone for ham. Det synes jeg både vil være ærgerligt og forkert, selvom jeg holder rigtig meget af Kadrii og vil være træt af at se ham i superligaen for en anden klub.
    Jeg er enig med dig på den led, at jeg ikke synes det giver mening at hente Bashkim og så ikke gøre andet i det her vindue. Hvis Bashkim skal hentes, skal der gøres plads til ham, og det betyder for mig nok at både Jebali og Lieder skal ud, og så skal der findes en kantspiller i stedet for, som godt kan være en yngre spiller der måske ikke er lige til startopstillingen, givet at Sander skal afsted igen i det her vindue.

    Men kan man få Bashkim synes jeg også, at man bør forsøge at få det til at lade sig gøre, så længe lønrammerne ikke bliver totalt sprængte, og så skal der gøres plads til, at dem der står klar bag Bashkim, som selvfølgelig bliver åbenlys starter i angrebet, skal være folk som Fenger og Hylle. Det giver mening for mig.

    Og når du skriver, at "Skal der bare være lidt hold i strategien om at få flere talenter i spil på førsteholdet", så tror jeg, at man overvurderer hvor strategisk man arbejder i OB og hvor vigtigt det er for dem. Det er formentligt bare noget der siger og antyder, fordi at de ikke har noget bedre og mere konkret at sige, ligesom når man snakker om, at strategien skal være at "træne hårdere". Når man ikke har bedre varer på hylderne, så er det nok fristende at forsøge sig med nogle af dem der er lettest at sælge, og her er talentudvikling jo den mest oplagte. Virkeligheden lige nu er nok, at OBs talentudvikling ikke rigtigt kan bære at skulle levere mange flere spilleminutter til Superligaholdet, med mindre at man altså sænker de kortsigtede sportslige målsætninger. Og det ser jeg ingen tegn på kommer til at ske.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Meget uenig. Kadrii er den bedste angriber vi har haft i OB meget længe og han tilførte vores spil en ekstra dimension.
    Når man har mulighed for at tilføre kvalitetsspillere skal man gøre det. Også selvom man har en ung som Fenger. Ellers kommer vi ikke fremad

    Det er spillere som Lieder der skal undgåes og ikke stå i vejen for Fenger fx. Det har intet med nostalgi at gøre. Kun sund fornuft IMO
    Jeg er på sin vis ikke uenig i at han vil være en klar forstærkning og jeg er da helt enig i at Lieder-købet var skammeligt ift. at være den direkte erstatning til Bash.
    Situationen er bare for bøvlet til at jeg synes det vil give mening. Lieder, jebali, Svendsen og sabbi er nok alle lønførende offensivprofiler, som ikke er i høj kurs på transfermarkedet. Allerede her er vi jo for mange ift. at vi har to fine talenter i Hylle og Fenger samt en lejet islænding og nissen. Skal der bare være lidt hold i strategien om at få flere talenter i spil på førsteholdet, så nytter det jo ikke at supplere op. Så risikere vi jo at ende i en ny Roy Carroll, hvor vi måske på ganske kort sigt får lidt mere klasse, men at en spiller som Fenger stryger videre uden vi får en krone for ham. Det synes jeg både vil være ærgerligt og forkert, selvom jeg holder rigtig meget af Kadrii og vil være træt af at se ham i superligaen for en anden klub.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Meget enig hele vejen men der er jo også spørgsmålet om hvorvidt Kadrii vil kunne se noget sportsligt perspektiv i at komme til OB hvis der er muligheder som sønderjydske eller AGF?
    SdJ burde vi nemt kunne overgå i det spil. Men ved sgutte med de hvii. Tror stadig at Aab er dem der kommer til at hente ham/prøve

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Meget uenig. Kadrii er den bedste angriber vi har haft i OB meget længe og han tilførte vores spil en ekstra dimension.
    Når man har mulighed for at tilføre kvalitetsspillere skal man gøre det. Også selvom man har en ung som Fenger. Ellers kommer vi ikke fremad

    Det er spillere som Lieder der skal undgåes og ikke stå i vejen for Fenger fx. Det har intet med nostalgi at gøre. Kun sund fornuft IMO
    Meget enig hele vejen men der er jo også spørgsmålet om hvorvidt Kadrii vil kunne se noget sportsligt perspektiv i at komme til OB hvis der er muligheder som sønderjydske eller AGF?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det giver bare ingen mening at sætte unge angribere som nissen og specielt Fenger bag rækken for at please nostalgikerne.
    Så skal det lykkedes at sælge både Svendsen, jebali og måske endda Lieder, men det er jo urealistisk.
    Jeg tror også AaB er et godt bud på en ny arbejdsgiver. Tror faktisk også Nordsjælland kunne hitte på noget. De mangler en rutineret kraft efter salget
    ​a​​​​​f Ryegaard, selvom de måske ikke er helt samme type, så bruges han jo ofte som falsk 9'er, men de kunne vel i virkeligheden have bedre af en med lidt flere mål i støvlerne.

    Uanset hvad synes jeg ikke man kan klandre OB for ikke at handle på en Kadrii. Havde han været en super dygtig back eller midtbane var det en anden snak, men angribere har vi og tilmed et par unge og spændende af slagsen.
    ​​​
    Meget uenig. Kadrii er den bedste angriber vi har haft i OB meget længe og han tilførte vores spil en ekstra dimension.
    Når man har mulighed for at tilføre kvalitetsspillere skal man gøre det. Også selvom man har en ung som Fenger. Ellers kommer vi ikke fremad

    Det er spillere som Lieder der skal undgåes og ikke stå i vejen for Fenger fx. Det har intet med nostalgi at gøre. Kun sund fornuft IMO

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Jeg sidder med nøjagtig samme tanke. Hvis Bashkim havner i en anden dansk klub, så har man i OB ikke gjort sit arbejde godt nok. Thorborg kan vel se værdien i at hente Bash tilbage ? Jeg er i tvivl om Hemmingsen kan.
    Det giver bare ingen mening at sætte unge angribere som nissen og specielt Fenger bag rækken for at please nostalgikerne.
    Så skal det lykkedes at sælge både Svendsen, jebali og måske endda Lieder, men det er jo urealistisk.
    Jeg tror også AaB er et godt bud på en ny arbejdsgiver. Tror faktisk også Nordsjælland kunne hitte på noget. De mangler en rutineret kraft efter salget
    ​a​​​​​f Ryegaard, selvom de måske ikke er helt samme type, så bruges han jo ofte som falsk 9'er, men de kunne vel i virkeligheden have bedre af en med lidt flere mål i støvlerne.

    Uanset hvad synes jeg ikke man kan klandre OB for ikke at handle på en Kadrii. Havde han været en super dygtig back eller midtbane var det en anden snak, men angribere har vi og tilmed et par unge og spændende af slagsen.
    ​​​

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi har godt nok mange angribere pt. Nøjagtig samme scenarie da man ikke hentede Høegh i sommers..
    Prisen kan selvfølgelig også blive et issue mm man kunne leje 1/2 år
    Spørgsmålet er vel også, hvor meget han kan bidrage med på et 1/2 års leje, hvis han ikke er i kampform (Tror måske han er udladt af deres trup, da han var skadet, da de skulle registrere spillere for sæsonen).

    Som du selv nævner, har vi mange angribere, som burde være klar til et slutspil. Ville elske at se BK tilbage på stadion, men meget i tvivl om, hvad han kan bidrage med i øjeblikket

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi har godt nok mange angribere pt. Nøjagtig samme scenarie da man ikke hentede Høegh i sommers..
    Prisen kan selvfølgelig også blive et issue mm man kunne leje 1/2 år
    Nej der skal noget ud. Og det kræver mere end en dygtig sportschef, at sælge de varer vi har på hylderne. Lieder F.eks hænger vi på til kontraktudløb. Den frækje er at sælge Jebali, og frikøbe Bash. Men magter OB det ?

    Leave a comment:

Working...
X