Jeg skriver verdens største sviner til klubben, hvis Bashkim kommer i kamp søndag, og efterfølgende må udgå med en skade. De skal ikke sende ham i kamp før han er 110 procent klar, er han det, er han selvfølgelig velkommen (og savnet) på banen. Jeg kan slet ikke overskue en situation a la Rasmus Falk, da han fik fem minutter mod Brøndby for blot at gøre skaden værre.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bashkim Kadrii
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg skriver verdens største sviner til klubben, hvis Bashkim kommer i kamp søndag, og efterfølgende må udgå med en skade. De skal ikke sende ham i kamp før han er 110 procent klar, er han det, er han selvfølgelig velkommen (og savnet) på banen. Jeg kan slet ikke overskue en situation a la Rasmus Falk, da han fik fem minutter mod Brøndby for blot at gøre skaden værre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægSå blev han vist heller ikke sparket mere ned. Han vrider i knæet under en (løbe)duel.Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægC.Poulsen er et svin. Men at give ham skylden for Kadriis solo-uheld, er måske i overkanten...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jOB Se indlægsad lige ud for, han har rigtig godt fat meget tydelig, desværre er dommer placeret bagved.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægSå blev han vist heller ikke sparket mere ned. Han vrider i knæet under en (løbe)duel.Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlægEller uheldig. Så var han sikkert ikke blevet skadet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror han er med. Just a hunch..
han får garanteret også 15-20 min. Tænk på en opløftende stemning det vil give på stadion til sådan en vigtig kamp der bare SKAL vindesStop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
Comment