Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Uden en reserveliga er der jo kun 1 måde at komme i kampform på. Og den starter nok mod AGF eller Horsens
    Enig. Mon ikke han får en tyve minutters tid allerede på søndag?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Enig. Mon ikke han får en tyve minutters tid allerede på søndag?
      Det håber jeg bestemt han er klar til

      Ellers må man håbe at OB arrangerer noget lign som BIF/FCK
      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-i-testkamp/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Uden en reserveliga er der jo kun 1 måde at komme i kampform på. Og den starter nok mod AGF eller Horsens
        Det er vel rigtigt. Ser ham gerne lidt i hver af de første kampe. Torsdag og søndag er jo også lidt hårdt - især i dette vejr.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Nogen der kan gengive fra denne?

          https://fyens.dk/artikel/ob-s-bashki...ham-langt-mere

          Bash åbner op om scoringskrisen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Nogen der kan gengive fra denne?

            https://fyens.dk/artikel/ob-s-bashki...ham-langt-mere

            Bash åbner op om scoringskrisen
            Han er naturligvis bekymret over at han ikke har scoret på flere af sine chancer. Dog er han endnu mere bekymret over at der ikke bliver kreeret flere chancer og at relationerne ikke sidder bedre end de gør. Så reflekterer han lidt over om det er dårligdom eller uheld, lovpriser træneren og teamet omkring ham, og slutteligt siger han at spillerne (inklusive ham selv) bør kigge indad.

            Comment


              Bashkim om situationen:
              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...lortesituation

              Lyder ikke som AA er en "Kommunikator" og åbenbart spiller kommunikation desværre ikke en alt for stor rolle i Ådalen og skal helt ærligt sige at det er lidt bekymrende. Kommunikation er nøglen til mange ting og der har vi allerede Hemme som ,"skylder" så det er kan ikke begejstre mig:

              "Han og Andreas Alm har ikke nogen særlig dialog om, hvad Kadrii skal gøre for at komme tilbage i startopstillingen, som han har været ude af i de seneste tre OB-kampe.

              - Vi har ikke nogen speciel dialog omkring det. Jeg har ikke haft den helt dybe samtale med ham.

              - Det er sådan, at Andreas er. Det må jeg acceptere, og det er ikke sådan, at jeg savner en forklaring. Det er op til ham at sætte mig på bænken, og det er ikke noget, jeg kan styre. Det er hans valg.

              Har du spurgt efter en forklaring?
              - Nej."

              ​​​​​
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Ådalen *virker* til tider som et oldnordisk sted.

                Man kommer enormt langt med god mandskabspleje og og en følsomhed over for andet end taktik og transfers. Se på Hjulmand og Bo H. - to meget forskellige typer - og deres måde at lede på.

                Med forbehold for at jeg ikke ved noget om kommunikationen i Ådalen, og at BK også til tider - i hvert fald som yngre - kan udtale mindre kløgtige ting.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Bashkim om situationen:
                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...lortesituation

                  Lyder ikke som AA er en "Kommunikator" og åbenbart spiller kommunikation desværre ikke en alt for stor rolle i Ådalen og skal helt ærligt sige at det er lidt bekymrende. Kommunikation er nøglen til mange ting og der har vi allerede Hemme som ,"skylder" så det er kan ikke begejstre mig:

                  "Han og Andreas Alm har ikke nogen særlig dialog om, hvad Kadrii skal gøre for at komme tilbage i startopstillingen, som han har været ude af i de seneste tre OB-kampe.

                  - Vi har ikke nogen speciel dialog omkring det. Jeg har ikke haft den helt dybe samtale med ham.

                  - Det er sådan, at Andreas er. Det må jeg acceptere, og det er ikke sådan, at jeg savner en forklaring. Det er op til ham at sætte mig på bænken, og det er ikke noget, jeg kan styre. Det er hans valg.

                  Har du spurgt efter en forklaring?
                  - Nej."

                  ​​​​​
                  Det er ikke kun noget der sker i OB. Det sker de fleste steder. Bash har fået masser af chancer og må kæmpe sig tilbage på holdet.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                    Det er ikke kun noget der sker i OB. Det sker de fleste steder. Bash har fået masser af chancer og må kæmpe sig tilbage på holdet.
                    Det skulle jeg også lige til at skrive. Tænker dette sker i 95% af alle klubber. Ser ingen grund til at han skal have en samtale. Han ved det jo godt selv hvad han skal gøre. Hvis spillerne ønsker en forklaring kan de bare gå til ham selv. Det har jeg set flere gøre. Så får de en forklaring set fra hans position

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                      Det er ikke kun noget der sker i OB. Det sker de fleste steder. Bash har fået masser af chancer og må kæmpe sig tilbage på holdet.
                      Helt sikker skal han kæmpe sig tilbage.
                      Men "Det er sådan, at Andreas er." lyder som de undervurderer hvilken betydning god kommunikation har for successen.
                      Og mener ikke at "god kommunikation" betyder at pakke spillere i var. Men mangel af kommunikation er mest ensbetydende med "dårlig kommunikation".
                      Hvis du tager for eks. Klopp som en af verdens mest succesfuldes træner så er det ikke hans idé om modern fodbold og de taktiske finesser han finder. De er helt sikker fantastisk. Men faktisk fungerer det kun pga hans evner som kommunikator og motivationsmonster. Spillere tror på ham, hans ideer og sig selv, de "go til hell og back" for Klopp og deres egen tro på sig selv og successen. Og det skaber Klopp med kommunikation. Tag kun de to kampe mod Barca 2019. De tabte 3:0 i Barcelona og seks dage senere sandt Klopp hans hold på banen med en sikker tro at de kan komme videre. Han forklarede holdet helt simpel hvorfor de ville smide Barca ud af Champions League også med en 0:3 i bagagen på rykken: "Because ist's you." Det fungerer kun hvis du skaber tro på det du siger og det skabes med kommunikation.
                      Eller tag Mourinho som til dels revolutionerede fodbolden og træningsmetoder. Men han tabte den helt store success i de sidste år og tror det er fordi han tabte på kommunikationssiden. Som taktisk geni følgte spillere ham trods alle de ekstravagancer han viste, han var "the special one" men da successpiralen endte så lykkedes det åbenbart ikke mere til ham at sætte den nødvendige tro på ham i spillere og dermed udeblev vel successen. Så han blev mere og mere "the extravagant one" men ikke mere så meget den næste mystiske mirakeltræner.

                      Kommunikation er nøglen til succes. Og ville glæde mig hvis de bruger nøglen mere i Ådalen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Helt sikker skal han kæmpe sig tilbage.
                        Men "Det er sådan, at Andreas er." lyder som de undervurderer hvilken betydning god kommunikation har for successen.
                        Og mener ikke at "god kommunikation" betyder at pakke spillere i var. Men mangel af kommunikation er mest ensbetydende med "dårlig kommunikation".
                        Hvis du tager for eks. Klopp som en af verdens mest succesfuldes træner så er det ikke hans idé om modern fodbold og de taktiske finesser han finder. De er helt sikker fantastisk. Men faktisk fungerer det kun pga hans evner som kommunikator og motivationsmonster. Spillere tror på ham, hans ideer og sig selv, de "go til hell og back" for Klopp og deres egen tro på sig selv og successen. Og det skaber Klopp med kommunikation. Tag kun de to kampe mod Barca 2019. De tabte 3:0 i Barcelona og seks dage senere sandt Klopp hans hold på banen med en sikker tro at de kan komme videre. Han forklarede holdet helt simpel hvorfor de ville smide Barca ud af Champions League også med en 0:3 i bagagen på rykken: "Because ist's you." Det fungerer kun hvis du skaber tro på det du siger og det skabes med kommunikation.
                        Eller tag Mourinho som til dels revolutionerede fodbolden og træningsmetoder. Men han tabte den helt store success i de sidste år og tror det er fordi han tabte på kommunikationssiden. Som taktisk geni følgte spillere ham trods alle de ekstravagancer han viste, han var "the special one" men da successpiralen endte så lykkedes det åbenbart ikke mere til ham at sætte den nødvendige tro på ham i spillere og dermed udeblev vel successen. Så han blev mere og mere "the extravagant one" men ikke mere så meget den næste mystiske mirakeltræner.

                        Kommunikation er nøglen til succes. Og ville glæde mig hvis de bruger nøglen mere i Ådalen.
                        Fuldstændig enig. Super godt skrevet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det skulle jeg også lige til at skrive. Tænker dette sker i 95% af alle klubber. Ser ingen grund til at han skal have en samtale. Han ved det jo godt selv hvad han skal gøre. Hvis spillerne ønsker en forklaring kan de bare gå til ham selv. Det har jeg set flere gøre. Så får de en forklaring set fra hans position
                          Det var allerede fra stenalderen vores kommunikative evner som gjorde mennesker til den dominante spezie på vores planet. Og moderne virksomheder sætter helt klar på kommunikationsstrategier om at sikre eller øge successen eller rette processer når successen udebliver. Så forstår ikke hvorfor man ikke sætter mere focus på det i fodbolden.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Det var allerede fra stenalderen vores kommunikative evner som gjorde mennesker til den dominante spezie på vores planet. Og moderne virksomheder sætter helt klar på kommunikationsstrategier om at sikre eller øge successen eller rette processer når successen udebliver. Så forstår ikke hvorfor man ikke sætter mere focus på det i fodbolden.
                            Mon ikke AA`s metoder er et sted imellem. Jeg ser altså ingen grund til at holde et møde når det er så åbenlyst hvad problemet er.
                            Han scorer ikke mål som 9`er, er ikke super i presspillet, er lidt langsom, man kan ikke spille bolden op på ham og fylder intet i feltet.
                            Alle kan se problemet. Også Kadrii selv. Tror han vil få mere ud af at kigge indad i stedet for at småbrokke sig i medierne.

                            Kasper Larsen der imod kunne jeg evt godt forstå hvis han vil have en forklaring. Ikke fordi jeg er uenig i AA`s beslutning, men den beslutning er noget mere hårdfin end Kadrii/Fenger. AA`s dør står åben. De kan jo bare komme selv

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Mon ikke AA`s metoder er et sted imellem. Jeg ser altså ingen grund til at holde et møde når det er så åbenlyst hvad problemet er.
                              Han scorer ikke mål som 9`er, er ikke super i presspillet, er lidt langsom, man kan ikke spille bolden op på ham og fylder intet i feltet.
                              Alle kan se problemet. Også Kadrii selv. Tror han vil få mere ud af at kigge indad i stedet for at småbrokke sig i medierne.

                              Kasper Larsen der imod kunne jeg evt godt forstå hvis han vil have en forklaring. Ikke fordi jeg er uenig i AA`s beslutning, men den beslutning er noget mere hårdfin end Kadrii/Fenger. AA`s dør står åben. De kan jo bare komme selv
                              Ved selvfølgeligt ikke nok om at bedømme hvordan AA håndterer det. Synes bare som modern træner har man ikke kun brug for taktiske færdigheder men også for psykologiske og kommunikative. Fint med en åben dør, men det er kun én metode. Og forskellige mennesker/spiller fungerer ja ikke på den samme metode. Den ene kommer den anden skål måske hentes, den ene har brug for tiltale, den anden for direkt og klar kritik, den ene skal prikkes eller endda sættes i kulden om at sende et signal, den anden mere støttes, osv.. Bashkims udtalelser hentyder at AA bruger samtaler med spillere ikke alt for meget og hvis der er sådan så er det en af de vigtigste kommunikative metoder han bruger ikke aktiv.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Helt sikker skal han kæmpe sig tilbage.
                                Men "Det er sådan, at Andreas er." lyder som de undervurderer hvilken betydning god kommunikation har for successen.
                                Og mener ikke at "god kommunikation" betyder at pakke spillere i var. Men mangel af kommunikation er mest ensbetydende med "dårlig kommunikation".
                                Hvis du tager for eks. Klopp som en af verdens mest succesfuldes træner så er det ikke hans idé om modern fodbold og de taktiske finesser han finder. De er helt sikker fantastisk. Men faktisk fungerer det kun pga hans evner som kommunikator og motivationsmonster. Spillere tror på ham, hans ideer og sig selv, de "go til hell og back" for Klopp og deres egen tro på sig selv og successen. Og det skaber Klopp med kommunikation. Tag kun de to kampe mod Barca 2019. De tabte 3:0 i Barcelona og seks dage senere sandt Klopp hans hold på banen med en sikker tro at de kan komme videre. Han forklarede holdet helt simpel hvorfor de ville smide Barca ud af Champions League også med en 0:3 i bagagen på rykken: "Because ist's you." Det fungerer kun hvis du skaber tro på det du siger og det skabes med kommunikation.
                                Eller tag Mourinho som til dels revolutionerede fodbolden og træningsmetoder. Men han tabte den helt store success i de sidste år og tror det er fordi han tabte på kommunikationssiden. Som taktisk geni følgte spillere ham trods alle de ekstravagancer han viste, han var "the special one" men da successpiralen endte så lykkedes det åbenbart ikke mere til ham at sætte den nødvendige tro på ham i spillere og dermed udeblev vel successen. Så han blev mere og mere "the extravagant one" men ikke mere så meget den næste mystiske mirakeltræner.

                                Kommunikation er nøglen til succes. Og ville glæde mig hvis de bruger nøglen mere i Ådalen.
                                Man kan ganske rigtigt anerkende en træner som klopp. Bo H kan noget af det samme, som jeg forstår omtalen blandt flere af de spillere der har haft ham. Omvendt har vi også trænere som Troels Bech og Erik Rasmussen for hvem vi hører det samme, men hvor succesen er ligeså blandet som hos de fleste andre trænere.
                                Det er en svær balance, men lige i Kadrii's tilfælde siger han jo selv i interviewet at han ikke har brug for en forklaring. Desuden roste Kadrii selv Alm for at være en rigtig dygtig træner i interviewet, hvor han omtaler offensivens manglende synergi.
                                ​​​​​​Jeg tror Kadrii selv havde banket på Alms dør, hvis han havde følt det voldsomt uretfærdigt at han røg på bænken. Han er klog nok til at vide at han ikke har hvad der skal til lige nu, og jeg er ikke et sekund i tvivl om han inderst inde tæller ned til juleferien, hvor han med sin stædighed vil komme tilbage, ligesom han gjorde fra sine to skader, ligesom han gjorde i Randers fra sin mareridtstur til USA og ligesom han gjorde hos os efter en tilværelse som u19-spiller i FCK, og delvist også gjorde med 6 scoringer i nedrykningsspillet sidste sæson. Han har oplevet så meget modgang at det han oplever nu er vand ift. hvad han har oplevet tidligere, så jeg tror ikke vi skal bekymre os om at han ikke har fået en forklaring fra Alm. Det klogeste tror jeg er at lade Kadrii arbejde med sig selv og dem han sparer med i dagligdagen og så skal han nok vende tilbage i topform

                                Comment

                                Working...
                                X