Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bashkim Kadrii
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
De har reduceret antallet af udlændinge i denne sæson. Ved ikke om det har ramt BK
Bliver sgu ked af hvis en klub som Aab ligepludselig præsenterer Kadrii. Men det ville ikke undre mig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det lyder som det mest sandsynlige scenarie. Spændende at se om der sker noget med ham eller millioner er vigtigst
Bliver sgu ked af hvis en klub som Aab ligepludselig præsenterer Kadrii. Men det ville ikke undre mig817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Mon ikke SE også har fået mere at gøre med med den nye ejer ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Det er godt, jeg ikke har fået julefrokost i dag, for jeg får helt kvalme ved jeres indlæg og tanken om, at Bashkim ved tilbagekomst til DK skulle havne andre steder end i OB. Håber så meget I tager fejl.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Jeg sidder med nøjagtig samme tanke. Hvis Bashkim havner i en anden dansk klub, så har man i OB ikke gjort sit arbejde godt nok. Thorborg kan vel se værdien i at hente Bash tilbage ? Jeg er i tvivl om Hemmingsen kan.
Prisen kan selvfølgelig også blive et issue mm man kunne leje 1/2 år
Comment
-
Vi har godt nok mange angribere pt. Nøjagtig samme scenarie da man ikke hentede Høegh i sommers..
Prisen kan selvfølgelig også blive et issue mm man kunne leje 1/2 årOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Vi har godt nok mange angribere pt. Nøjagtig samme scenarie da man ikke hentede Høegh i sommers..
Prisen kan selvfølgelig også blive et issue mm man kunne leje 1/2 år
Som du selv nævner, har vi mange angribere, som burde være klar til et slutspil. Ville elske at se BK tilbage på stadion, men meget i tvivl om, hvad han kan bidrage med i øjeblikket
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Jeg sidder med nøjagtig samme tanke. Hvis Bashkim havner i en anden dansk klub, så har man i OB ikke gjort sit arbejde godt nok. Thorborg kan vel se værdien i at hente Bash tilbage ? Jeg er i tvivl om Hemmingsen kan.
Så skal det lykkedes at sælge både Svendsen, jebali og måske endda Lieder, men det er jo urealistisk.
Jeg tror også AaB er et godt bud på en ny arbejdsgiver. Tror faktisk også Nordsjælland kunne hitte på noget. De mangler en rutineret kraft efter salget
af Ryegaard, selvom de måske ikke er helt samme type, så bruges han jo ofte som falsk 9'er, men de kunne vel i virkeligheden have bedre af en med lidt flere mål i støvlerne.
Uanset hvad synes jeg ikke man kan klandre OB for ikke at handle på en Kadrii. Havde han været en super dygtig back eller midtbane var det en anden snak, men angribere har vi og tilmed et par unge og spændende af slagsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det giver bare ingen mening at sætte unge angribere som nissen og specielt Fenger bag rækken for at please nostalgikerne.
Så skal det lykkedes at sælge både Svendsen, jebali og måske endda Lieder, men det er jo urealistisk.
Jeg tror også AaB er et godt bud på en ny arbejdsgiver. Tror faktisk også Nordsjælland kunne hitte på noget. De mangler en rutineret kraft efter salget
af Ryegaard, selvom de måske ikke er helt samme type, så bruges han jo ofte som falsk 9'er, men de kunne vel i virkeligheden have bedre af en med lidt flere mål i støvlerne.
Uanset hvad synes jeg ikke man kan klandre OB for ikke at handle på en Kadrii. Havde han været en super dygtig back eller midtbane var det en anden snak, men angribere har vi og tilmed et par unge og spændende af slagsen.
Når man har mulighed for at tilføre kvalitetsspillere skal man gøre det. Også selvom man har en ung som Fenger. Ellers kommer vi ikke fremad
Det er spillere som Lieder der skal undgåes og ikke stå i vejen for Fenger fx. Det har intet med nostalgi at gøre. Kun sund fornuft IMO
- Likes 5
Comment
-
Meget uenig. Kadrii er den bedste angriber vi har haft i OB meget længe og han tilførte vores spil en ekstra dimension.
Når man har mulighed for at tilføre kvalitetsspillere skal man gøre det. Også selvom man har en ung som Fenger. Ellers kommer vi ikke fremad
Det er spillere som Lieder der skal undgåes og ikke stå i vejen for Fenger fx. Det har intet med nostalgi at gøre. Kun sund fornuft IMO817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Meget enig hele vejen men der er jo også spørgsmålet om hvorvidt Kadrii vil kunne se noget sportsligt perspektiv i at komme til OB hvis der er muligheder som sønderjydske eller AGF?
Comment
Comment