Ny bruger, første indlæg og man skal skabe en account hos tipya.com. Lugter som nogen vil rekruttere medlemmer/accounts...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Bashkim med sin første scoring for Al Fateh FC her til aften. Holdet kæmper med i bundstriden, men med en sejr i dagen kamp ryger de over stregen (måske på lånt tid). De fører pt. 2-1 med 10 min tilbage.
Bashkim med sin første scoring for Al Fateh FC her til aften. Holdet kæmper med i bundstriden, men med en sejr i dagen kamp ryger de over stregen (måske på lånt tid). De fører pt. 2-1 med 10 min tilbage.
Bash scorede igen idag. Tror han er ved at få gang i den dernede. Nu er de også over stregen.
Så kan den drøm nok også slukkes igen mht en hurtig retur
Bash scorede igen idag. Tror han er ved at få gang i den dernede. Nu er de også over stregen.
Så kan den drøm nok også slukkes igen mht en hurtig retur
Vi kan så håbe der er en ekstra bonus til OB og Baskim hvis klubben undgår nedrykning.
Trækker lige denne tråd frem. Måske har det været nævnt i en anden tråd, men kan ikke finde det eller huske det.
Er der nogen der ved noget om den gode Kadrii?
Han er slet ikke med i truppen i sin klub, er han lagtidsskadet eller ikke god nok....hvem ved noget?
Trækker lige denne tråd frem. Måske har det været nævnt i en anden tråd, men kan ikke finde det eller huske det.
Er der nogen der ved noget om den gode Kadrii?
Han er slet ikke med i truppen i sin klub, er han lagtidsskadet eller ikke god nok....hvem ved noget?
Jeg syntes at have læst at han bare ikke længere er udtaget til truppen. De har vel noget Max X antal udlændinge i truppen som gør at han er ude pt
Comment