Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg hører, at interessen er meget seriøs. Så Kadrii er her nok ikke meget længere. Medmindre han selv ikke har lyst.

    Comment


      En mand med to korsbåndsskader kan desværre nok ikke kaste helt vildt mange millioner af sig

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
        Jeg hører, at interessen er meget seriøs. Så Kadrii er her nok ikke meget længere. Medmindre han selv ikke har lyst.
        Bare prisen også er seriøs

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Bare prisen også er seriøs
          Det kan man håbe. Men Kadrii har fortjent en tur til udlandet, og Jebali virker til at være i langt bedre form nu, og har, som andre også skriver, vist at han kan samarbejde med Sander i de seneste træningskampe. Forhandlingerne med Hobro bliver også meget mere seriøse, hvis Kadrii tager afsted, siger min kilde. Det bliver spændende at følge med i.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

            Det kan man håbe. Men Kadrii har fortjent en tur til udlandet, og Jebali virker til at være i langt bedre form nu, og har, som andre også skriver, vist at han kan samarbejde med Sander i de seneste træningskampe. Forhandlingerne med Hobro bliver også meget mere seriøse, hvis Kadrii tager afsted, siger min kilde. Det bliver spændende at følge med i.
            Meget enig. Men vi er uden tvivl svækket på den korte bane hvis Kadrii kun byttes med Sabbi. Håber at Kadrii penge kan bruges på 1 kvalitetsspiller mere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              AK?
              Ja han følger med i pakken og tager målet

              Nej selvfølgelig BK.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
                Jeg hører, at interessen er meget seriøs. Så Kadrii er her nok ikke meget længere. Medmindre han selv ikke har lyst.
                Hører du hvilket prisleje der snakkes?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Meget enig. Men vi er uden tvivl svækket på den korte bane hvis Kadrii kun byttes med Sabbi. Håber at Kadrii penge kan bruges på 1 kvalitetsspiller mere
                  https://ronaldo.com/dk/fodboldnyhede...ek-i-broendby/
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Spændt på prisen. Angriber, 28 år, 2,5 år tilbage af kontrakten. Der må være penge i lortet for at vælge sådan et land.
                    Tror jeg også at der venter meget penge for Bashkim. Det er det eneste som kunne forklare det. Men spørger mig også om han ikke har andre muligheder end et land/samfund som Saudi Arabien.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Med Lieder og Sabbi på vej skal vi ikke have flere angribere. Men vi kunne godt bruge noget mere kvalitet længere tilbage på banen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Men hvor mange. Hvis de kun gav 13 mill for Gustav Wikheim sidste år frygter jeg det er en del lavere da han var yngre, landsholdsspiller og købt i FCM
                        Jeg frygter vi skal afstemme vores forhåbninger ift hvad vi kan få for vores spillere. Kamil W blev solgt for 8 mill
                        Men hvorfor skulle vi sælge vores klart vigtigste spiller med 2,5 år tilbage af kontrakten for småpenge? Wikheim var ikke på samme måde afgørende for FCM's spil. Vi får at se, men jeg har svært ved at tro, vi går med til noget under 10.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Men hvorfor skulle vi sælge vores klart vigtigste spiller med 2,5 år tilbage af kontrakten for småpenge? Wikheim var ikke på samme måde afgørende for FCM's spil. Vi får at se, men jeg har svært ved at tro, vi går med til noget under 10.
                          Jeg forbereder mig bare på at blive skuffet over prisen. Jeg ved heller ikke hvorfor vi skulle det, andet end der kunne forelægge en gentlemans aftale med Kadrii dengang han skrev under. Mange muligheder. Frygter bare vi bliver skuffet. For jeg er enig i prisen omkring 10 mill er grænsen for hvor det bliver acceptabelt.

                          Comment


                            Tror ikke Sabbi er tiltænkt som hverken Bashkim erstatning eller reel angriber - Jeg tror Sabbi er hentet til højrekanten, hvilket også er derfra han har præsenteret bedst. (Især på mål)

                            Jeg kunne godt frygte, hvis Bashkim ryger, at der ikke kommer en ind, da man venter på sommer og Lieder. ( i bedste fald prøver at få Lieder nu)

                            PS. Vi skal op i to cifret for denne her Bashkim handel, ellers er der ingen ræson i den...
                            Last edited by OBSch; 24-01-2020, 22:07.

                            Comment


                              Svært at gøre op over negative eller positive elementer, når prisen og omstændighederne endnu ikke er kendte.

                              Jeg kan heller ikke forestille mig andet end, at der er en uformel gentleman-aftale mellem den sportslige ledelse og Kadrii, som vi også ser FCK gøre sig meget i. Kadrii har måske fået stillet en kongeløn i sigte, der kan sikre ham langt ud i fremtiden økonomisk, og så vil OB ikke stå i vejen for et skifte. Det skal bare være betinget af, at vi får en god pris for ham. Det behøver ikke være en fyrstelig sum vi får for ham før jeg kan acceptere det. Jeg havde alligevel indstillet mig på, at han ville forlade os senest til sommer. Timingen havde selvfølgelig været bedre til sommer, såfremt han havde hjulpet os med i top seks først.

                              Men hvis vi får en fin pris for ham, og vore veje skilles på en langt mere positiv måde end sidste gang han forlod os, så tror jeg, at der kan komme noget positivt ud af det. Kadrii er vores bedste spiller, så selvfølgelig vil vi kunne mærke det. Men jeg synes heller ikke, at han virker til at være en så integreret del af holdets kerne, at vi falder helt fra hinanden, hvis han smutter. Vi har efterhånden fået bygget noget kultur op, som Kadrii ikke er alene om at opretholde. Synes faktisk at typer som OC, Tverskov, Oliver Lund og Drachmann er vigtigere i den henseende. Så jeg føler ikke, at vi lider et lige så stort tab som da Falk eller Gryte smuttede, og vi stod tilbage uden rygrad i holdet. Mit indtryk er, at Kadriis bidrag er næsten udelukkende på banen, hvor han så også giver alt. Og jeg tror, at det er nemmere at erstatte end en, der tager en masse kultur med sig ud.

                              Derudover ser jeg det også som en del af vores nyfundne positive transfernarrativ, at vi kan finde ud af noget så simpelt som at sælge vores bedste spiller. Hvem endte ikke med at være hamrende ærgerlig over, at vi aldrig fik solgt Gryte i et stort salg, da vi beviste at vi godt kunne finde ud af at erstatte ham med OC (som selvfølgelig ikke er en 1:1 erstatning, men kan vise sig som en god investering på sigt). Vi er endda ikke nødtvunget til at hive en ung mand op. Vi har nu nok god mulighed for at hente enten Sabbi eller Lieder (eller begge) ind, for at dæmme op for det sportslige tab.

                              Så for at opsummere. Ja vi mister en stor spillemæssig kapacitet. Men vi beviser også for fremtidige spillere, investorer og omverdenen at vi er på vej mod at bygge en sund forretning, hvor vi får solgt spillere løbende samtidigt med, at vi får skudt noget ny kvalitet og energi i truppen senest til sommer i form af Lieder og Sabbi.
                              Last edited by OensBK; 24-01-2020, 22:23.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                                Svært at gøre op over negative eller positive elementer, når prisen og omstændighederne endnu ikke er kendte.

                                Jeg kan heller ikke forestille mig andet end, at der er en uformel gentleman-aftale mellem den sportslige ledelse og Kadrii, som vi også ser FCK gøre sig meget i. Kadrii har måske fået stillet en kongeløn i sigte, der kan sikre ham langt ud i fremtiden økonomisk, og så vil OB ikke stå i vejen for et skifte. Det skal bare være betinget af, at vi får en god pris for ham. Det behøver ikke være en fyrstelig sum vi får for ham før jeg kan acceptere det. Jeg havde alligevel indstillet mig på, at han ville forlade os senest til sommer. Timingen havde selvfølgelig været bedre til sommer, såfremt han havde hjulpet os med i top seks først.

                                Men hvis vi får en fin pris for ham, og vore veje skilles på en langt mere positiv måde end sidste gang han forlod os, så tror jeg, at der kan komme noget positivt ud af det. Kadrii er vores bedste spiller, så selvfølgelig vil vi kunne mærke det. Men jeg synes heller ikke, at han virker til at være en så integreret del af holdets kerne, at vi falder helt fra hinanden, hvis han smutter. Vi har efterhånden fået bygget noget kultur op, som Kadrii ikke er alene om at opretholde. Synes faktisk at typer som OC, Tverskov, Oliver Lund og Drachmann er vigtigere i den henseende. Så jeg føler ikke, at vi lider et lige så stort tab som da Falk eller Gryte smuttede, og vi stod tilbage uden rygrad i holdet. Mit indtryk er, at Kadriis bidrag er næsten udelukkende på banen, hvor han så også giver alt. Og jeg tror, at det er nemmere at erstatte end en, der tager en masse kultur med sig ud.

                                Derudover ser jeg det også som en del af vores nyfundne positive transfernarrativ, at vi kan finde ud af noget så simpelt som at sælge vores bedste spiller. Hvem endte ikke med at være hamrende ærgerlig over, at vi aldrig fik solgt Gryte i et stort salg, da vi beviste at vi godt kunne finde ud af at erstatte ham med OC (som selvfølgelig ikke er en 1:1 erstatning, men kan vise sig som en god investering på sigt). Vi er endda ikke nødtvunget til at hive en ung mand op. Vi har nu nok god mulighed for at hente enten Sabbi eller Lieder (eller begge) ind, for at dæmme op for det sportslige tab.

                                Så for at opsummere. Ja vi mister en stor spillemæssig kapacitet. Men vi beviser også for fremtidige spillere, investorer og omverdenen at vi er på vej mod at bygge en sund forretning, hvor vi får solgt spillere løbende samtidigt med, at vi får skudt noget ny kvalitet og energi i truppen senest til sommer i form af Lieder og Sabbi.
                                Tror du tager frygtelig fejl af Kadrii hvis du tror han kun har stor betydning inde på banen. Det er langt fra min opfattelse. Han er en del af ledergruppen.

                                Men jeg er meget enig i det sidste du skriver

                                Comment

                                Working...
                                X